[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 12:33

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 12:55

Goeiemiddag ;) ,

PB:
Hahaha, ideaal, neefjes en nichtjes :D

Gister kwam Wolin ook aangegaloppeert toen ik haar binnen ging halen. Gister ook voor het eerst mijn zadel er op gehad, nadat de zadelmaker mijn zadel had gepast := .
Wolin reageert nergens op met het zadelen of het aansingelen, ben er zo blij mee!! Dus we zijn even een stukje naar buiten geweest, op de terugweg heeft mijn overbuurmeisje op Wolin gereden. Ik heb Wolin nog wel even diep in haar ogen gekeken "Als je je maar wel gedraagt!!" :P , en dat deed ze ook wel ;) .. Ik kon echt merken dat ze er weer zin in had, ze wilde eigenlijk niet om draaien, ze had wel zin in een rit. Overbuurmeisje nog les gegeven op onze Tinker, ook leuk.

De zadels en hoofdstellen van de boerderij tegen over onze stal zijn van zaterdag op zondagnacht gejat, ze hebben alles leeggehaald, dus wij hebben voor de zekerheid al ons tuig mee naar huis.. Pffff, wagen volgeladen!! Ik ga vandeweek voor de zekerheid ook zo'n zadelsteun kopen die op slot kan en er wordt al aan een constructie gewerkt, je haakt iets vast en er begint een sirene te loeien _O- , dat wordt wat!! :')

caro29

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 13:09

@scum: leuk veulentje.
@Barbie_blue. Ziet er netjes uit

Ik realiseer mij dat ik een hele drukke avond voor de boeg heb. Moet nog werken tot 1645 dan ben ik om half 6 thuis. Om 10 voor 6 moet ik bij de dierenarts zijn ivm een zieke kat. Daarna door naar mijn ouders. eten en 2 paarden rijden en om 10 voor 9 nog een afspraak om mijn wenkbrauwen te fatsoeneren. Goh wat zal ik blij zijn als ik mijn bedje zie vanavond.

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 13:10

Lotte: maar er wordt weel veel meegenomen bij ons hier ook. wij hebben ook het tuig in de garage in gesloten zadelkasten :D maar Wolin is toch ááltijd lief waarom niet bij je buurmeisje?? :P

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 13:31

Wo is buiten niet altijd even lief hoor :+ , met Sinterklaas vorig jaar is ze alleen naar huis gegaan en ze kan als ze iets wilt, behoorlijk gek doen en dat doet ze ook echt goed gek, denk dat ze zich toch wel inhoud met dat meisje op haar rug. Ik heb haar op de heenweg moeten inhouden, stap was te langzaam vond Wo.

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 13:39

haha. Mijn moeders vorige paard was een schimmel en zij misdroeg zich zo erg dat onze lieve sint er niet op durfde. maar voor de koets stond haar vriendje en die liep vooraan en zij met sint achteraan :n toen sint in de koets voorop en dat paard werd ook kwaad en toen ging sint maar lopen :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 20:33

Onze Tinker heeft meerdere malen als Sinterklaas paard gediend en die vond de Sint zelfs eng!! Ze heeft eerst de Sint van boven tot onder besnuffeld en bestudeerd tot ze tot de conclusie was gekomen dat het wel de goedheilig man was :D ..

Ik ben vanmiddag naar het reisburo geweest en we zijn nu heel fijn geholpen :) , ennnnnnnnnnn het wordt Thailand!! 19 dagen, dus langer als de andere reis en dit is een privé rondreis, dus we hebben lekker een privé chauffeur :D , bovendien scheelde dit ook nog qua geld, al met al hebben we alsnog een fijne reis te pakken!! ;) Ik ben helemaal blij!! :D

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 20:35

super wolin! Gelukkig maar! Wel tof zeg, Thailand!

Leuke filmpjes Barbie! Leuk!

Dat is oliebol zeg, als ze zadels jatten.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 20:52

Fijn dat het alsnog een reis naar je zin is geworden, Lotte.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 22:32

Super zeg Lotte, klinkt echt gaaf!

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 07:57

morning... :)

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 09:07

Goeiemorgen!
@Lotte: Wat fijn dat je toch nog een vakantie naar wens hebt kunnen vinden!
@Carolien: En is je planning nog rondgekomen gisteravond?
@PB: Was het nog gezellig in de efteling? En fijn dat je opa weer lijkt op te knappen, hopelijk zet dat door!

