ik heb Sabine nog maar die is niet echt sgw proof, iig niet voor het L of hoger dus die is voor de dressuur maar die staat ook te koop en ik heb een 5 jarige; Beat die pakt het echt super goed op ga ik ook het NK mee doen van het jaar.
mistid
Geplaatst: 02-02-11 18:09
Fijn Evie Balen dat je je beugels vergeten was Caro! Billy, CO echt veiliger dan GPA en Antares? Dat wist ik helemaal niet! Hopen dat je vrachtwagen nog eventjes blijft! Jouw HRC verhaal is idd niet echt fijn te noemen Sann, de jasjes die ze verkoopt zijn top! Ik heb daar ook 1 weg van toen ze nog vrij klein was, wanneer ik er weer 1 op maat laat maken ga ik zeker weer naar haar. Al hoeft dat voorlopig niet want heb er nu 4 Wat een drama Saar! Dat is toch TicToc? Best een leuk paard, jammer dat er niemand op wil.
Ik zal zo even rijden. Ga het simpel thuis in de bak doen, bak is begaanbaar dus ga wat lichte arbeid met Ul doen. Daarna ga ik overschotel maken
Ben lekker het bos ingeweest. Had nog wel ruzie met mevrouw, die stomme merriestreken. Maar even lekker gegaloppeerd, hadden we beiden nodig!
Ik vind CO ook veel mooier, hij zit ook heerlijk. 4 jasjes Mirthe? Dan hoef je er idd geen 1 meer, ik zit er wel aan te denken om mooie zwarte met iets van roze of blauw te doen. Maar dat is nog in het denkstadium. Wat jammer zeg Evony. Dus komend jaar ben je met Beat te bewonderen op de SGW's? Is het zo erg op buienradar? Hoop eigenlijk wel dat het beetje droog blijft... Iig dat het niet meer gaat vriezen. Kan ik volgend weekend misschien SGW training afspreken.
caro29
Geplaatst: 02-02-11 18:27
@ evony die Tictoc ken ik wel. Heb een keer naast jou gestaan in westerbork toen ik met mijn oude paard nog crosste. Dat die bij Patrick wegkwam weet ik nog wel Dacht dat je Sabine ondertussen wel verkocht had. Start je die nog wel? @ mistid was een blonde actie van mij..
@Caro ach ja ben niet erg actief in de verkoop ben lekker met de dressuur bezig met haar hahah richting het M2 nu Kan me idd nog wel herinneren dat je toen naast ons stond! Was de enige keer dat ik wbork gestart heb haha. @Sann: ja dat is zeker wel de bedoeling die pakt het zo goed op, vorig jaar een paar gedaan nu lekker nog een halfjaartje in de B rond kaggelen om vertrouwen op te doen en dan lekker het L in! @ Mistid; idd buiten het feit dat er niemand op wil is hij super, weigert nooit schrikt nergens van kan je een kanon naast afsteken, is echt een schatje in omgang kent alle oefeningen tot het Z maar ja je kan er niet op, of ik iig niet, dus dan houdt het op
@ Noor; hij is ongeveer 1,63 maar hij is heel gespierd geworden, deze foto's zijn van toen ik hem nog niet zo lang had. Hij is 90% Volbloed maar heeft echt de bouw van een stier
Snoekiej
Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-11 19:15
Goedenavond! Vorstin is weer gemasseerd, en liep gelukkig alweer een stuk beter. Nog niet zoals na het behandelen van de chiropractor, maar wel al weer een stuk beter dan gisteren.
Goed nieuws Evie! Fijn dat je paard weer bij de fysio is geweest Caro Balen van je tentamen Sannn. En ik zou idd de neuroloog maar bellen, klinkt niet goed Rijd ze Noor!
Sannnn
Geplaatst: 02-02-11 19:39
Jij bent echt fanatiek bezig met hardlopen Noor! Respect, ik zeg het elke keer maar doe het nooit. Hopelijk knapt Vorstin nog wat beter op Shanouk.
mistid
Geplaatst: 02-02-11 19:54
Fijn Shanouk! Idd Noor, respect!
Ik bedenk me ineens dat het al 2 februari is. Ik zou per gister op dieet. Nu maar per vandaag. Nu nog een weegschaal kopen moet van de week maar, dat Wii balance board is niet betrouwbaar want die zegt gerust dat je in 10 minuten 7 kilo aan bent gekomen
Apart verhaal van je paard Evony. Fijn dat je toch wat verbetering merkt bij Vorstin, Shanouk, al is het niet helemaal wat je gehoopt had. Poe, evie, je zult idd wel erg opgelucht zijn!
Het enige positieve aan buiernradar is dat de vorst weer uit de lucht/grond gaat. Voor de rest is het om te huilen.
_lautje_
Geplaatst: 02-02-11 20:05
Karen: Ik neem aan dat ze mij van de week nog belt. Moet ik wat vragen voor je? As ik een paard verkoop wil ik zoveel krijgen dat ik een hele goede terug kan kopen en een mooie vrachtwagen en geld overhouden Dorien: Klopt
Net nog even afgeknepen met springles. Ik zat pielen. Wil veel te netjes rijden.
sanurie
Geplaatst: 02-02-11 20:15
Goedenavond !!!
