Mag wel eens iets sluiten of been bij als ik zie dat het niet past, maar ik mag zeker niet gaan mikken.
En als ik het niet zie, dan vertrouw ik erop dat Rabette de afstand wel ziet
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
En als ik laat thuis kom, dan eet ik meestal niet meer of net een boterham. Als ik dan wel iets warms ga eten, dan heb ik daar snachts last van...
). De anderen moesten hetzelfde rondje altijd 3 of 4 keer doen voor dat het helemaal goed was en alles goed paste. Als ik daar iets van zei was de reactie: ja maar jij rijdt cross...
Daarom zou clubles ideaal zijn maar ik heb steeds meer het gevoel dat ik iets anders moet proberen, misschien Rob eens een belletje geven (Suus ??)
Juist een crosspaard moet je goed kunnen plaatsen 

Heb je nooit gezeur over crossen verpest je paard oid.
Mijn instructeur heeft heel vroeger ook nog wat gecrosst. Hij vindt het helemaal geweldig en is ook wel eens komen kijken bij trainingen en wedstrijden.
(alleen had hij dat ook wel voor elkaar kunnen krijgen als 'ie wat aandacht eraan had besteed!!!
)
gewoon vaker weg gaan 
nou dan is mijn schimmeltje lichtelijk beledigd 

dat klikt goed, die heeft niet 1 ding hoe je moet rijden, iedereen is immers anders, dus hij past zich aan aan de situatie !! en dat vind ik wel knap, dat kan niet iedereen...
(nu even niet natuurlijk, maar tot een paar weken terug wel)
Verder hoor ik eigenlijk zelden nog iets wat ik zelf al niet gevoeld had
Hé Talida. Welkom terug.
. Een rem was dus ook absoluut niet te vinden en ik ging dus in galop al struikelend over die balken heen!!! En dan maar op me schelden dat ik beter moest rijden (ja, ahum, dat gaat ook echt binnen 2 sec als je vrijwel geen ervaring hebt met springen
). Toen heb ik hem ook vriendelijk bedankt, met commentaar dat dit gewoon niet voor mij werkte. Toen ben ik de les uitgegaan met tranen in mn ogen..
. Als manier 1 niet werkt, dan heeft hij nog wel een heel scala aan trucjes. Hij scheldt niet en blijft altijd geduldig (erg praktisch bij zon opvliegend persoontje als mij
). Talida schreef:eerst mn foto's uitzoeken anders liggen die net zoals die van de bruiloft over een jaar nog steeds te wachten....
floor01 schreef:Gomir: wel fijn dat je misschien weer iets anders hebt.
)
) gomir schreef:Het is wel een beetje dubbel om zo snel alweer met een ander paard aan de slag te gaan, maar het is eigenlijk een beetje toeval dat het allemaal zo gelopen is. En dan heeft het ook weinig zin om een paar weken te gaan wachten, omdat het allemaal net gebeurd is...Ik mis Otje er echt niet minder door als er een ander paard staat![]()
(eigenlijk is dit volgens mij meer iets waar je je druk om maakt, omdat andere mensen dat doen, dus wsl moet ik daar maar gewoon mee stoppen op dit moment)