[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

maximiliano

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 02:41

@ Lielle schijnt heel moeilijk te zijn heh?!
Is er wel iets bruikbaars uitgekomen?
@ Noor, jullie huisje word geweldig!!
Weet ook niet meer wie maar ik maakte de zemelen altijd aan met water en dan ff half uurtje laten trekken!
Wordt het dik en kan het niet meer in de maag uitzetten!
@ Snoekiej zal vast goed slapen na zo'n lange dag!

Paardje weer gestapt in het bos! Vandaag was hij wel weer heel braaf! Ondanks de harde wind... Raar paard :) Lekker slapen nu want morge weer late dienst! Ff kijken hoeveel dronken Sinterklaasen ik kan vinden :P

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 07:44

goedemorgen,
Sanurie, wat fijn dat je punten met je gevoel mee stijgen.
Noor, wat een super leuk huis, en ee pvc-vloer moet echt ideaal zijn. Kan daar eigenlijk ook vloerverwarming onder, lijkt mij niet, maar tegenwoordig kan er zo veel... en in ons nieuw huisje wil ik wel graag vloerverwarming en een pvc-vloer lijkt me echt ideaal, maar het moet dan wel te combineren zijn.
Lau, nog steeds geen filmpje?

gisteravond een gezellige sinterklaasavond gehad, met grappige kadootjes, kleine en grote verrassingen, warme chocolademelk +, een appel/kaneel kwarktaart (heeeel bijzonder), snert, soep, en lekker stokbrood met van alles. Goed om zo af en toe weer eens een avond met z'n allen bij elkaar te zijn.

Alle cc-gangers vandaag heel veel succes, ik kom vandaag m'n stoel niet uit denk ik. Alleen om naar m'n andere stoel te gaan voor een spelletje scrabble (bij gebrek aan wordfeud). :D

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 09:04

Je bent er vroeg bij Margriet, lag zelf nog heerlijk maar kleine Kato dacht daar iets anders over helaas. Nou ja, straks nog even met Noor naar de bouwmarkt en naar de happy hour en vanavond lekker bij een vriendin eten. Fijn dat jullie zo'n mooie avond hebben gehad, bij ons komt de Kerstman.
Pvc vloeren zijn juist uitstekend geschikt voor vloerverwarming, dat ligt er bij Noor ook onder. En ze hebben het zo berekend dat ze beneden ook geen bijverwarming hoeft.

Allemaal een mooie, gezellige en succesvolle dag.

Edit: Bianca sta jij helemaal bovenin in ladderwagen, dat is op zich al een wereldprestatie.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-11 09:23

Goedemorgen.
richting concours. Even een rondje springen en weer naar huis dus mooi optijd weer thuis

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 10:38

Goeiemorgen,
Ik heb heerlijk geslapen, maar veel te kort. Ga nu naar stal, daarna weer werken!
Veel mensen hier die vanavond al Sinterklaas gaan vieren trouwens?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 10:52

Goeiemorgen :wave:

Lielle: Wat leuk dat de flexchairtraining zo goed beviel! Lijkt me ook wel erg goed om eens te doen :j
Lau: Wat een lief vriendje :D Enne filmpje al ontvangen van de schimmel? Zag dat ie op 'gereserveerd' stond :D
Mendy: Spring-ze!
Texelse: Klinkt als een heel geslaagde avond :)

Wij hebben gisteravond ook sinterklaas gevierd. Was erg gezellig en iedereen werd zo verwend dat we gelijk maar de verjaardag van mijn moeder erachteraan hebben gevierd (vandaag jarig) Was een geslaagd avondje. Had van mijn broertje nog een lieve surprise gekregen :D

Afbeelding

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 11:11

Itsme succes op cc. Andere cc-gangers ook succes
Vief leuke surprise
Texelse klinkt als een zeer gezellige avond

Ik ga Ferrose zo maar even aan de longe laten bewegen. Daar zal ze wel blij mee zijn om weer wat meer te mogen doen

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 11:23

morgen allemaal.

Leuke surprise Vief!
Texelse ook al een leuke avond gehad :j
itsme, succes!
watapatja, goed gesprongen, jammer van je L rondje.
Leliaardje, wij voeren meel van de Dungense molen als ze moeten aankomen. Dat zou voor jouw oudje wsl ook iets zijn. Jeannette was donderdag nog bij ons, gelukkig geen problemen met het voer.

Wij vieren het morgen (en volgende week op stal). Ben druk bezig met mijn gedichten en surprises, er moet nog een hoop gebeuren.

