Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

viefdepief schreef:Nee is het weer kapot Gomir
Wat verschrikkelijk balen zeg!
Ik werd net gebeld door Randstad. Hadden een leuke jobje voor me.
Zou ik na een cursusje 1 dag in de week een training aan mensen van de thuiszorg moeten geven.
Over computersystemen ofzo. Hahaha zie 't helemaal voor me

Het scheen maar voor een paar weekjes te zijn.

Vind het wel knap hoor zo helemaal uit jezelf. Had ik je niet nagedaan
netjes ik ben al moe als ik van stal naar huis moet fietsen nog geen 2 miunten 
in het donker rijden lijkt me echt eng 
CoriienRN schreef:ons bak licht doet het ook goed komt allen niet verder dan de B![]()
row lekker sportie hoornetjes ik ben al moe als ik van stal naar huis moet fietsen nog geen 2 miunten
gomir wat balen manin het donker rijden lijkt me echt eng
ing jij blut haha moet je weer werken.
paardje heeft lekker uurtje buiten gestaan nu lekker broodje eten met ei
Van eurosport volgens mij. Ben echt verliefd op dat ding.
die heeft mooie jah.. jah zal wel prijzig zijn
hier nog 1 die ook zomer en licht wilt
Was poezie-analyse, dat intereseert mij echt niet
Had voor het theoriegedeelte een 7,3 en voor het toepassen een 5,4. Ben er zelf blij mee, had het slechter verwacht
Ik heb toen ik een jaar of 4/5 was astma gehad en ben er later overheen gegroeid. Nu is het dus in combinatie met een virus gekomen en heb ik Ventolin gekregen. Het is nu afwachten of het overgaat of dat ik het gewoon weer heb, ik hoop het echt niet!
Ik denk dat de docent helemaal dubbel ligt met nakijken.
) Maar als het donker word word ik ook meteen moe
.
nee ik vind het ook niks. 

kimdepim schreef:Ik vind dat vroeg donker zijn ook niks. Niet om het rijden (we hebben wel verlichting) Maar als het donker word word ik ook meteen moe
.
ligt dan het liefst op de bank voor de tv. Dus probeer zoveel mogelijk overdag te rijden. Ik heb overigens ook wel verlichting en de bak is eigenlijk de hele winter wel te rijden.

Zit nu even te eten, daarna douchen en richting ziekenhuis voor de nachtdienst. Tot morgenochtend!