[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 21:27

Marijke, doe maar rustig aan anders kun je inderdaad lang last houden.
He, Sann dat is moeilijk. :(:)
Mirthe: top,top,top! Fysio/osteopaat kan zo te horen geen kwaad. Ik ben ook vaste klant, kreeg laatst te horen dat ik gewoon niet goed in elkaar zit. }:0
Mo, ja ik ga vreemd. Slecht he! Moest ff snel een nieuwe bruine neusriem hebben en die hebben wij niet liggen. Bij Drunen hebben ze heel veel leer.

Welke klei is fijner, Icetight of Staysound? Heb normaal altijd de laatste maar wil wel eens iets anders gebruiken. Moet zeggen dat het spul altijd heel snel gaat, gebruik het veel.

bvw

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 21:32

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 21:34

Oh, kun je dat kiezen of je ze kruist.
Ben het zeker met je eens ja. Als jij echt lekker zit en goed ondersteund zou ik er dat ook zeker voor overhebben.

Moet ff stallen gaan uitdoen en de paarden naar binnen lokken.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 21:36

ik wil alleen maar mijn bandjes gekruist, heb een hekel aan bandjes die afzakken ;)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 21:36

Zou wel blijven bewegen Mirthe. Sterkte! Hopelijk valt het mee.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 21:39

Alvast voor Margreet morgen: Heel veel plezier bij het ophalen van de nieuwe pup!!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 21:46

Icetight is echt beter! Veel beter te smeren en ook echt een stuk kouder.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 21:48

Niet bijgelezen met dubbele schermen, dus mijn bijleesactie gaat niet zo goed zijn vrees ik. Ik las wel dat Mirte vage klachten heeft en toch echt eens naar de fysio moet. Heb je daar al lang last van?

Margreet gaat puppy's uitzoeken

Shanouk heeft een Vorstin die maar gek aan het doen is. Vaag zeg dat ze nu met dikke benen staat. Heeft ze dat eerder gehad? Hoe zien haar ogen er nu uit?

MM is stiekem naar haar paard gaan kijken en heeft gehoord hoe de val zo is gekomen. Klinkt toch wel akelig allemaal.

Sim heeft een dure en hopelijk super goede sportBH gekocht. Ik ben benieuwd hoe het ding met rijden zit. Ik heb voorheen alleen met hardlopen een sportBH aangehad, maar heb vorige week voor het eerst met mijn sportdingen ook gereden en ik moet zeggen dat dat toch wel fijner is. :) Ik had gedacht dat ik weinig verschil zou merken met dat kleine beetje voorgevel dat ik heb.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 21:49

Dank je wel hoor Margriet, "tante" Hannie gaat mee om haar op te halen. Zal morgenavond even wat foto's plaatsen.
Vandaag leuke dag gehad, was met de mannetjes Sas dus naar Sprookjeswonderland van half elf tot half 5 en we hebben alle drie vreselijk genoten. Ze vielen in slaap in de auto en hebben nog een uur met jas aan op de bank hier geslapen, ze waren helemaal af. Maar ze hadden wel autogerijd en in Thomas de trein gerijd, en pinoklio gezien en papahaaien en een prinses, en ze hadden fristi gehad met ijs en fikandel.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 21:51

Wat een leuke dag heb je gehad Margreet! Veel plezier morgen :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 21:52

Ik krijg ook wel eens het idee dat we een hoop pech hebben, maar het kan nog erger. Ben wel blij dat de DA morgen zowiezo al komt.
Annetje, ze heeft nu inmiddels al 6 weken die dikke oogleden. DA heeft 1x gekeken en ontstekingsremmer gespoten, en we hebben nog 1x gebeld. Dikke benen heeft ze altijd wel een beetje helaas, en in de winter was het nog erger door minder lopen + kuilgras ipv hooi. Na de eerste crosstraining bij Rob met jou had Vorstin ook 1 dik been, maar dat was waarschijnlijk doordat er een mokkorstje af was geschuurd. Nu heeft ze 4 dikke benen. Ze loopt ze wel veel dunner, maar ik vind ze niet dun genoeg.

Leuk dat je je vriendin kon helpen Sussie
Klinkt heerlijk Eef en Lau! Ben jaloers!
Haha, leuk paard die What Sannn :+ En echt balen van Vero :(:) Al een beetje nagedacht over wat je met haar gaat doen?
Sim, had toch gelijk over dat ik er iets over gelezen had: [RUI] Ook slechte ervaring met kiesdejuistesportbh.nl?? [LZP] Opgelicht! kiesdejuistesportbh.nl / Sport & Breast Health en [LZP] wie nog meer slechte ervaringen heb met kiesdejuistesportbh?. Hopelijk hoeft er bij jou niets terug :)
Zou leuk zijn als dat meisje Ul wil Mirthe!
Fijn dat jullie een leuk dagje hebben gehad Annetje

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 21:52

Bianca, die ga ik even onthouden! Er schijnt ook nog een goede in Leek te zitten. Mijn topsportmentrix had ook nog een adres ergens in Groningen en ik schijn korting te kunnen krijgen als ik via TSN ga...
Anne, ik heb in november een ongeluk gehad op concours waarbij Vos & ik achterover zijn geklapt. Toen heb ik mijn rug gekneusd. Normale mensen houden dan 2/3 maanden rust maar na 2 week zat ik alweer op de paarden. Heb wel de hele tijd last van mijn rug gehouden maar nu ik een aantal keer ben gaan longeren is het helemaal mis.
Ik heb geen sportbh's (nodig), maar hoop voor je dat het werkt Sim!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 21:55

Deze klok heb ik trouwens gekocht <3
Afbeelding

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 21:57

Waaauw Mo! Die is mooi :D

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 21:59

Mooie klok Mootje!

