CarpeDiem schreef:Onze 1e cross dag van het seizoen is super gegaan!! Foutloos in de cross, 1 balk in het parcours, en dressuur slecht, maar beter dan verwacht.
Jitkse nog voorbij zien komen vliegen een paar keer! haha.. die moest de trein inhalen volgens mij!
Margo heb ik ook nog een keer voorbij zien flitsen volgens mij. Weinig SGWay of life logos gezien. Wel Bitwise gezien, helaas strandde hij met de schimmel (ienie toch?) in het springparcours.
Jammer!
Ik? ikke niet hoor 
Mijn verslagje van vandaag;
We waren tussen half 9 en kwart voor 9 op het terrein. Toen eerst even bij Brittje gekeken, en daarna ging mamma even naar secretariaat en ik en Berdien (mn zusje) gingen vast het springparcours lopen, toen Bitwise en Scum even gedag gezegd,
daarna zijn we de cross gaan lopen, vervolgens nog even wat gedronken en toen op gaan zadelen voor dressuur.
Met losrijden van dressuur gomir nog even gedag gezegd.
Dressuur was echt prut, het ging echt niet 
Ze was weer eens niet rustig, en dan is een L1proefje rijden met dr echt geen pretje
(dan zou ik veeeel liever een M2 proefje rijden)
169 punten en 2nalaatste ofzo 
Na de dressuur de cross nog een keer gelopen en daarna heel rustig op gaan zadelen voor het springen.
Losspringen was echt een ramp 
Zo slecht heeft ze volgens mij nog nooit gesprongen 
Als ik gewoon op een hindernis aanreed begon ze ineens heel stuk van tevoren bit vast te pakken en te rennen,
waardoor ze 9 vd 10 keer niet uitkwam waardoor ze weigerde of zelfs een paar keer midden in de hindernis stond, waardoor ik er een paar keer bijna naast lag..
Parcours ging alweer een heel stuk beter, foutloos
, maar wel met minder controle als normaal 
Vervolgens even naar DA geweest, hartslag was 78, hoezo, Britt maakt dr druk 
En toen gaan losrijden voor de cross, XlidewijX nog gemeet, die moest voor mij starten.
Losspringen voor de cross ging wel weer heel fijn, en ging voor het eerst een keer met horloge rijden (ik ben meestal te snel..)
Hindernis 1 ging heel makkelijk, 2 en 3 leverden ook geen probleem op, toen naar hindernis 4, de zaag, afstand was niet helemaal mooi, beetje een noodsprong, maar zonder twijfel, daarna naar hindernis 5, passage de route, nam de bocht een beetje scherp, maar makkelijk er overheen, toen naar 6, die V-sprong omhoog, die had ik zelf eigenlijk moeilijker ingeschat, maar ging heel simpel, toen kwam hindernis 7, eerst stukje heuvel af en dan bocht en vrij snel 7, houtstapel, kwam te hard door de bocht, afstand klopte niet, waardoor ik een weigering kreeg, die dus grotendeels mn eigen schuld was
,
toen door naar de bank, makkelijk eroverheen, gevolgd door 1 hindernis van de coffin, leverde ook geen problemen op, daarna de gaffel, ik had besloten gewoon de gaffel te nemen, en niet het alternatief, ze dreigde een beetje naar rechts te gaan voor de gaffel, maar ze sprong er toch netjes doorheen, toen naar de waterbak, ze sprong er heel makkelijk in!
De waaier en het ooievaarsnest gingen erg simpel.
De bosuitsprong had ik zelf ook moeilijker verwacht, maar ze liep er heel fijn doorheen, totaal geen probleem,
ook bosinsprong ging goed.
Daarna de picknicktafel, ook goed. Toen bedacht ik me dat ik met horloge reed en best wel weer eens te snel kon zijn, en niet al te ver voor de 1nalaatste hindernis zag ik dat ik nog 47 seconden had..
Dus ben toen maar een stuk rustig gaan draven, heel even stukje galop voor hindernisje en meteen daarna weer gaan draven,
toen ik nog 27 seconden had maar weer aangegaloppeerd en simpel over de laatste heengegaan 
Uiteindelijk 10 seconden te vroeg binnen, geen strafpunten voor tijd dus.
Heel fijn gereden dus, ze pakte echt fijn aan in de cross, en dat was vandaag even het belangrijkst! (dat springen komt wel weer, heb al een tijd geen springles gehad, over 2 weken ga ik mn springlessen weer oppakken)
Daarna gingen we nog even bij het springen kijken, gomir nog zien springen, en vervolgens hebben we de cross nog een keer gelopen, waarbij ik gomir bij de zaag zag, en margo bij de waterbak met niverma.
Toen vonden we het wel tijd om maar eens naar huis te gaan 
Ik heb ook nog foto's, die komen nog wel!