Wb de flexchair, dit wordt een traject van ca een half jaar. Ik had al eerder eens een workshop gedaan, dat was erg goed bevallen en aangezien mijn rug weer vast zit, leek het me het juiste moment om dit eens aan te pakken. Het valt me op zich redelijk mee om die bewegingen te maken, ik moet er alleen op concentreren dat ik niet te veel wil doen. Als ik het zo simpel mogelijk houd (less is more), gaat het het beste. Ik heb alleen nog niet gereden sinds vrijdag, dus daar moet ik nog mee gaan stoeien.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 11:29

Goedemorgen!
Ik heb vanavond concours, ik ging net even kijken naar de definitieve startlijst en meende al iets vreemds te zien in de naam van het document (is in word). Dus ik beter kijken, heet het document 'k.utding' :') hahaha wel iets met startlijst en nog wat nummertjes ervoor, maar moest wel even lachen :D

Noor: Ziet er al goed uit!
Mirthe: Ik hoorde idd al van Monique dat het HTC langs was geweest :P
Sanurie: Balen dat jullie te laat waren, maar wel mooi dat het alweer zo veel beter gaat
Lielle: Gaaf dat de flexchair training zo geslaagd was.
vief: Wat een leuke surprise
Billy: Helaas weet ik ook even niemand voor Mythy
Caro: Wat balen van je schimmel
Lau: Schimmel ziet er wel stoer uit. Ben benieuwd of je al filmpjes hebt
Evelien: Heel veel plezier op vakantie
cc gangers: Veel succes

edit: even wat aangepast, stomme bokt die scheldwoorden veranderd :D
Laatst bijgewerkt door AntheaV op 04-12-11 11:34, in het totaal 1 keer bewerkt

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 11:33

@Margreet: ik was eigenlijk nog veel vroeger..... vier uur.... kon echt niet meer slapen, vanmiddag maar even bijtukken :o :z .

Flexchair zou ik best willen proberen, maar ik durf niet zo goed te experimenteren met mijn rug. 20 jaar geleden hebben ze een wig uit mij bekken gezaagd en die tussen 2 wervels geplaatst en dat is (met 6 weken zo plat liggen, dat alleen armen en hoofd bewogen mochten worden) weer aan elkaar gegroeid. Op zich prima geslaagd, mis natuurlijk wel een stukje buiging, maar ik kon/kan weer te paard, racefiets, skies, noem maar op, maar toch speelt die onderrug wel vaak op. Beetje mee leren leven, maar een oplossing zou wel heel fijn zijn.

@Anthea, hahahhaa dat was vast een wedstrijdsecretaresse die het niet erg kon vinden met de pc :+

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 11:51

anthea, briljant en heel herkenbaar!

Texelse, bij mij komt de pijn in mijn onderrug omdat ik de grote rugspieren te vast zet. Dat is me al vaker verteld, oa door een mensendieck therapeute, maar niemand die me kon vertellen hoe je dat permanent kon oplossen anders dan "je moet eraan denken." Dit waren hele concrete oefeningen die je te paard kunt doen. Bovendien heb ik een soort luchtkussentje (idee schetenkussen zeg maar) zodat ik het ook achter mijn bureau kan oefenen. Maar dat is dus wel een heel andere oorzaak dan de jouwe, kan me voorstellen dat je daar voorzichtig mee bent.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 11:59

AntheaV schreef:
Goedemorgen!
Ik heb vanavond concours, ik ging net even kijken naar de definitieve startlijst en meende al iets vreemds te zien in de naam van het document (is in word). Dus ik beter kijken, heet het document 'k.utding' :') hahaha wel iets met startlijst en nog wat nummertjes ervoor, maar moest wel even lachen :D

:')

Moggel! Effe lekker uitgeslapen vandaag. Heerlijk.
Straks ga ik het bos maar eens onveilig maken denk ik. Het ziet er niet zo ernstig uit met de regen als voorspeld.
Grappige surprise Vief!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 12:04

Goedemorgen!
Lief van je broertje Vief!
Alle cc gangers succes!
Anthea :') Hahahah mooi is dat. Moet je daar zeggen dat je dat k utding niet kon openen. ;)
Texelse die kwarktaart klinkt wel lekker.
Danielle wel mooi dat hij braaf was ondanks de wind.

Nou alweer nieuws over W. Hij is alweer verkocht. Nu naar Amerika en zal daar in de hunter rubrieken mee gaan lopen. Ben daar iig erg blij mee! :) Dat is precies wat hij goed kan. Mooi springen.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 12:06

moest je niet even slikken Margriet??

