Das idd beetje raar ja, ik ga mischien 29/8 in heerjansdam mee doen met springen en dressuur mischien, kijken wat jetske doet
Rosalie123
Geplaatst: 22-07-09 20:39
Heeeyy allemaal. Ik ben ook weer thuis van de vakantie! Ben blij dat ik weer thuis ben, haha!
Ik heb wel bijgelezen, maar niet alles onthouden.. We hebben wel een paar nieuwe mensen in het topic heb ik gezien, gezellig!
Ben vandaag aangekomen, nachtje overgeslagen door het tijdsverschil.. heb er gelukkig nu geen last van. Ga gewoon weer proberen het normale ritme op te pakken. Heb mijn koffer al helemaal uitgepakt en kleren zitten in de was, daarna lekker met Voodoo bezig geweest. Die had na 2,5 week wel een goede poets- en knipbeurt nodig! Het viel me mee dat hij niet echt dikker was geworden. Heb hem ook nog even kort aan de longe gedaan. En vanaf morgen maar weer de conditie opbouwen, paar wedstrijdjes voor de boeg en er komen straks natuurlijk een paar SGW's aan!
Oja, ga morgen ook maar op pad voor een vliegendeken.. paardje zat onder de bulten en had tijdens het longeren ook erg veel last van de dazen. Hoe gaat het met jullie paarden en de vliegen/dazen?
CoriienRN
Geplaatst: 22-07-09 20:45
Rosalie Lekker dat je weer thuis bent
Ik ga zo richting bed, morgen naar de Ortho voor me beugel aan de onderkant
Sue_
Geplaatst: 22-07-09 21:10
Rosalie123 schreef:
Oja, ga morgen ook maar op pad voor een vliegendeken.. paardje zat onder de bulten en had tijdens het longeren ook erg veel last van de dazen. Hoe gaat het met jullie paarden en de vliegen/dazen?
Dit jaar niet normaal meer helaas. Ze staan hier met vliegendekens in de wei.
Vanavond even lekker een buitenritje gemaakt, ze liep weer erg fijn en het aantal dingen dat ze eng vindt en eerst van een afstand moet bekijken (lees: staat gelijk helemaal stil), wordt steeds minder
En morgen maar weer verder met de vakantievoorbereidingen, we gaan zondagochtend vroeg weg maar moet nog heel wat doen.
AntheaV
Geplaatst: 22-07-09 22:06
In Groningen hebben we geeneens kringen Als alles meezit zijn er een keer 70 in de L op de regio, maar dat redden we bijna nooit.
Rosalie: Welkom terug in Nederland
Ik heb ook al helemaal zin om op vakantie te gaan, maar ik moet nog 2 weekjes wachten. Ik heb me trouwens ook weer opgegeven voor een opleiding Ik ga MER doen (Management, Economie en Recht) Ik ga het niet aan de Hanze doen, maar ga naar HBO Nederland. Dat is een hele kleine school en daar doe je een 4jarige HBO opleiding in 3 jaar ipv 4
andrea16
Geplaatst: 22-07-09 22:10
Leuk Anthea! Waar zit die school dan, ook wel in Groningen?
AntheaV
Geplaatst: 22-07-09 22:16
Ja ook in Groningen. Ik weet niet hoe bekend je bent in Groningen, maar hij zit achter Pathé. Als je van het station naar Pathé loopt dan kom je er langs.
Hier ook onwijs veel dazen. We hebben een val gekocht en ik moet er nog wat bij maken. Paarden gaan hier ingepakt naar buiten... en probeer nu ook ze zoveel mogelijk s nachts eruit te doen. Dat vinden ze echt zoveel fijner dan overdag Buitenrijden gaat hier nog.. in het bos galoppeer ik toch vooral
@ Sue: nope geen ingebouwde barrage, maar verdeeld in 2 groepen over 2 ringen. Normaal is er wel vaak ingebouwd. Je went eraan
@ anthea; fijn dat je weer een opleiding hebt gevonden. Ik ken er veel die die opleiding doen, ook op WO niveau. Hopelijk spreekt dit je aan!
voordat ik überhaupt bij het bos ben zijn we al lek gestoken. haha.
Ik ga slapen dames! truste!
bianca1980
Geplaatst: 22-07-09 23:30
Citaat:
"rowo@ bianca: fijn dat Bull zo braaf was? Zijn je lichamelijke klachten een beetje over?
Lichamelijk ben ik nog niet helemaal goed, want fitnessen en hardlopen geeft dus erg veel reacties aan pijnen her en der, dan voel ik me echt nog een oude taart.... ,ik probeer dat wel op te pakken, maar de fysio vind dat ik teveel doe, dus daar moet ik ook maar even naar luisteren.... maar met rijden heb ik er geen last nu van, ik ben dan ook heel blij dat Bull niet raar doet, want anders had het waarschijnlijk nog niet gekund, dan ben ik echt wel te bang dat ik iets aan ga overhouden. Heb nog wel geregeld hoofdpijn en dat is niet goed natuurlijk. Maar ja....een beetje eigenwijs ben ik zelf ook wel en ik heb ook wel WAT afleiding nodig anders word verwerken een kwelling voor mijn gevoel.
@ bianca: fijn dat je iig nog goed kan rijden... en afleiding is nooit verkeerd. Anders zit je beetje achter de geraniums en ben je echt een oude taart
@ sue: van de week had ik ook 1 weg waar ik in volle galop nog achtervolgd werd door die rot beesten. Echt leuk is buitenrijden niet, of je moet het 5 uur s ochtends doen.
Er zijn hier toch vast wel mensen die het leuk vinden om voor te rijden?
jipje_niekje
Geplaatst: 23-07-09 09:22
Goeiemorgen! @Anthea: Fijn dat je een nieuwe studie hebt gevonden! Hopelijk ga je het naar je zin krijgen daar. En het is wel lekker dat je het in 3 jaar kan doen in plaats van 4 jaar. @Rosalie: Ook weer lekker thuis dus. @Scum: Ik ben niet zo creatief aangelegd eigenlijk, dus een voorstel heb ik niet helaas @Bianca: Fijn dat je weer wat aan de gang bent met Bull. @Kim: Leuk dat je met springen en dressuur door bent naar de kampioensschappen! @Mandy: Dat zijn wel erg veel starts op een avondconcours!
Bij ons in de kring zijn meestal zo'n 70 starts in de B, 70 in het L, 30 in het M en 15 in het Z. Wij moeten dus wel altijd selecteren voor de kampioensschappen. Maar wij hebben dan ook eigenlijk altijd parcoursen met ingebouwde barrage. Ik ga zo eerst maar eens even de paardjes rijden, vanmiddag nog weer werken. Het heeft hier trouwens wel erg hard geregend vannacht, bij jullie ook zo?
Tja, onze kring is wel een echte spring kring. -Tig handelsstallen met een vrachtwagen vol paarden en vanaf de L hebben er meer ruiters 2 of 3 paarden dan 1... Je went er aan. Als je dan wint doe je het iig goed
In onze kring is idd wel heel veel. In de M zie je al bijna geen trailers meer op concours. In het L denk ik minder dan de helft tot een kwart heeft nog trailers. Veel ruiters die hier als semiprofi rijden. Niet altijd leuk maar zoals mandy zegt, als je dan prijs hebt doe je het iig goed