Kom even een halfuurtje mee kletsen. (als dat goed is ) Verveel me. Ben al gedoucht, gaan zo eten en dan na Ermelo. 1e avond Instructie Eventing.. Ben benieuwd
Yep.. Sluit mooi aan op de ORUN wat ik al heb. Ben benieuwd hoe het is. De lesgever is ons beide bekend . Vind ik helemaal niet erg. Bert Wagenvoort en de laatste 2 avond/dag Alice Naber-Lozeman ook.
Hm dat advies van de KNHS had ik ook niet verwacht TG leuk zeg dat je weer van die wilde plannen hebt! Hopelijk is TG zo snel opgebouwd. Ik heb nog steeds niet aan de da gevraagd wanneer Vies weer zou mogen springen (met rug en pezen) maar hij staat straks weer bijna drie weken stil, dus dat ga ik weer rustig aan oppakken. Mistid goed gedaan!
@ Lielle, de ''tagliatelle'' met roomsaus was heerlijk!
texelse
Geplaatst: 12-03-12 19:14
13 maart is morgen!!!! dat overleven we ook nog wel,toch? Mirthe: goed gedaan!! en ik zag een foto van je autootje op fb. Geweldig, die trekhaak. Zo heb ik ook eens een fiat 500, de oude dus he, niet de nieuwe uitvoering, gezien met een trekhaak. Ook zo komisch MM: ik ben ook al zo handig. Ovenpasta middels een duits "zakje". Is de geraspte kaas op...... En omdat ik een beetje twijfel aan de smaak toch maar snel naar de winkel en meteen, voor alle zekerheid, een zak diepvriespatat meegenomen....
13 maart is te overleven. Blijf liever een week langer thuis, we zitten nu toch al thuis. Weet niet wanneer Chaam is, maar dat is alweer buiten wedstrijd, een heel ander verhaal vind ik. Toch loop ik liever geen risico en vind ik het juist goed dat ze de uitslagen afwachten!
Haha, ik zie net iets..... Een heel klein stalletje met een paddock van hooguit 10 bij 10, pal tegen het spoor aan in den haag met een gigantische nieuwe paardenvrachtauto
caro29
Geplaatst: 12-03-12 19:26
@ Dienke leuk die cursus. Ik ben keihard afgewezen maar had het wel verwacht @ mistid
Rhino maar 1 dag verlengd. Dat is te doen aangezien ik vrijdag naar springles ga.
Morgen komen er waarschijnlijk uitslagen binnen, eerst die maar eens afwachten.... Hopelijk is het gewoon de verkoudheidsversie, dan is er niets aan de hand. Anders wordt het niets met Chaam