JJ: Wat goed van spirit

Marieke : Jammer dat je rex niet kon starten. Maar gefeliciteerd met Pico! Misschien kun je voor de bakstukken kijken op marktplaats.nl ?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar ja. Turella voelt zich niet lekker. Eet alleen maar kuil.
hij heb anders altijd zn oren naar voren

viefdepief schreef:
http://i1.zvhost.com/1/a/a6466uo3.jpg[/img][/url]
Filmpje van het losrijden, erg boeiend
In de ring
vervolg..
De bak daar was trouwens echt vreselijk.
Losrijden was echt heel hard, leek wel beton
En in het parcours hadden ze er van die soort plastic grassprieten door gedaan waardoor het echt heel los was en de bochten echt mul waren

)
Ik heb in ieder geval leuke foto's gezien!
wij willen ook wel zulke foto's
Maar we weten allemaal: dressuur is een jurysport
Enne leuk dat je ook naar westerbork komt. Kom je dan weer naast ons staan?
van gister. Kees in dressuurstand...
Ze komen er straks op.
???) en Killea nog even laten eten en drinken en nog een stuk gewandeld met haar, want zij moest natuurlijk best lang op de trailer staan voor ze weer wat ging doen.
Opnieuw aangereden (zonder de eerste boom te springen) en na enig aandringen nam ze me toch een sprong de diepte in! Ik verloor bijna mijn evenwicht doordat ik bijna achter het zadel belandde. Killea bokte wat hierdoor en hupte me zo terug het zadel in
. Beugel kwijt en helemaal naar rechts uitgeweken door dit voorval. We gingen alweer richting bosinsprong, maar ik was nog bezig met mijn evenwicht en beugel zoeken en mijn juiste lijn voor het aanrijden naar de bosinsprong. De laatste hindernissen gingen weer heel fijn, zelfs de scheve punt op het laatste rechte pad naar de finish.

Violin had afgelopen week vakantie gehad, omdat ik echt geen tijd had om 3 paarden te rijden. Gelukkig is dat zo'n fijn paard, dat ze het zo weer oppakt.
Maar die 2e proef ging tog goed
en daar had ik dus ook 158 punten voor