[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

WolinLotte

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 16:57

Ow...Mistid? Wordt interessant Knipoog Bloos ..
Teegee: Jeetje!! Hopelijk knap je snel op.
Corien: Dat is foute boel!! Ik hoop dat er gauw wat aan gedaan wordt, niet meer kunnen slikken gaat wel erg ver.. Ach gut Desnoods maar een doorverwijzing naar de KNO-arts!
Ingridje: Groot gelijk dat je hem de rode kaart hebt gegeven! Laat 'm maar gedragen, wat een kleuter.. *zucht* mannen Knipoog

Ik volgde dan McLeods Daughters, PrisonBreak en Grey's Anatomy, nu Supernatural en af en toe val ik ergens in een serie. Heb echt een hekel aan Gilmore Girls Scheve mond .
Jah, lijkt me ook wel leuk voor een week of twee Cool , lekker kunnen shoppen, alles kopen wat ik nog wilde hebben, even een inhaalslag doen en alvast vooruit shoppen Haha! , een hoop op de spaarrekening voor later. Daarna weer terug naar m`n oude leventje. Jep, ik zou het wel weten Bloos .

Ik ga Wootje maar eens even lekker verwennen met een welverdiende VIP-dag Pling . Ik ben naar stal!!

Edit: Ik lees nu net dat er al een KNO-arts is gesproken...
Laat je ze wel verwijderen?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 17:02

Ik moet eerst beter zijn van de pheiffer en dan ga ik kijken wanneer ik der zin in heb Bloos Nagelbijten / Gniffelen

kan nog wel iets slikken maar met helse pijn.. dus nu aan de zetpillen Clown

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 17:16

Corien: beterschap
TG: ook beterschap, na zo'n val! Ik heb het borsttuig gezien en ben aan het overwegen of ik hem zal nemen of niet. Ik vind hem erg mooi en is ook erg mooi bevestigd bij de bontjes.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 17:25

Haha, alle SGWbokkers rijden straks nog met dit borsttuig rond Tong uitsteken

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 18:41

Mistid: Haha leuk hoor Haha!!
Bianca: Fijn dat het zo goed gaat met het meisje! Is alles weer een beetje schoon? Ik moet vanavond mijn kamer ook echt een beetje gaan uitmesten Nagelbijten / Gniffelen
Rowo: Woooh wat een berichten! Gaaf Cool
Corien: Wat een drama.. Sterkte ermee Ach gut Heb een poos geleden 1,5 week last van mijn amandelen gehad.
Deed ook verschrikkelijk zeer en waren ook echt ontstoken.. Daarna *klopt af* heb ik er gelukkig geen last meer van gehad terwijl ik dat ervoor wel vaak had..

Dagje werken zit er weer op.. In de lunchpauze nog even langs de mediamarkt geweest.. Vind die Ipod Touch zooo gaaf. En aangezien mijn ipod overleden is moet er toch wat nieuws komen voor mijn muziekjes.. Denk dat ik daar maar eens voor ga sparen.. Morgen nog 2 uurtjes werken en dan komt een vriendin die bang is voor zo ongeveer alles op 4 poten, maar toch wel een keer op Woll wilde stappen als ik beloofde dat ik het paard niet los zou laten. Ben benieuwd of ze het morgen ook echt durft Haha!

Huisgenoot van een vriendin van mij woont ook in het Gooi.. Zijn zus was ook gevraagd om mee te doen aan het programma, maar had er geen zin in.. Schijnen ook paarden aan huis te hebben en mijn vriendin zag mij en die jongen al helemaal zitten.. Beetje jammer dat het helemaal niet mijn type is. Maar misschien dat ik me daar maar overheen moet zetten Clown

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 19:12

Hahaha Vief Clown
Jeetje Many, wat een berichten Bloos! !

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 19:35

Mijn oom en tante wonen in het Gooi. Altijd leuk daar die verjaardagen. Maar als ik eerlijk ben ken ik meer mensen die zo leven als die meisjes die níet in het Gooi wonen dan wel.
Ken het wereldje van redelijk dichtbij en eerlijk gezegt word ik er kotsmisselijk van.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 19:54

bbbrrrrr....CORINE je bent er maar mooi klaar mee..eruit zou ik zeggen.

Mijn boel is weer een beetje schoon hier Nagelbijten / Gniffelen voortuin geveegd wassen gedraait en zelfs de vijver schoon gemaakt... Haha! ben trots op mijzelf. Ga nu zo naar stal en dan heb ik weer les, ditmaal met een Fries die ik in training heb ,foto's volgen daar binnenkort nog wel van, maar krijg nu wel iedere vrije maandag avond les van een heel goed iemand. Zij is een leerling van Peter Spahn. Moet deze Fries klaar maken voor de IBOP. Dus een echte uitdaging, daarna is de bedoeling dat ik met deze Fries in de toekomst in het Z kom. !!! dus een lange weg tegaan maar wel een enorme uitdaging. Duivel

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 20:06

Bianca en vief ja zodra ik beter ben moet ik weer naar de huisarts, op controle zodra alles goed, is en geen last meer heb van me pfeiffer dan moeten ze er uit, ben ik bang... maag dan lig ik in het ziekenhuis dat vind ik niet zo erg.. als nu allen thuis Knipoog

Kicke bianca van zo'n iemand les te krijgen Ja

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 20:32

Gaaf Bianca! *LOL*

Alleen mam zien te overtuigen, dan neem ik zo'n borsttuig.
Zal morgen wel heel leif zijn Clown

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 20:36

andrea16 schreef:

Uuuhhh, ik zie eigenlijk het nut hiervan bij mijn paard niet zo in Nagelbijten / Gniffelen
Waarom hebben jullie paarden een borsttuig om?