Gisteren was dus een lange werkdag, maar ja, met de vakanties moet je soms even aanpassen. Gelukkig waren er wel genoeg gezellige collega's en dat maakt het altijd weer een stuk gezelliger. Daarnaast werdt ik ook goed verzorgd door de slager :P Ik werd goed gevoerd met spareribs, gegrilde kip en zeeuws spek ;)
Vanavond ook nog even 3 uurtjes werken. Vandaag dus weer even lekker de paardjes rijden.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 09:19

Goedenmorgen,

Efteling was gisteren erg leuk en gezellig. was samen met mn moeder, broertje en nichtje.

Ga nu even lekker de paardjes rijden.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 10:01

@lotte Thailand klinkt erg leuk.

Ik heb het allemaal net gered gisteren. Wat een gerace zeg. Ik dacht dat mijn kat niesziekte had maar het is gelukkig alleen een stevige verkoudheid. antibiotica en klaar kostte wel ff 56 euries om haar te laten nakijken. Wat een geld. ff naar de dierenarts. maar ja kat voelt zich weer wat beter.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-09 10:14

Hier even een kort berichtje vanuit Italie :D
Disney was geweldig! Ik heb echt weer genoten! Zit nu in een internetcafe in een klein baaitje ergens op Elba. Het zeilen is heel leuk. Wel weer even wennen aan zo weinig ruimte voor jezelf, maar nu is het heerlijk! zwemmen waar je wilt, s avonds vanaf de boot zie je heel veel sterren en de zee. Gisteren even ziek geweest door uitdroging, ik moet echt opletten dat ik genoeg drink. Ik ga gauw weer!

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 10:25

Goedemorgen :D
Lotte/Shanouk ik ben jaloers dat ik niet op vakantie ga....

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 10:54

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 11:29

Ik heb gister weer op Bull gereden.. :D , alleen nog even niet galopperen.....hij was heel braaf en deed niets.
Komt er nog iemand naar me toe en die zegt...hoe lang rijd je hem al...ik zeg, dit is de eerste keer dat ik weer op hem zit na het ongeluk en daarvoor heb ik er 4 keer los op gereden. Maar zei zegt, tjeminee, je kan er zo een B proef mee rijden.
dat denk ik nog niet...maar ach ....het compliment was wel heel leuk. ;)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 11:57

Fijn dat Bull zo braaf was :D!

Ik had gister springles met Sofie. Ging fijn :). Ze wat wat vrolijk (we reden buiten op het gras, even parcoursje springen). Maar ze sprong goed :)).
Vandaag maar even een buitenritje gemaakt. Vond ze wel weer leuk :D!
Loempia ook nog even gereden. Die liep ook lekker :).

En net mijn broertje even geholpen met Wiskunde. Hij zit in 4 havo, en moet 1 wiskunde toets (4 hoofdstukken) overdoen. Als hij een voldoende haalt gaat hij gewoon nar 5 havo. Zo niet, dan moet hij nog een jaartje 4 havo doen. Maar hij is dus nu allemal opdrachten aan het maken (die hij moet doen). En als hij het niet snapt word ik er weer bij geroepen :P.

Edit: Mag met Sofie in het B springen aan de Friese Kampioenschappen meedoen en ook nog in de M1 dressuur :D! (Als laatste van de groep die mee mag doen := haha)

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 12:52

Dat maakt toch niets als je de laatste bent je mag toch meedoen :P
leuk zo'n complimentjes over Bull

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 16:43

Goede dag :)

Zie mooie verhalen voor bij komen, van vakantie's en aankomende reizen :)

Heb vandaag lekker even gereden, ging wel goed volgende week weer les :)

Pb fijn dat het weer bete rgaat met je opa :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 18:19

@ kim: das super toch? Gewoon heen gaan en zien waar het schip strand! :D

Ik heb dit weekend de kring met beide paarden. Zaterdag B springen, zondag B dressuur.
Hele week is daar ook concours. Vnvd gewoon 160 starts in de L, morgen 120 in de M. Eigenlijk te absurd voor woorden 8)7

@ bianca: fijn dat Bull zo braaf was? Zijn je lichamelijke klachten een beetje over?

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 18:43

Pffff wat ongelofelijk veel starts inderdaad. Dat is toch niet alleen van de kring? :roll:

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 18:58

Zo jeetje dat zijn er echt mega veel :+

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 19:44

Nee nu is avondconcours. Kring doen er 'niet zoveel' mee (voor onze begrippen). In de B maar 70 en in de L iets van 80 en de M 50 ... Normaal zijn dat er dik over de 100 voor B en L. Maar lijst wordt nog bijgewerkt, dus zullen er nog wel wat meer zijn.
In de B mogen er ook maar 18 door, dus k moet goed mijn best doen. Beetje scheve verhouding want in de M mogen er 27 naar de regio :+