Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)

Of je (en ik) daar behoefte aan hebt is een tweede
Ik kan nogal een muts zijn met eten
Vind bij lange na niet alles lekker en ben vooral van de Hollandse pot. Neemt niet weg dat ik het wel een gezellig idee vind om met zijn allen bij PB wat te gaan eten. Ik kan dan eventueel voor lekker brood zorgen
Ik moet alleen even afwachten of ik word aangenomen bij mijn sollicitatie van maandag. Dus voorkeursdatum heb ik nog niet.
Met Jipje heb ik de B toen uitgereden en ben toen pas overgegaan naar het L en met Nika bij de paarden toen ook. Op een gegeven moment liepen beide paarden de B crossen met 2 vingers in de neus en was ik de uitdaging een beetje kwijt, dat was voor mij het moment om over te gaan.

Ben al 2 weken heel druk met van alles en nog wat. Deze week tentamenweek, met 4 tentamens. Heb er nu 2 gehad, waarvan 1 gehaald en 1 niet. Vandaag heb ik wel vrij, maar moet ik leren, Vorstin rijden en daarna heb ik schoonmaakdienst op SSR en daarna moet ik nog werken. Ik kijk nu al uit naar het weekend! Hopelijk is het dan een beetje lekker weer, wie weet dat ik wel een buitenritje ga maken dan