Vief: Wat ben jij vroeg je bed uit! (ziek?
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Dus toen ben ik maar als eerste gegaan. Hij sprong echt super fijn, nergens terug en allemaal goede afstanden. Ha een pech balk op 9, daar zat een slootje onder en daar bleef ie was te lang naar kijken. Rob was iig heel erg tevreden, dus ik ook wel
Rovinia schreef:kimdepim schreef:Goed bezig Hilde
en mams![]()
Vief, ook namens mij gefeliciteerd met je diploma Vwo. Super hoor!
goeiemiddag!
kom ik net thuis, word me verteld dat jullie hier vanochtend waren 

. Dit was de 2e keer.
. De eerste proef begon ook lekker
. Maar met de gallop word hij nog wat te heftig, en na de gallop was die helemaal opgefokt. Maar opzich ging de 1e proef niet verkeerd. Had ik 168 punten
.
. Beetje jammer. Opzich begon die proef ok wel lekker, maar later werd hij weer wat gespannen, en toen schoot mn voet 2 keer uit de beugel en die knalde tegen zijn buik aan dus toen had ik 2 storingen. En toen had ik 183.
. Nu ben ik officieel M 
.

andrea16 schreef:Vief: Netjes hoor! En €250 prijzengeld, dat is wel lekker veel zeg!Maar hoezo heb je liever ingebouwde barrage? Hier hebben ze dat echt ALTIJD en ik vind het saai. Achteraf lijkt me veel leuker!

.. Haha 

! Hahaha!
!
!
, ben niet zo op de hoogte met de dressuurdingen
. Ben nu weer met verslagen bezig

Simmie schreef:Hilde, zet 'm nog effe op met leren en alvast succes voor je M1-debuut! Gecondoleerd met je oordopjes.
Mijn parcoursen gingen wel aardig. 1e parcours foutloos met 1 balk in de barrage, 4e prijs. 2e parcours te weinig ritme voor hindernis 2 waardoor ik haar "dood" liet vallen wat resulteerde in een stop, maar voor het feit dat ik al een poos geen officieel parcours had gesprongen ben ik tevreden.
Dankje