Ohh haha, dat was nog niet toen ik me inschreef :p
Anoniem
Geplaatst: 14-06-16 22:00
Op een vrijdag na 16u al dressuur rijden? Succes voor de mensen die van ver komen, alsof iedereen daar verlof voor kan en wil nemen. Of was dat al geweten op het moment dat je kon inschrijven?
Morgen komen ze 6 pakken hooi van 300kg brengen
Hoe gaat het nog met Luxor intussen Hanne?
Hanne_SP
Geplaatst: 14-06-16 23:21
Ja, nog nerveus maar 't neemt (hopelijk toch) stillekes aan af. Heb al mini-handwandelingetje gedaan, hij was wat gespannen maar wel braaf en dapper. Hij heeft het op sommige momenten moeilijk om alleen te zijn (weide bvb) en is hij aan het ijsberen, maar dat neemt ook af. Hij heeft altijd zicht op andere paarden gehad, maar hij moet ook leren om alleen te zijn. Voor transport bijvoorbeeld. In de poetsplaats weet ik dat hij op zijn gemak kan zijn, dus ik corrigeer hem wel als hij wat te dul begint te doen en praat dan wat tegen hem dat hij terug kalm wordt.
Ik ga ook naar marchin! Zou idd wel beter zijn op een zaterdag, maar de vrijdag is voor mij ook geen probleem. Mijn laatste examen is toch de 22sten dus bijna vakantie
PrietPraat
Geplaatst: 15-06-16 08:34
Dat was al geweten op de moment van de inschrijvingen dus kan je er op voorhand wel rekening mee houden .
madelene
Geplaatst: 15-06-16 08:48
wanneer is die wedstrijd van marchin? staat niet op de lijst van ons (KNHS). Of denk je dat de Nederlanders zich dit keer niet kunnen inschrijven? ah ik zie het al weekend van 24/6
canchmie heeft zich gisteren bezeert . Twee kappen in haar been en bij de een ging het vel er gewoon aan te bengelen :/. Tis niet diep gelukkig maar net aan haar kogel. Ze staat nu met bandage op de de wei zodat wonde proper blijft en kan helen.
Ik heb nog examens! Nog 3! Hier had de 2j zich pijn gedaan. Beztje een dik been door het wondje.. Mja met al diene modder van de laatste weken, is het moeilijk om het schoon te houden. 2 min op de wei en ge zal al niet meer dat ik het uitgewassen.. Maar het is gelukkig terug slank
dat is waar PP, maar veel mensen kunnen niet zomaar verlof nemen om op wedstrijd te gaan. wij vertrekken vaak op vrijdag avond maar we komen dan pas toe om 19-20 u. Ik had ook geinformeerd of het mogelijk was om op zaterdag dressuur te rijden of om er rekening mee te houden om later dressuur te rijden op vrijdag . Maar daar heb ik weinig antwoord op gekregen, enkel dat de dressuur op vrijdag is. maar dat wist ik al.
Anoniem
Geplaatst: 15-06-16 13:13
Ik ga een poging doen om les te rijden straks. Dan maar vijzen indraaien en hopen dat hij op zijn benen blijft staan.
Nu ist gelukkig weer normaal, hopelijk blijft het goed. Want 'k wil J.D. zeker zien rijden!
Daaphh
Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-16 15:04
Ik ben niet aan het kijken.. Ga wel zaterdag effe kijken naar de cross. Zag op fb een video.. Dat zag er toch wel heel erg dik uit..
florence123
Geplaatst: 16-06-16 15:31
Is fei tv betalend?
@PP: ken jij die mensen ook waarvan het brandde gisteren in hun huis? Ze wonen vlak aan Bloso en E.L. Rijdt ook
@varekaj: wanneer moet je rijden zondag? Ik om 10.09 en 15.30uur. Eventjes 5 uur tussen 2 proeven ik weet nog niet wat ik ga doen, 5uur wachten is wel heel lang, zeker op een dressuurwedstrijd. Misschien ga ik Ferro zijn proef laten vallen om 10uur
Hanne_SP
Geplaatst: 16-06-16 16:09
Waaaauw supermooi gereden! Eerste!
Anoniem
Geplaatst: 16-06-16 18:21
@ Florence: Kan je niet heen en weer als er zoveel tijd tussen zit? Of woon je te ver? Voor mij is het bijna uurtje rijden. Zou na proef 1 dan paard opladen, naar huis, eten, paard 2 klaarmaken en dan rustig vertrekken in zo'n geval.
Ikzelf rij om 10u24 in ring 3. Ik schrok toen ik de startlijsten zag gisteravond, wat een massa! Best wel aardige hoop volk voor een tussenwedstrijd vergeleken met de voorgaande. Ik was bang dat ik niemand zou vinden om mijn proef te filmen, maar de helft van de club rijdt rond dat tijdstip Mijn vriend komt zaterdag terug van werkperiode, als hij niet mee gaat kan ik vast wel iemand vinden. Hou alleen mijn hart vast hoe dat gaat verlopen met inrijden. Nouja, wel goeie oefening voor de tornooien.
Gisteren is de les niet doorgegaan 's middags, het was hier aan het gieten. 's Avonds echter droog en zon, dus naar de oefening van groepsdressuur geweest. Vond de proef "pittig" maar leuk om te doen, toch voor een L. Dacht ik. Bleek dat we de proef voor M achttal hebben geoefend, en aangezien Icaro zich prima heeft gedragen en de meeste oefeningen eigenlijk kent, zit de kans er dik in dat ik daarin ook mag opdraven deze zomer. Stond niet op de planning
Voor ons is het meer dan een uur rijden. Zeker Colorado staat niet stevig op de van en dan moeten we extra traag rijden.
Vind het ook beetje zot we zouden al voor 8uur moeten vertrekken en dan de hele dag tjollen en pas thuis zijn rond 18uur voor 2 simpele dressuurproefjes
Anoniem
Geplaatst: 16-06-16 22:41
Pfft da's wel een domper. In mijn proef zijn er 20 ingeschreven, kan altijd dat er nog afvallen de dag zelf. Moet als 4e starten en de proef duurt tot 12u volgens de startlijst. Vorige keer was de prijsuitreiking een half uur na de laatste van de proef. Voor half 1 ben ik daar dus niet weg, wat neerkomt op 2u Icaro entertainen. Zal voor de zekerheid meer dan genoeg hooi meepakken. Hij is nog het meest op zijn gemak als hij kan grazen of gebonden staan aan de zijkant met een net om te eten.
Daaphh
Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-16 22:54
Dat is lang wachten voor een dressuurproef! Dan zou ik pok maar 1ntje rijden.
2u wachten valt toch nog mee voor het paard? Als ze op cross staat moeten ze vaak de hele dag wachten met af en toe eens rijden. Wat hooi en water voorzien en dan komt het wel gied!