Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik had niet normaal veel stress op het einde toen ze de foto's bekeken, soms bleven ze langer naar een bepaalde foto kijken en ik dacht al van ooooo neeeeeee! Maar hij is volledig in orde!
Wat een ontlading!
toch nog 6e pl. Dan een foutloze jumping waar ik heel blij mee was, mooi tempo, goeie afstanden... Na 20 minuutjes de cross gestart, stond niet te hoog maar wel vrij technisch gebouwd vond ik. Wel super mooi verzorgd, veel afwisseling, verschillende sprongen die ik in België nog nooit gesprongen heb... Een echte aanrader!! Ik had mijn chrono aan, maar heb gewoon in een vlotte galop rondgereden, mij echt concentreren op de sprongen en niet op de tijd. We zijn foutloos geëindigd, met een 30-tal sec buiten tijd. Ik was echt tevreden! 

Al ga ik in de loop van volgende week, wel eens of meer keer ernaartoe gaan.
nou hij sprong dus niet maar dook naar rechts zodat ik er links vanaf kukelde
dom dom dom...maar ik weet nu wel dat mijn gecombineerde bodyprotector uitstekend werkt!! PANG!!!! en ik voelde niks van mijn val, alleen mijn heup doet vandaag een beetje zeer.
Nu kan ik er ook beter een gezicht op plakken.
Snel gevlochten, alles ingeladen, ergste modder er af en vertrokken. Halfweg de rit heb ik net geen hartaanval gehad. We staan aan een rood licht, ik vertrek maar wel rustig en ineens hoor ik ergens een toeter en de camionnette gaat alle kanten op. Kijk op de camera, zit Icaro met een voorbeen vast in zijn hooinet. Direct op kant gezet, die auto vliegt mij toeterend voorbij (is hij daarvan geschrokken en beginnen rondbouncen? Geen idee. Mijn hooinet hangt altijd minimaal op borsthoogte). Duikt paardmans onderuit in de laadbak. Ik denk niet dat ik ooit al zo snel mijn laadbak heb open getrokken... Hij stond rustig recht, been helemaal door het net en met een blik van "baasje, verlos mij eens". Ging gelukkig best vlot en makkelijk. Op zo'n momenten ben ik enorm blij met zo'n nuchter paard, die geduldig afwacht. Godzijdank niks van wondjes, hij was niet overstuur en de enige schade is een kapot hooinet.

! Klinkt als een fijne cross bij iedereen!
!
.