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 12:06

Hahaha Anthea :')

Margriet: Wat gaaf! Vind ik ook wel echt wat voor W :j

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 12:09

Haha ja zit nu wel weer met een brok in mijn keel. :+ Maar ook een beetje omdat het dubbel is. Maar ik denk persoonlijk dat het geen paard is voor het super hoge werk, dus dan krijgt hij nu een super plek. En ze hebben daar ongeveer 1 groom per paard. Heb deze info allemaal via een ander meisje, waar ik echt blij mee ben! Anders wist ik dit nu niet.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-11 12:10

haha henny ben benieuwd hoeveel dronken <:) <:) je tegen komt
texelse mooi dat sinterklaasavond zo gezellig was.
Hier komt sinterklaas en de kerstman niet.. (ga ik volgend jaar verandering in brengen want vind het zow saai zonder, maar zo denk ik er thuis alleen maar over ben ik bang)
snoekiej werkse
vief leuk paardje die suprise
lielle waar kun je dat allemaal doen, lijkt mij ook wel iets
sim gaat lekker naar het bos
Margriet dat is even schrikken maar wel mooi dat ie daar wel op zijn plek is.

zo al weer terug van concours (al een ruim half uur maar eerst alles opgeruimd) Parcours had echt giga lange lijnen ben ik niet gewend maar ol pakte het heel fijn aan. Alleen weer even die dubbels maar ben daar even geholpen door parcourshulp (starte HC)
Alleen ol maakte in de dubbel 2 galopsprongen ipv 1. Dus moet er echt mee aan het werk want dat is niet fijn.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 12:13

Jeetje Margriet, da's wel weer snel van W. Wel super dat hij zo'n fijne plek krijgt dan. Zat dat al vantevoren in de planning dat degene die 'm van jou heeft gekocht 'm snel door zou verkopen? Hopelijk hoor je nog af en toe iets als hij in Amerika loopt.

Jeetje, itsme, stond die dubbel zo ruim dan? Kan me niet voorstellen dat Ol met z'n lange stelten er 2 moet maken....

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 12:15

Volgens mij hebben die hunter in Amerika het hartstikke goed Margriet! Ik vind W idd ook wel een echt hunter paard. Hopelijk hoor je nog eens iets van hem daar

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 12:16

Nou ja wij hebben hem verkocht naar A.Zoe r dus ja dan weet je dat hij daar niet heel lang zal zijn. Maar zo snel hadden wij ook niet aan zien komen. Ik heb de website gekregen van de handelaar waarmee de vrouw mee was. Dus dan kan ik hem een mail sturen en hopelijk zo in contact komen met de nieuwe eigenaresse. :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 12:18

Aan Zoer?! Gaaf zeg, wist ik helemaal niet, maar kan me ook wel voorstellen dat je daar niet echt te koop mee loopt. Hopelijk lukt het je in contact te komen met de nieuwe eigenaresse.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 12:20

@ Margriet W was toch niet aan een particulier maar aan een sportstal verkocht? Dacht dat er een meisje op reed in Emmen en die rijdt voor een sportstal. In Amerika krijgt hij het super. Met zijn kwaliteit waren er denk ik ook genoeg kapers op de kust. Mooi compliment voor jou dat de nieuwe eigenaar zo verder kon rijden.
@ Anthea geweldige naam voor een startlijst
@ Itsme mijn schimmels sprongen beide in het begin de dubbels op 1 terwijl ze op 2 stonden. Merrie heeft er met cross ook nog wel eens een handje van.

Ik ben weer met mijn favoriete klusje bezig..verven. Nu alle deuren en deurposten. Hou er echt niet van.

Edit zie al aan Zoer. Ik les bij zijn dochter. Die man heeft ongelofelijke kijk op paarden. Loopt ook altijd achter mijn merrie aan maar hij mag pas terugkomen als ik Z ben of hij moet mij een heel goed bod doen. Dan begint hij altijd te lachen. Moeder van mijn ruin is ook aan hem verkocht.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 12:28

caro29 schreef:
Itsme mijn schimmels sprongen beide in het begin de dubbels op 1 terwijl ze op 2 stonden. Merrie heeft er met cross ook nog wel eens een handje van.

Brrr, vind ik toch een eng idee als ze dat doen. :=

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-11 12:30

sim nee dubbel stond op 7 meter (oxer-steil) maar ol vond het blijkbaar nodig. Daarom even afleren want dit schiet niet op zo.

1 maken ipv 2 vind ik helemaal niks. ben blij dat ol dat niet doet.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 12:32

Margriet, dat is idd wel heel dubbel. Een groot compliment voor jouw rijden, maar hij gaat wel ver weg meteen. Mss een mooie bestemming een keer?

itsme, wat jammer. Mss wat meer ritme rijden? Ik doe die flexchair training in Oistewijk, geen idee waar ze verder zitten.
Sim, veel plezier in het bos.

Ik zit te genieten van een stukje zelfgebakken brood, en heb inmiddels twee gedichten af. De derde is een aardig eind klaar, en dan ga ik maar eens wat knutselen.

Ik vind het alletwee niets eerlijk gezegd. In de cross kan ik me er nog een beetje iets bij voorstellen, als de dubbel wat krap en laag staat, maar dan nog is het vragen om problemen. 2 ipv 1 vind ik dan nog iets minder eng.