Gefeliciteerd Hilde.
Online is een beetje geschoren. Aan de rechter zijkant en aan de rechter kant onder de buik en een beetje op de hals. Toen waren alle mesjes bot
Ik heb ze weggebracht om ze te laten slijpen en ze zijn pas woensdag terug
Hij loopt nu wel een beetje voor schut
Arm beest.
Mijn middag was zeer geslaagd. De zon scheen, Kaatje ging weer eens superbraaf de trailer op en dus gingen we naar Ysselsteyn om Kaatje voor het eerst kennis te laten maken met echte crosshindernissen. Ik zat zelf op Online en Bitwise op Kaatje.
Eerst even daar in de bak losgereden. Daar stonden ook al een paar maffe hindernissen met tonnen enzo. Daar sprong ze over zonder met haar ogen te knipperen
Toen het bos in. Eerst een afsprongetje gedaan. Daarna op een pad waar een boom en een steil stonden. Ze deed alsof ze nog nooit wat anders had gedaan.
Ander afsprongetje, oxer, heuveltje op en af. En toen vonden we ergens een haag. Dat kent ze nog niet. Dus even uitgeprobeerd en ja hoor; ze sprong er netjes met de voorbenen doorheen
Verder nog wat losse sprongetjes, en ergens een combinatie.
Tussendoor veel gestapt omdat ze nog niet zo;n goeie conditie heeft en ze is ook nog wel erg jong. Het moet wel leuk blijven
.
Vervolgens een stukje flink op tempo gegaloppeert. Ik voorop met Oro en Kaatje er achteraan 
En tenslotte kwamen we bij de waterbak. Daar ben ik eerst met Oro in gegaan. Kaatje keek even en deed toen eerst voorzichtig een voetje erin... tweede voetje.... En toen gewoon erin 
Online vond het allemaal maar niks. Hij begon boos met zijn hoofd te schudden omdat hij rond moest stappen
Hij gaat liever in volle galop het water in.
Ik vond het echt zo gaaf om weer eens lekker met Oro in het bos te zijn geweest. Wat is het toch een geweldig paard. Ik zit op zijn rug wat te prutsen en hij springt toch zomaar overheen.
Kaatje was ook geweldig. Ik had alleen durven te hopen dat het zo goed zou gaan. Lijkt erop dat het een crosspaard wordt