[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 19:50

EvelienH schreef:
Morgen komen er waarschijnlijk uitslagen binnen, eerst die maar eens afwachten.... Hopelijk is het gewoon de verkoudheidsversie, dan is er niets aan de hand. Anders wordt het niets met Chaam

want ?? denk je dan dat Chaam alles afblaast ??

Evony

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 20:01

Ik had vanavond les en die laten ze gewoon doorgaan. Heb zelf besloten om voor de zekerheid thuis te blijven.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 20:05

bianca1980 schreef:
EvelienH schreef:
Morgen komen er waarschijnlijk uitslagen binnen, eerst die maar eens afwachten.... Hopelijk is het gewoon de verkoudheidsversie, dan is er niets aan de hand. Anders wordt het niets met Chaam

want ?? denk je dan dat Chaam alles afblaast ??

Nee, Chaam gaat zeker door hoor ik net. :D Staat ook een bericht op de site.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 20:06

De manege hier is vanaf morgen gewoon weer open. Vrijdag geen springles voor mij want instructrice is er
niet |(
Nu twijfel ik of ik dit weekend niet kan gaan crosstrainen..

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 20:25

Mistid top van je
Lau eerste deel ziet er net zo strak uit
TG moet het voorlopig doen met klapstoelen (kan je ook in de vorm van een hoekbank zetten ;) ) en super dat je alweer echt plannen voor T hebt
FE fijn dat je zo genoten hebt van je weekendje weg
BV klinkt wel heel leuk die cursus

Ik hoop volgende week weer van het terrein te kunnen maar echte hoop heb ik nog niet.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 20:31

Joki, dat is toch jouw paard die vaak moeilijk springt in de parcoursen? Volgens mij las ik dat je wel graag officieel wilt gaan crossen toch?

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 20:33

Ja klopt

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 20:43

De reden dat ik ernaar vraag is omdat Edge ook niet altijd even safe is in parcoursen. Zo wordt ik uitgebeld en zo rij ik 2 winstpunten. Dit vond ik niet echt een prettig vooruitzicht aangezien je toch altijd eerst een parcours doormoet voordat je de cross in kan. Toch ben ik dat verleden jaar wel gaan doen en hij loopt de B crossen fantastisch door! Verder rij ik zoveel mogelijk oefenparcoursen en het liefst niet te hoog. Meestal zo rond de 90cm, dit geeft vertrouwen en de parcoursen voor de cross loopt hij meestal best aardig rond Staat ook niet zo hoog en breed, dat scheelt. Ik ben dus blij dat ik toch ben gaan crossen, al moet ik nog steeds veel oefenparcoursen rijden want hij valt makkelijk weer terug in de staak als hij wat langer geen hindernissen ziet. Jeroen Heijmans adviseerd mij zelfs om de dag voor de SGW nog even een oefenparcourtje te rijden en idd dit werkt echt! Het lijkt dan wel pittig, zaterdag springen en zondag sgw. Maar met een oefenparcours hoeft hij geen uren te lopen en de moeilijkheidsgraad leg ik die dag uiteraard niet hoog. Maar Edge springt gewoon beter als het springen wat "gewoner" word. Misschien heb je er iets aan.

Jammer dat je zover weg woont Weule, anders had ik zondag graag komen trainen.
Laatst bijgewerkt door Freggle_Edge op 12-03-12 20:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 20:44

Misted +:)+

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 20:50

Maar FE jij hebt niet het probleem dat er eerst een winstpunt gehaald moet worden voordat j eofficieel mag crossen. :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 20:53

:O ik heb er anderhalf uur over gedaan om thuis te komen, waaronder 40 minuten doorstappen op hoge hakken. Zo nog even aangifte doen, want de pliesie belde net dat ik geen afspraak hoefde te maken.

