Ja die is echt superbraaf Was vanmiddag al aan de longe geweest en vanavond zn manen getrokken en staart gewassen. Zondag mag ie oefenen hoog bij Zeinstra
TG: aah dan ben je hier in de buurt! Helaas ben ik aan het werk anders mocht je een bakkie komen doen Lau: mooie foto! Kim: ik vond deze wel erg leuk : http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/k ... -555084-4/ Hou wel van beetje nette jurkjes
Prachtige foto Lau! Toch maar met zijn gewone neusriem gecrosst?
daNiielle_
Geplaatst: 15-08-11 23:40
Wat naar zeg van de overleden vrouw, inderdaad respectvol besluit om de wedstrijd af te lassen. Een paar weken (?) terug was er idd ook iemand overleden, dat was op het concours zelf gebeurt. Zo zie je maar weer wat voor een sport het eigenlijk is. Evony, 14 km is een heel eind, knap! Kim, fijn dat de eerste dag goed bevallen is! Tientjeh: Hilde's terrein is heel mooi, maar ik denk niet dat je je paard er van waterangst afhelpt. De waterbak is namelijk in een groot open veld, met een fijne ingang. Je gaat van zand over in het water, en het is niet diep. Tot nu toe lopen alle paarden er zo in, juist omdat hij niet heel eng is. Maar je kan het natuurlijk proberen Mendy! De waterbak heeft wel veel insprong mogelijkheden. Evt. is er ook een trainingsbos vlakbij, daar ligt ook veel water. Goed terrein voor conditietraining. Leuk Noor, handig zo'n terrein vlakbij. Wauw Lau die foto is echt heeeel gaaf!!
Morning!!! Lau, gave foto! Lekker fanatieke kop! Wat voor bit is dit? Mootje, Ladress is inderdaad Wel errug prijzig.... Karen, vervelend dat Ttje weggaat, maar als hij maar beter wordt toch? Hebbie al foto van projectje??
Zo, vanmorgen weer vroeg eruit Spullen meegesjouwd en naar de paarden. De hele veestapel gevoerd, omgekleed en naar werk. Toch wel ideaal dat iemand anders de paarden buitenzet hoor! Er wordt zelfs een aantal dagen voor me opgestrooid. Kan ik toch nog een avondje bankhangen
Ik heb me toch een last van mijn rug (vast niet zo erg als Lielle) en geen idee hoe het komt. Ik denk van het tassen sjouwen van gister
Ik wilde jullie nog wat vragen... maar weet het niet meer. Komt wel weer boven
alles staat klaar voor straks. Nu richting werk tot 12. dan als ik thuis kom snel vlechten, omkleden, eten/drinken (ook meenemen) en 1u gaan. danielle fijn dat je toch nog mee kan doen met je crosstraining
Noor, mooi dat iemand anders de paarden buiten zet en opstrooit! De jurkjes van ladress zijn wel echt mooi. Heb er zelf geen één, maar vriendinnetje van mij wel. Ik vind het een beetje zonde van mijn geld. Kan voor dat geld 3 jurken kopen Succes Mendy!
Ruige foto Lau!!! Lielle, gelukkig kan je terecht. Mendy, succes!
EvelienH
Geplaatst: 16-08-11 09:02
Fijn dat je terecht kan Lielle!
Ik ga zo naar de dokter. S'ochtends voel ik mijn knie niet maar we gaan maar. Ik haat dokters
Foto's van Arie staan erop maar krijg het grote beeld niet geladen.
Edit, eentje doet het wel. Ik kijk echt heel uhhh geconcentreerd.
Laatst bijgewerkt door EvelienH op 16-08-11 09:09, in het totaal 1 keer bewerkt
jipje_niekje
Geplaatst: 16-08-11 09:02
Goeiemorgen Lau heeft ruige foto's Lielle kan gelukkig al heel snel bij de fysio terecht! Hopelijk kan die je weer wat verder helpen! Mendy gaat lekker naar de cross vandaag, alvast succes en plezier! TG gaat tijdelijk uit logeren en hopelijk is hij dan weer een heel stuk opgeknapt! Wel fijn dat je een nieuw project hebt nu! Kim heeft haar eerste stagedag gehad en die is goed bevallen Evony is fanatiek geweest gisteren! Hoe is het vandaag met de spierpijn? Danielle kan toch nog mee in de crossles vandaag! Noor is weer aan het oppassen op stal, maar heeft gelukkig wel hulp
Ik heb een te leuk weekend gehad wat ook wel te kort was eigenlijk Zaterdag gesprongen op de gelderse met Anoes en die ging huizenhoog 1 balk doordat ze teveel omhoog sprong en niet naar voren. 's Avonds nog met clubgenootjes weg geweest, want we hadden een reservekampioen en dat moest gevierd worden Zondag met een stel vriendinnen wat gegeten en gedronken en ook weer laat thuis en gisteren een hele dag op pad geweest met de paarden. Vandaag weer aanwezig op het werk, maar voel me niet echt fit, geloof dat ik toch wat te druk ben geweest de afgelopen tijd
Mootje; die site is niet goed voor mijn bankrekening! JN: spierpijn valt mee gelukkig haha! Evelien mooie foto! succes bij de dokter Lielle: fijn dat je op tijd bij de fysio terecht kan!