Ik kan nu ook niet zeggen dat ik zo'n grote voorgevel heb. Maar ik vind het met rijden toch wel zo fijn om een goede beha aan te hebben.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 22:00

Ik heb altijd bh's van de h&m :=

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 22:02

Mo spannend!! Mooie klok
Sim ik heb een sportbh bij de hunemuller gekocht erg fijn :j ik rij altijd met een sportbh met een gewone bh vallen ze er uit :+
snoek klinkt niet echt fijn, is der rantsoen veranderd? Meer poeders gehad?
Sussie oooh een lage neus riem niet echt mooi :o maa als het helpt is het wel Fijn!
M'n jij ook flinke smak gemaakt dus!
Mirthe zou idd ook langs een Manuel gaan :j spannend kijkers voor ul!
Lau en Eef lekker gegalopeerd dus!! Jammer dat we het strand niet meer op kunnen!

Heb gereden mende was erg fit! Moren even flink dressuren!!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 22:03

MargreetW schreef:
Dank je wel hoor Margriet, "tante" Hannie gaat mee om haar op te halen. Zal morgenavond even wat foto's plaatsen.
Vandaag leuke dag gehad, was met de mannetjes Sas dus naar Sprookjeswonderland van half elf tot half 5 en we hebben alle drie vreselijk genoten. Ze vielen in slaap in de auto en hebben nog een uur met jas aan op de bank hier geslapen, ze waren helemaal af. Maar ze hadden wel autogerijd en in Thomas de trein gerijd, en pinoklio gezien en papahaaien en een prinses, en ze hadden fristi gehad met ijs en fikandel.

Oeh wat klinkt dat leuk! Mag ik volgende keer ook mee... ;)

Mo die is echt om te kwijlen zo mooi! :D
Sim, dat klinkt niet heel postief. Hopelijk past je bh gewoon goed!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 22:04

Corien: ik vind het ook lelijk zo'n neusriem. Maar hij krijgt het nu in ieder geval minder makkelijk voor elkaar om het bit vast te pakken en te gaan lopen. Hij is nu veel gemakkelijker in zijn mond. Dus daar doe ik het dan maar voor!

Ik ga slapen. Welterusten! :evaw:

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 22:07

Bianca, jij past met je lange stelten toch niet in tomas de trein :=
Sussie, weltrusten!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 22:10

@ mootje ik heb ook H&M of victoria secret. Gave klok. Is het een grote?

Ik ga poging doen tot slapen. Morgen weer dagje helpdesk. Moet 3 dagen aanwezig zijn deze week en 3 dagen helpdesk...
Tot morgen en weltrusten allemaal.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 22:12

Mo ik heb flexibele stelten :P

Caro en Sussie slaapse

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 22:12

Veel plezier morgen Margreet!
Mooi horloge Mootje!
Ik heb niet zoveel van voren dus een sportbh vind ik niet echt nodig. :+ Al hoor ik wel dat het fijn zit.
Trusten Sussie!

Snoekiej schreef:
En echt balen van Vero :(:) Al een beetje nagedacht over wat je met haar gaat doen?

Ik denk dat er maar 1 oplossing is helaas... Ze loopt nu al ruim een maand in de wei en nog steeds blijft ze af en toe kreupel aan d'r voorbeen. Rijden deed ik al bijna een half jaar enkel recreatief. Toen de da haar uitverdoofde liep ze goed. Ze heeft dus echt pijn.. Dan vind ik weidegang alleen voor haar ook niet eerlijk. Ze heeft genoeg voor mij gedaan de afgelopen jaren. Wil dan nu aan haar denken... Ben dan ook aan het zoeken voor mooie foto plekken, wil graag nog mooie foto's ter herinnering. Heb er al aantal, maar geen mooie stand foto's e.d. Misschien mag ik zondag mee doen aan een shoot in Lunteren. Iemand hier nog ideeën voor mooie plekken?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 22:14

Caro, de diameter is 60 cm, best een grote klok dus!
Slaap lekker iedereen!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 22:15

Gave klok Mootje!!! Alles van riverdale is mooi :D
Als ik geen sport BH draag sla ik mezelf blauwe ogen... ;) Degene die wat missen mogen het hier gratis afhalen!!!
Wat naar Sannn dat ze echt pijn blijkt te hebben.
En Margreet heeft een fijne dag gehad.
En iedereen bedankt voor de lieve bezorgde antwoorden!! Ik ga slapen! tot morgen.