Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. 

M'n zadel blijft wel liggen, daar gebruik ik hem niet voor.
Haha, het knopje van lang/laag EN rustig blijven komt nog wel eens 

Ze vind het erg moeilijk en vermoeiend, daarom wordt ze wat strak van voor .. dus daarin proberen haar weer laag/rond te rijden ... zit je wat op de lange zijde te prutsen, zegt Hennie ineens "hey joh, hij doet bijna passage" ... haha, oeps
't grappigste is nog wel dat ik haar er helemaal niet naartoe drijf. Ik ben eigenlijk alleen maar aan de voorkant bezig met lang/laag rijden en tempocontrole (met gewoon beendruk) 
Alleen nu heb ik ook flink keelpijn en ik denk dat ik verkouden wordt..
kan er ook nog wel bij...
hopen dat ik dan niet ziek ben..

Ik moest een opstel schrijven over thuiswerkenden, die door alle communicatiemiddelen van tegenwoordig 'prisoners in progress' worden. Ik heb een sarcastisch stuk geschreven, een soort stappenplan hoe je steeds meer een gevangene wordt. En dan steeds met gevangenistermen erin. Ik vond hem goed gelukt 
Lappie_Lap schreef:@ ingridje ... wat apart dat jou paard voor een grotere maat dan achter heeft

!
Ook nog even een sprongetje gemaakt, met cavelleti's ervoor, dat vindt ze moeilijk maar zo komt ze wel rustig op de hindernis af.
hoop snel dat je een leen paard hebt