Gefeliciteerd nog met de resultaten van gisteren Scum, en ook met die van vandaag. Goed hoor 
Anthea, jammer dat het niet zo fijn ging, maar toch gefeliciteerd met je punten
Vief ook nog gefeliciteerd met je winstpunten van het springen gister
Renske, gave foto’s 
Gefeliciteerd JN! Mooie punten hoor. Kwam de kramp door je laarzen ofzo?
Kim, ook gefeliciteerd met je winstpunt 
Simmie, ook goed gedaan hoor, na zo’n lange tijd =)
Vervelend dat Calyps je een beetje liet zitten Rowo. Gelukkig dat ie later wel fijner ging Ook jammer van Uvanta, maar ja, springen met een volle blaas lijkt me ook niet erg fijn 
Zo dat waren een hoop wedstrijdresultaten..
MJ & GvdT, hoe gingen jullie crosstrainingen?
Mijn verslagje:
Het ging eigenlijk vandaag wel heel fijn. In het begin was het tempo niet zo hoog, ze waren allemaal aan het trutten op de waterbak en iedereen was te veel aan het l*llen en te weinig aan het rijden 
Michiel ons even wakkergeschud en daarna echt aan het werk.
Vorstin was in het begin wel fijn, alleen na een tijdje werd ze echt heel druk, en als ik gewoon normaal aandreef schoot ze steeds naar voren, en als ik heel zachtjes deed reageerde ze niet -.-‘ Het oefencrossje ging erg lekker, ik had alleen een weigering op de laatste haag. Ik vond hem wel eng, en ik ging er dus maar weer flink hard op af, om ons te overdonderen. Alleen het ging iets te lang iets te hard dus Vorstin schoot er heel hard langs 
Ze was tijdens het parcoursje wel vlug en snel, lekker tempo denk ik zo, en op de sprongen kwam ze iets terug en als ik haar aanvulde met mijn been ging het helemaal goed 
Ik heb echt meer vertrouwen in Vorstin, en ik kijk echt al onwijs uit naar mijn eerste cross