welke animo is dat nu precies BT? Ik ben de draad even kwijt bij jou.
DE animo nee dit paard rijd ik nu 2 weekjes, die start ik in het L(zaterdag was al de bedoeling) een 9 jarige Elite merrie, die eigenlijk sport moet worden heeft L gelopen.
ze is vorig jaar Elite geworden. dus op de foto hoeft ze niet, ja misschien heeft ze zich verstapt oid?! ik heb er geen kosten aan, misschien idd nu wat energie.... maja dat heb ik er dan maar voor over
neehoor ik regel helemaal niks paard staat daar gewoon, en bezinekosten zijn voor hem
het stomme is... dit paard heeft altijd met heeel veel spanning gelopen...net een hackney als je haar onder het zadel ziet, nu moet ik maar even de woorden van de eigenaar geloven(:oo), maar sinds ik erop rijd loopt ze al een stuk beter. ze kan nu in ieder geval weer kleine stukken stappen maar laatst kon ik haar echt in de ontspanning rijden (oke paar meter maar maar toch!) en op dat moment begon ze iets onregelmatig te lopen! dus ik heb het idee dat ze het altijd wat heeft gehad, maar nu de ontspanning komt dat je het pas begint te merken... maar ik heb er verder weinig verstand van... oftewel ik durf er weinig over te zeggen