Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!! Die blauwe is niet mijn smaak..
..
.
Zijn twee dunne onder elkaar hangende strookjes. Frontriem kan mij niet genoeg blingen maar in tegenstelling tot jou moet de neusriem bij mij gewoon egaal zijn!
Maar ach kan niet alles in een keer hebben
Ik rij nu met een zwart hoedje en blauw jasje..... Bijpassende dekjes heb ik al welmaar die moetennog even geborduurd worden.
). Heb daar dus maar weer wat tijd in gestoken.

Hoop dat je hem nu snel hebt!
Denk dat ze gewoon goed in haar vel zit. Het is nog wel in de hand te houden dus voorlopig nog geen brok minderen. Ze was vandaag weer in een nieuw stuk land gezet. Gelukkig al om 1 uur eraf gehaald, maar toen ik 2 uur later kwam stond ze er nog steeds van te boeren
Vrijdag wordt ze trouwens gescand
Vind het wel spannend allemaal! 
.. Het kost hem veel tijd
.. lekkere reclame, er is nu veel publiciteit rondom de Airjacket, dus nu moet 'ie z'n kans grijpen..
Beetje gemiste kans dus dit.. Maar wel erg lekker dat je m snel binnen hebt
.
.. En spannend dat ze weer gescand wordt!!
Sterkte!!
.. er is vandaag een nieuw paardje bij gekomen en tja.. als Alpha merrie.. heb je daar toch je hoeven vol aan
, gelukkig komt de smid morgenmiddag en zijn de hoeven niet beschadigd
.
.. vorig jaar met haar gipsvoet was dat zo anders, het doet me echt goed haar zo goed in haar vel te zien
. De uitspraak 'Dolfijn van de prairie' is wel erg van toepassing op haar
. 

Mirthe.
Zaterdag heb ik weer eens een springwedstrijd.
Heb er zin in.
mooi jasje die blauwe!!!
wel balen van je paard! 

ben onder weg even gestopt om me handschoenen aan te trekken 
hoebedoel je fris

.
Daarna heeeeeel gauw naar stal gegaan, gauw op Vorstin geklommen voor de clubles. Vorstin wilde in het begin niet zo fijn lengte in haar lijf nemen, maar later ging ze weer heel fijn! Morgen misschien weer ff met die caveletti op de volte klooien! Heb net mijn opdracht voor school afgemaakt, eindelijk!
Word het weer weer voor hé!
.
.
.
.
en ook dressuur maar afgemeld. Ik denk dat dit weekendje weg én crostraining zondag én springen maandag te veel was, ik moet eens leren niet overal ja op te zeggen
.
.
. Fijn dat Woll lekker in d'r vel zit. Ik snap dat je liever een proef wilt rijden waar je door kan zitten
.
.
. En succes alvast met je springwedstrijd! Veel plezier natuurlijk met het feest van je ouders. Mijn ouders zouden ook komen geloof ik haha. Dus die zie je dan ook wel
.
. Echt ongelofelijk.. Verder nog met een slang en een aapje op de foto geweest.
.