[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

WolinLotte

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 07:18

Kim, die boottocht heb ik ook gemaakt.. hebben toen zelfs een kleine krokodil gezien en een leguaan bij iemand in de tuin, erg bizar := .. Heb ook foto's gemaakt van The faculty of Nursing, leuk dat ze dat daar zo hebben, de lokale mensen weten altijd veel te vertellen over hoe iets ontstaan is etc..

Ik ben dus echt niet met zo'n dier op de foto gegaan :n , allereerst worden veel dieren niet naar behoren behandelt en soms ook in achterlijke rompertjes en truitjes gehezen voor het schattige oog.. die aapjes worden bedreigd en de lokale gidsen daar hebben ons verteld dat veel van deze aapjes daar gewoon uit de natuur geplukt worden voor het toerisme.. er is wel een heel project; dat die aapjes terug worden gezet in de natuur op een stuk eiland, maar mensen halen ze gewoon weer terug.. door het toerisme wordt dit ernstig in stand gehouden.

Hier giet het overigens echt pijpenstelen.. :\ zo lekker mijn bedje in.. regen op de terugweg is het minder erg als op de heenweg :P ..

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 08:07

Goed emorgen!!

Jeetje kim!! das idd wel raar dan!!

Evie je hebt pb ;) Jackson-het-penny-clown-paard _O-

Snoek niet echt fijn gereden dan?

Ik ga snel naar werk!! vamiddag weekend!!!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 08:26

Mogguh!

Evie: dat is niet zo fijn, hopelijk is Bam weer fit vandaag.
Hilde: fijn dat het springen goed ging en gefeliciteerd met en voor je ouders!
WL: slaap lekker :) Balen van het ijzer.
Kim: mooie verhalen weer!
Bvw: ach... sommige mensen maken inderdaad hun eigen verhalen.
PB: Was jouw KNHS-brief ook voor Markelo? Of heb ik wat gemist? Ik heb trouwens (eindelijk) naar die Kieffer-singel gekeken. Er zit wel elastiek aan, maar dan niet bij de gespen maar naast de flappen. of had ik dat hier nou al neergezet, ben een beetje de weg kwijt. Heb je inmiddels al een singel gevonden?
Corien: Dat is wel een goede methode om je proeven te oefenen! Ik ga volgende wk woensdag weer een poging wagen.. :o Nog wel even lessen voor die tijd!

Hier spoelt het ook van de lucht.. niet normaal. Nou ja, vandaag tot een uur of 2 werken. Hoop dat ik dan alles klaar heb en dan lekker home alone het hele weekend :D :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 08:41

Noor: Brief was idd voor Markelo. Heb nog geen singel, maar het gaat nu ook goed. Is nog even aankijken hoe het blijft gaan. Hij springt wel weer stukken beter.

Hier is de regen ok vreselijk en meot zo ook naar Utrecht voor college en vanavond om 19.00 pas een tentamen...

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 08:45

Goedemorgen!

Lekker hoor een weekendje alleen, Noor!
PB, Dat wordt een lange dag voor jou. Succes alvast met je tentamen.
Kim, Klinkt als een geslaagd tripje met de boot!

Hier is het sinds half zeven droog. Vanavond corvée op stal en springles!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 08:52

Succes PB.
Evie, balen van Bam, het was ws idd een beetje veel van het goede allemaal. Hopelijk valt het mee.
Kim, klinkt allemaal erg leuk!

Hier is het ook nat en koud. Vanmiddag zou het wel droger worden.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 09:03

Morgen :wave:

Kim: Klinkt gaaf allemaal :D Fijn dat je vakantie-weekje zo leuk was :D Hoe is het daar nu verder? Is het weer wat rustiger? Of moeten jullie nog steeds heel voorzichtig zijn?
Shanouk: Fijn dat je haar mooi geworden is :)

Ik heb al even aan een opdracht gezeten met een huisgenootje.. Beetje flauw gedoe allemaal. Hoop dat we er niet heel veel tijd in hoeven te steken.. Zo eerst college, dan nog een onderzoek afnemen en gelijk door naar Woll.. Wil ook nog even langs de T-mobile winkel, ga mijn abbo omzetten en maar even vragen hoe ik dat het beste kan aanpakken. Geen zin om weer een week mobielloos te zijn zoals bij de vorige keer dat ik overstapte := Vanavond met vriendje en een goede vriend van hem + vriendin uit eten in Utrecht :)

't Weer is hier ook alles behalve fijn... Niet echt aantrekkelijk om zo op de fiets te moeten stappen :\

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 09:10

KLinkt als een gezellig avondje vanavond, Vief. Dank je wel dat je mij op de mailinglijst hebt gezet!

Vriendlief wordt vanochtend geopereerd... Hopen dat het resultaat is wat hij hij ervan verwacht!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 09:20

Druk dagje Vief! Wel gezellig.
Ik las dat Woll vrijdag gescand wordt? Dus je gaat definitief een veulentje fokken? Leuk zeg! Heb je je al gemeld in het Dikke Buiken Topic 2011? ;) Nudine wordt vanmiddag op drachtigheid gescand, heel spannend. Dit wordt zeker een zenuwslopende dracht!

Mo: sterkte voor het vriendje! Sportblessure? En jij succes met verpleegster spelen! ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 09:24

Nee, een neuscorrectie. Vriendlief wil graag motorrijden en duiken en dat kan niet met de neus die hij nu heeft... Ik mag eerst nog mijn schoonouders voor het eerst meeten alvorens verpleegster te spelen!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 10:46

mo_van_dijk schreef:
Ik mag eerst nog mijn schoonouders voor het eerst meeten alvorens verpleegster te spelen!