Mooi dat Chaam sowieso doorgaat :j nu duimen op mooi weer!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 20:55

Ik is blij, blij blij! Ik had gedacht dat we 10 rollen behang nodig hadden, a € 40.00 per rol
Nu blijken het er maar 7 te zijn!
En paps heeft net collega gebeld, die komt vrijdag het plafond spuiten en dat kost me niks! Moest die man maar een kusje op zn wang geven! Hoezo lief! Maar ik ben er vrijdag niet dus ga een mooi bierpakket uitzoeken

Einde ego-bericht maar ik is blij
Laatst bijgewerkt door muts_marijke op 12-03-12 20:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 20:55

Nee, das waar. Mijn punten had ik al met imjn pony gereden. Wilde er toch minimaal 2 hebben, puur voor mijn eigen gevoel en die had ik ook vrij snel. Moet toegeven das wel dankzij het voordeel dat je in de B geen verlies kan rijden. :o Maar ik bedoel dat ik het in haar schoenen wel zou aandurven zodra dat ene puntje binnen is.
Dit jaar hoop ik nog meer ervaring op te doen in de parcoursen zodat ik niet telkens een oefenparcour hoef op te snorren voor de dag voor een sgw, hihi.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 21:05

Hebben jullie deze al gezien ?? :D Rutger is goed bezig steeds.....
Afbeelding

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 21:07

Wow!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 21:17

Ziet er goed uit die foto maar denk dat mijn schimpie niet in de buurt ga komen.

Ik heb misschien ook een meevaller. Via een duitse site hotel in Bristol geboekt. Staat er op de officiele site vh hotel dat wanneer jij het hotel elders goedkoper vindt dan dat zij aanbieden jij bij hun een nacht gratis krijgt. Moet je wel aan kunnen tonen en dat kan ik. Morgen gaan we daar even achteraan :D
Ik ben wel van de koopjes :D

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 21:20

Coole Boot!!!!
Ik heb ook 1 punt in t springen. Idd rij ik ook liever 80 a 90 dan kan je toch nog makkelijker een foutje maken.
Vandaag lekker gedressuurd! en gister in uitjes gesprongen.
Paarden weer zonder deken staan, en lekker op t land!

Heerlijk dit weer.

Hebben jullie nog dekens op?

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 21:24

k heb nog wel dekens op, en die blijven ook nog wel even denk ik :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 21:27

Mijn bruine loopt zonder deken als het goed is en mijn schimmel met alleen regendek. Ik zeg als het goed is want ben vandaag niet op stal geweest dus geen idee of mijn vader andere ideeen had.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 21:30

Hier nog een dunne deken, 150 gr. Voelen ze net warm genoeg onder..

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 21:32

Edge loopt met dit mooie weer overdag in zijn blootje en snachts gaat er een dun dekentje op. Voor zolang als het duurt, want als die zijn staart weer omtoverd in een pleeborstel dan krijgt hij overdag zijn pino-pak (vliegendeken) weer aan.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 21:34

Bull heeft zijn deken ook nog op, maar ik moet nu wel naar een dunnere merk ik, dat ga ik morgen doen.

hoe zit het eigenlijk met Rob zijn koe.. }:0 staat die nog op stal of mag die al weer buiten lopen... :P

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 21:40

Goedenavond! Ik heb het hier heerlijk op wintersport! Vandaag echt heerlijk weer en echt fantastische pistes. Vandaag een tochtje gemaakt naar Zwitserland.
Heftige verhalen kwamen hier voorbij, sterkte voor iedereen die het kan gebruiken :(:)

@ Mootje, ik wil graag posten op de vlietlanden! Miss ook wel in maarsbergen, maar dan moet ik eerst even mijn agenda checken.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 21:41

Kom weer even binnen waaien :wave: .
Wat een gave boot!! Als Giga in de cross-sfeer is, springt ze die wel denk ik (eh, hoop ik := ), maar dan moet ze wel eerst even de geest te pakken hebben.
Volgens mij staat de koe nog op stal!
Mootje heeft een lange thuisreis achter de rug :(:) .
Marijke is blij met behang.
ehh, er moet weer iemand aan de onderzoeken :(:) .

Giga heeft haar (dikke) deken ook nog op. Op stal is het eigenlijk ook nog best koel, dus ik denk dat ik hem er nog even op hou.
Duurt hier nog wel even voordat ze de wei in kunnen.

PS: Snoekie: veel plezier in de sneeuw!!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-12 21:43

zo even snel bijgelezen. maar weinig onthouden.
me hoofd staat nu even anders,
hier hebben ze hun dekens ngo gewoon op als het echt beter weer wordt gaat de dunnere op.