Vervelend Corien, sterkte

Leuk Bianca, veel plezier!

Sterkte TG!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 20:36

Beterschap Corien!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 20:38

heleenxx schreef:
andrea16 schreef:

Uuuhhh, ik zie eigenlijk het nut hiervan bij mijn paard niet zo in Nagelbijten / Gniffelen
Waarom hebben jullie paarden een borsttuig om?

Met springt ze net dat beetje beter door de ruch (nouja beetje heel veel beter)
Zonder is ze gewoon niet fijn

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 20:39

Door de ruch??
Wat bedoel je daarmee?

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 20:40

Oh, met meer ruggebruik bedoel je zeker?
Maar dan moet zo'n borsttuig toch geen verschil maken? Lijkt mij alleen te voorkoming dat het zadel naar achteren glijdt?? Nagelbijten / Gniffelen

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 20:43

Oeps rug met ch Bloos
Nouja inmiddels gaat het al beter maar in het begin ging het echt slecht met haar houding Scheve mond
Hij zit er eigk alleen maar aan, maar haar houding is meteen anders Verward
En ik wil idd zeker niet dat het zadel kan gaan glijden tijdens de cross

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:01

Misschien heel kort door de bocht van me. Maar een goed passend zadel zou niet moeten kunnen schuiven. Tenzij je paard een heel moeilijke bouw heeft.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:05

Inderdaad om het zadel op de plek te houden, martingaal heb ik er liever niet aan

Maar voorlopig zal ik toch geen M of Z starten dus mijn gewone borsttuig voldoet nog prima voorlopig.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:11

Ik rij wel met martingaal. Mijn zadel schuift niet, dus een borsttuig lijkt mij alleen maar extra in de weg zitten voor mijn paard. Hij is toch al zo gevoelig voor dingen aan zijn lijf.
Maar dat moet ieder voor zich weten natuurlijk. Maar ik vroeg het me alleen even hardop af, omdat het ineens een rage schijnt te worden hier.

Bontjes zijn ook een mooi voorbeeld, waar je mensen vaak zonder nadenken mee ziet rijden. Jemig wat een drama's zie ik daar vaak door veroorzaakt worden in paardenruggen.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:13

Ik heb het borsttuig er altijd met springen en crossen aan zitten, puur uit 'voorzorg', niet voor de mooi. Het kan vast ook wel zonder (bijvoorbeeld in de B en L) maar het is ook iets waar ik zelf aan gewend ben, misschien mis ik zonder wel wat zekerheid in de cross. Je weet het immers nooit in een cross, er kan van alles gebeuren.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:21

Wat kan er dan gebeuren wat een borsttuig zou kunnen voorkomen?

Ik zat toevallig net de hoefslag te lezen met foto's van eventing.
Daar zie je de bekende internationale namen ook meestal zonder borsttuig crossen.
Als een borsttuig zoveel nut had, zouden die er toch ook mee rijden?

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:21

idd heleen..

krimpie is niet helemaal goed ik weet niet precies hoe en wat.. Heel het weekend op school in de molen geweest vanochtend nog 40 minuutjes en daarna gereden.. Wel wat meer gesloten enz, vond ze wel moeilijk maar gewoon rad.. toen op poetsplaats afgespoten en ik wil haar naar de stal brengen en ze loopt heel stijf.. ( is al een keer spierbevangen geweest dus is schrok best wel ) op stal gezet nog keer eruit gehaald 1e paar passen linksachter behoorlijk kort daarna goed. Nah op stal laten staan en na het eten nog een keer gekeken, toen stond ze wijdbeens op stal.. dierenarts gebeld en toen stond ze weer normaal dat deze kwam. stalmeester dacht ook aan lichte spierbevangenheid die vond em ook kort.. Veearts dacht dat dit niet kon omdat ze alleen linksachter kort loopt en die denkt dat het vanuit het bekken komt. Maar het is echt ineens heel raar.. Toch nog bloed afgenomen en morgen weet ik meer. Ben benieuwd.. ik hoop dat het geen bevangenheid is..

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:25

He, wat naar!
Ik hoop dat het meevalt. Goed dat je gelijk bloed hebt laten nemen, zal alleen wel een paar dagen duren voor je daar uitslag van hebt.
Sterkte

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:27

Vreemd zeg Luxket, hopelijk valt het mee.

Ik weet ook niet hoeveel nut een borsttuig heeft als het zadel goed ligt. Het geeft mij misschien gewoon een gevoel van meer zekerheid mocht m'n paard een rare sprong o.i.d. maken. Verder zal het bij mij ook gewoon standaard zijn, ik ben van jongs af aan al aangewend een voortuig eraan te doen bij het springen en crossen.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:41

morgen ochtend heb ik al uitslag heleen.. omdat ze al keer bevangen is geweest zou ze er direct actie van maken.. morgen middag wist ze meer.. ben benieuwd..