:=
Woont hij nog bij zijn ouders? Je ging toch tijdelijk bij hem intrekken? Leer je ze meteen supergoed kennen! :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 10:51

Nee, Zijn ouders zijn met hem mee naar de kliniek. Hij blijft bij zijn ouders (die de komende dagen vrij hebben) totdat die neus-tampons eruit zijn. Aangezien Hij in Delft woont en zijn ouders niet en autorijden onmogelijk is ga ik hem ophalen om hem naar zijn huis te brengen waar ik zo lang als nodig is blijf totdat hij alles weer zelf kan!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 11:30

PB @ die Point Two is dan nu toch de beste ?? Ik heb er ook wel oren naar eigenlijk, maar waar moet je dan de maat passen ?? Je mag me ook PB-en hoor, maar zo'n vest over de BP lijkt mij ook wel wat. Als het vanuit Engeland goedkoper is dan kun je best wel iets langer wachten toch ??

Ik ga vandaag met Bull naar Drenthe, Grolloo, heb een arrangement met de NVVR op de Boershaarshoeve dus hoop dat het weer wat beter word, kunnen we heerlijk in het bos rijden. Blijf tot en met maandag daar, dus ff met mijn knul erop uit. :D

had gisteren ook een date die best wel leuk was... <3 dus word vervolgd........... :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 11:41

Veel plezier in Grolloo. Drenthe is supermooi om te rijden!

Hmm, die LDR plaatjes. Hebben jullie die al gezien? Ik rijd alledrie de vormen wel met paard, maar niet 10min gefixeerd met een gefixeerde hand. Ik blijf het een apart iets vinden! Naar mijn idee is er niets mis met plaatje 3. Zo wil een jury toch het halsstrekken zien?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 11:42

Welke plaatjes Mo?
Veel plezier in Drenthe Bianca. Hopelijk wordt het wat beter weer.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 11:45

Afbeelding

Het artikel staat op de voorpagina van vandaag!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 11:46

volgens mij zijn dat ook de toegestane houdingen. Ik vind het een vreemde discussie, ga me er ook niet mee bemoeien.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 11:46

Thanks. Was nog niet op de voorpagina geweest.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 11:49

Ik hou me er ook buiten hoor. Wissel sowieso veel af met hoofd-hals-houding en / dus fixeren doe ik niet. Maar die discussie laat ik lekker aan anderen over.

Veel plezier Bianca, hopelijk wordt het weer beter idd. Hoop ik ook voor mijn ouders, want die gaan ook naar Drente := (en ze moeten natuurlijk eerder terugkomen).

Mo: succes dan met je schoonouders!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 11:49

Citaat:
De FEI heeft drie afbeeldingen vrijgegeven waarop te zien is welke hoofd- en nekhoudingen zijn toegestaan tijdens het inrijden en na een wedstrijd

Je hebt gelijk Lielle.. Dat zou betekenen dat je geen oprichting mag vragen van je paard tijdens het losrijden. Misschien moet ik maar hetzelfde doen als lielle :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 11:50

mo_van_dijk schreef:
Veel plezier in Grolloo. Drenthe is supermooi om te rijden!

Hmm, die LDR plaatjes. Hebben jullie die al gezien? Ik rijd alledrie de vormen wel met paard, maar niet 10min gefixeerd met een gefixeerde hand. Ik blijf het een apart iets vinden! Naar mijn idee is er niets mis met plaatje 3. Zo wil een jury toch het halsstrekken zien?

Klopt, houding 3 is eigenlijk een ideaal plaatje van halsstrekken. Verder rijd ik ze ook alle 3, maar met veel afwisseling. Ik ben heel benieuwd hoe ze zoiets in de praktijk uit gaan voeren!

Ik ga zo even reageren op alles wat ik bij had gelezen

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-10 12:21

Bianca: veel plezier in Grolloo. Alleen regent het hier in Drenthe ook :+

Tja over die plaatjes, zie ze idd alle 3 ook. Maar bemoei me er ook maar niet mee.

Vanmorgen is de hoefsmid geweest, dus ze staat er weer mooi bij :D Zal zo richting werk, hoop dat het vanmiddag wel droger wordt. Morgen concours, en wil vanavond nog even rijden.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 12:41

Billy, mooie outfits!!!
PB, wat gaaf dat je een airbag vest krijgt!
Bianca, veel plezier met Bull!
Vief, wat is Woll knap geworden en super dat je weer gaat starten!

Hier helaas nog meer veulen verdriet na het verworpen veulen van een tijdje geleden. Merrie van mn schoonmoeder en vriend is donderdag bevallen van een prachtig merrie veulen, genaamd Floortje. Helaas had de merrie de volgende dag koorts en die bleef maar stijgen. 's Avonds naar Utrecht gebracht en daar hebben ze alles uit de kast getrokken maar ze hebben haar toch moeten laten inslapen.
Goede nieuws is wel dat Floortje sinds gister een nieuwe mama heeft. Een merrie van Utrecht die ze zo hebben behandeld dat ze melk is gaan geven. Nu nog een paar dagen extra met de fles en dan mogen we ze ophalen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 12:43

Jeetje TG, wat vreselijk. Sterkte met het verlies en gelukkig dat er een pleegmama voorhanden was!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 12:43

Balen van die merrie! WEl mooi dat Floortje nu al een pleegmama gevonden heeft.