Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

paljaslaura schreef:Bah kamsel, beterschap!
Leuk paard heb je liekc!
Fijn dat Zhivago goed aangekomen is
Moordrecht wil ik van de winter nog wel een keer kijken vanwege de zand bodem. Heb nu ook geen stiftgaten meet
Hier verder lekker aan het springen en heeeel misschien een dressuurwedstrijdje volgende maand. Doet hij de laatste tijd toch ook best aardig.
xsensibel schreef:paljaslaura schreef:Bah kamsel, beterschap!
Leuk paard heb je liekc!
Fijn dat Zhivago goed aangekomen is
Moordrecht wil ik van de winter nog wel een keer kijken vanwege de zand bodem. Heb nu ook geen stiftgaten meet
Hier verder lekker aan het springen en heeeel misschien een dressuurwedstrijdje volgende maand. Doet hij de laatste tijd toch ook best aardig.
Als je dat nou evengjes optijd meld. Kom ik gezellig kijken! 16 december is er een les dat ik uit mn hoofd weet

Ze zijn mooi zwaar en dat vind ik heel fijn. Jin Stirrups heb ik aan mijn andere en vind die met crossen niet lekker haha 
Maar wissel due vaak af met de paardem 
vind met zn tweeen wel prettiger. Crossles vind ik een groepje van max vier top. Had laatst in mn eentje les, dan is dat toch wel best pittig. Anderzijds wel veel aandacht. Mijn instructeur besprak in de stapmomenten wat hij ook tegen mij schreeuwde tijdens het rijden
Dressuur eigenlijk ook altijd prive. Zou dat wel zo willen houden denk ik. 
liekec schreef:Freejumps zijn wel echt keiprijzig… Ik heb zelf wel goede ervaringen met de kwik Outs. Daar moet wel echt wat kracht op staan wil die open klappen. Anderzijds duurt het dus ook langer voordat je los komt
Dan zijn ze ineens te betalen haha