Toen zat je op school zonder brood of drinken omdat je veelte laat je nest bent uitgekomen was niet echt handig van me Was beetje moe vanochtend dus dacht dat ik nog wel even kon blijven liggen maar toen was het opeens wel heel laat al. Verder beetje saaie dag op school... Zo ff lekker rijden op de club. Ff kijken of meneer nog dressuur kan (geld voor me zelf ook)
Het weer is niet super maar de bak is wel weer ontdooid dus rijden kan nu wel weer thuis Alleen die regen ben ik ook wel helemaal zat !!! Maar hoop dat zaterdag toch zo mooi is om lekker naar Lunteren te kunnen gaan, en een heerlijke eerste training te hebben. Eens kijken of die boom en afstap weer zo eng zijn als vorig jaar in het begin of dat ze nu nog gaan zoals ze aan het eind gingen.
Ik heb nog egt niet bij gelezen, sorry daarvoor Dit wel gelezen: @Shanouk: Fijn dat nu iets beter al is, hopelijk is binnenkort helemaal weer goed. Zodat je ook weer lekker kan gaan trainen en wedstrijden rijden !!
bvw
Geplaatst: 02-02-11 20:24
Evelien haar vriend wordt verwaarsloosd... Dienke had een blonde actie! Maar macaronie in de soep kan ook prima, heb je minestronesoep! Jeroen succes met je studie, ik vind het nogal lastig klinken! Eef, fijn dat het met Bam weer goed gaat! Evony raar verhaal! Wel zonde van zo'n leuk dier! Mirthe succes met je dieet!
Vanavond lekker springles! Ga met Wiso, denk dat Frits en ik helemaal klaar zijn voor zaterdag, hij is zo super te rijden met springen
Mirthe: Is Beau nog steeds leif en gaat ze al vooruit?
muts_marijke
Geplaatst: 02-02-11 20:36
Hello Dank je wel Weule. Das dus balen.Maar even kijken of ik het dan laat staan. Wel lekker een dagje vrij maar dan heb ik hem denk ik liever als het echt nodig is! Baal baal. Nou mandy jij bent vroeg met rijden ik ben nooit zo snel smorgens Lekker Noor even iets positiefs te horen! Super van je vader Vreemd soepje Weule maar kan wel lekker zijn. Fijn eef_bam dat het waarschijnlijk mee valt Wat heb jij voor een ''vreemd'' paard dan Evony dat niemand zijn vingers er aan wil branden? Oh zie het al staan... das echt wel heeeel erg balen! Moeilijk ook dat het op zo'n rot manier mis gaat
Ik ben net thuis heb een rustige dag gehad met een ellenlange tellijst! Bleh. Daarna gauw naar huis gereden en overschotel gegeten (had Geert al heel lief klaargemaakt) en zometeen dressuur les. Morgen mag ik extra werken want mijn collega is jarig en die wilde vrij. En zaterdag ben vrij omdat ik de donderdag heb gewerkt... dus nog 2 daagjes en dan weeeeeekend!
Hele dag meegelezen... geen zin om op iedereen te reageren aangezien de meesten dan al hebben gedaan Dat is nu legaal toch?
@ Marijke: succes met je dressuurles! Lekker dat je zaterdag vrij bent zeg... Dat komt normaal niet zo vaak voor?
Wordt het zulk slecht weer? K hoop dat het morgenavond iig droog is dat ik ze beide kan longeren, dan moeten ze vrijdag (als het echt zo slecht wordt) maar een dag stil staan. Maar alles beter dan vorst en sneeuw.
bvw
Geplaatst: 02-02-11 20:42
regen vind ik trouwens ook niks, heb ik liever vorst en droog. Regen heb ik echt een hekel aan
Normaal ik ook, maar het thuis niet kunnen rijden ben ik wel zat. En met regen kun je iig nog in de drek rijden.
muts_marijke
Geplaatst: 02-02-11 20:42
Dank je mandy. Ik moet normaal elke zaterdag werken. (ben maandag en donderdag normaal vrij werk 32 uur)Maar kan gelukkig goed met de manager overweg dus als ik vrij wil voor concour of een cross kan het eigenlijk (bijna) altijd geregeld worden. Maar ik moet wel op tijd vrij vragen. Hij snapt natuurlijk goed waarom ik vrij wil want hij rijd zelf ook wedstrijden. Maar de grote mooie concoursen of crossen is soms moeilijk omdat er dan meer zijn die daar heen willen.
Gelukkig plan ik mijn vakantie zo in dat SGW Neede Gorssel en Varsseveld en de zilveren ster in mijn vakantie zit. Dan kan niemand het zo fixen dat ik daar niet kan starten
rowo
Geplaatst: 02-02-11 20:48
Gelezen!
Ik zou vnvd naar een vriendin. Nu wordt ze vnvd verrast door haar vriend omdat ze 4 jaar hebben en dus uiteten gaan. Dus dat zal wel niets meer worden vnvd. K heb dus ineens een hele avond niets, saai hoor!