Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Maar hij reageerde er bijna niet op. Gauw een bontje om het kopstuk van het hoofdstel gedaan.
jollyjoker schreef:Simmie; Volgensd mij reed jij na Alice? Ik herkende je tijdens de cross aan je leuke schimmeltje![]()
)
Simmie schreef:Daar is die knappe Miel weer eens! Die foto van het springparcours van de triple bar vind ik wel heel mooi hoor bento!
Gomir is ook in Chaam geweest vandaag.

Simmie schreef:Daar is die knappe Miel weer eens! Die foto van het springparcours van de triple bar vind ik wel heel mooi hoor bento!

CarpeDiem schreef:Onze 1e cross dag van het seizoen is super gegaan!! Foutloos in de cross, 1 balk in het parcours, en dressuur slecht, maar beter dan verwacht.
Jitkse nog voorbij zien komen vliegen een paar keer! haha.. die moest de trein inhalen volgens mij!
Margo heb ik ook nog een keer voorbij zien flitsen volgens mij. Weinig SGWay of life logos gezien. Wel Bitwise gezien, helaas strandde hij met de schimmel (ienie toch?) in het springparcours.
Jammer!

(dan zou ik veeeel liever een M2 proefje rijden)

, maar wel met minder controle als normaal 

,

) _Jitske_ schreef:Heb trouwens ook nog even met CD en Julia staan te praten
(wat een tijd had Julia ertussen zeg)
jollyjoker schreef:Simmie: Nu vergeet ik nooit meer wie je bent hoor!!! Ik zag je bij de waterbak en bosuitsprong. Zag inderdaad dat Killea die uitsprong niet zo zag zitten.
RK: Ik vind het bijna een echt dressuurpaard zo!!
Iedereen die zo lekker heeft gereden, Top!!!