Ik heb dit jaar voor mijn debuut gekozen in Vrouwenpolder, maar dat is denk ik een beetje ver weg voor jou
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb dit jaar voor mijn debuut gekozen in Vrouwenpolder, maar dat is denk ik een beetje ver weg voor jou
Eef_Bam schreef:ik zie dat ik niet duidelijk getypt heb, excuus, ik bedoelde een B-sgw-parcours!
Ik vind het inderdaad wel opvallend dat mensen in de B vaak al zoveel moeite hebebn met het springparcours, ik vind zelf het wel mooi om je springniveau als maatstaaf te nemen: dus L-springen voordat je L-sgw gaat enz.
Snoekiej schreef:Springniveau zegt imo niet zoveel over crossniveau.
_Sim_ schreef:viefdepief schreef:Kun je goed koken?
Hutspot met bruun bo'on.

_Sim_ schreef:Snoekiej schreef:Springniveau zegt imo niet zoveel over crossniveau.
Nee, dat niet perse, maar je kunt het toch niet helemaal los van elkaar zien. Als men zelf goed L/M kan springen kun je wel een beetje sturen/paard helpen/juiste afstanden rijden en dat komt zeker van pas in de cross!
Snoekiej schreef:@ Sannn, als je de eerste 1 of 2 crossen volgend jaar in de B rijdt, en daarna naar de L gaat, moet dat goedkomen tochIk heb dit jaar voor mijn debuut gekozen in Vrouwenpolder, maar dat is denk ik een beetje ver weg voor jou
TeeGee schreef:_Sim_ schreef:Datumplanner:
- vrijdag 10 december: Peanutbutter, mootje, Sim, Noor, Snoekiej, TeeGee
- zaterdag 11 december: viefdepief, peanutbutter, mootje, Sim, Noor, Snoekiej,
- vrijdag 17 december: viefdepief, peanutbutter, mootje, Sim, Noor, Sussie85, Snoekiej, TeeGee,Bianca1980
- zaterdag 18 december: viefdepief, peanutbutter, mootje, Sim, Noor, Sussie85, Snoekiej, TeeGee,Bianca1980
Sim ovb van werkrooster
12 dec moet ik 's ochtend jureren dus das nie handig nie
Hij vond het een fijn paard met veel gummie en had hem lekker voorwaarts en neerwaarts gereden,(zoals ik gevraagd had). Toch even fijn om te horen. Bull is geslaagd...hahaha....zal wel exact horen hoe het ging als ik weer terug ben.
Vandaag in Spanje heerlijk in Tossa de Mar geweest zelf. Terrasje pakken en wandelen. Morgen een dagje Barcelona.
!bianca1980 schreef:Datumplanner:
- vrijdag 10 december: Peanutbutter, mootje, Sim, Noor, Snoekiej, TeeGee
- zaterdag 11 december: viefdepief, peanutbutter, mootje, Sim, Noor, Snoekiej,
- vrijdag 17 december: viefdepief, peanutbutter, mootje, Sim, Noor, Sussie85, Snoekiej, TeeGee,Bianca1980
- zaterdag 18 december: viefdepief, peanutbutter, mootje, Sim, Noor, Sussie85, Snoekiej, TeeGee,Bianca1980
Sim ovb van werkrooster
[/quote][/quote]

Voordat ik een overstap maak naar het L crossen wil ik toch echt gewoon goed rond kunnen komen door een B springparcours (springen en niet het cross-springparcours).