Vera Klumper komt iig uit Almelo. Dat is de fokker. Stoer beest is het iig wel.
Nou mijn laatste minuten tikken hier weg. Ben vanmiddag vrij.... Vreemd idee.
Snoekiej
Geplaatst: 02-12-11 12:35
Mogge! Ik ben gister naar een vriendin in Utrecht geweest, was gezellig Zo naar stal en daarna werken. En eigenlijk moet ik ook nog ergens sinterklaascadeautjes scoren
mootje veel plezier mandy heeft laatste dagje snoekiej is gister naar utrecht geweest. lau heeft een gaaf paard gezien
zo ik heb vanmorgen beetje gesprongen met ol en daarna stuk op de weg uitstappen. Nu snel alles doen want helaas is mijn vakantie voorbij en moet ik zo dus weer werken.
Sussie85
Geplaatst: 02-12-11 12:54
Mootje: veel plezier in Rome! Laura: lijkt een leuk beest. Alleen schimmels vind ik alleen leuk bij een ander. Op een of andere manier tref ik altijd paarden die er van houden izhc lekker in de stront te wentelen en dat is met een schimmel nog minder. Mandy: laatste dagje bijna voorbij! Noor: slaapkop! Sultank: heeft lekker gesprongen. bvw: is nu serieus aan het werken Billy: fijn dat je eerste dag zo geslaagd was! Lielle: heeft een monsterscore neergelegd. Henny: hopelijk duurt het maar 4 weken en kun je weer lekker aan de slag! Joki: goed dat je de osteopaat erbij hebt gehaald. Mirthe: werkse! Mendy: ook werkse!
Ik had vandaag ook moeten werken. Helaas weer een blaasontsteking waarbij mijn nieren weer erg veel pijn doen. Vannacht ook nog eens koorts erbij gekregen. Dus werken zit er niet in. Hopelijk doet de antibiotica snel zijn werk.
beterschap Blaasontsteking zelf is al pijnlijk laat staan dat je nieren ook nog heel erg meespelen.
texelse
Geplaatst: 02-12-11 13:03
mooi schimpie, maar nou het laatst over de stand van de hoeven ging, heb ik ook naar deze gekeken, en dan zou ik ze toch wel even in het echt willen zien, want het lijkt wel heel verschillend bij de voorhoeven
Sannnn
Geplaatst: 02-12-11 14:52
Beterschap Sussie! Ik vind die schimmel niet veel aan.
Hier al paar uur weekend! Even boodschappen gedaan voor moeders, die is ziekjes. Nu even de boel hier thuis in orde maken zodat ze lekker onder de wol kan. Toch geen Divoza voor mij dus. Komt andere keer wel weer.
Schimmeltje vind ik niet zoveel. Mega onduidelijke foto ook.
Sannnn lekker weekend! Ik ook Sneu voor je moeder, beterschap!
Texelse: dat zag ik ook. Hij lijkt ook wat naar binnen te staan, maar dat kan ook door de kunsten van de fotograaf komen.
Zo en nu ga ik Viesje pesten
_lautje_
Geplaatst: 02-12-11 15:30
Nou mijn moeder en ik zijn beide verliefd! Hij komt uit een mooi stammetje, zou alleen graag een filmpje willen zien van het springen. Heeft ook nog eens veel bloed en machtig veel uitstraling.
Haha Lau, heb je nog een stal over? Sussie, balen van je blaasonst. Hopelijk slaat de AB snel aan!
Zo, ik heb mijn weg door het doolhof gevonden en zit in de trein naar het centrum. Het worden 2 hele drukke dagen! Ik wil morgen eigenlijk om 7 uur bij de st. Pieter zijn
Mijn rampendag is compleet. Het begon nog goed met mIjn eerste sessie op de flexchair, dat was super. Daarna crematie vervolgens met wegrijden rijd ik tegelijk met iemand achteruit en doen we dus boem. Geen grote schade maar wel weer gedoe. Daarna nog wat sinterklaasinkopen, wel geslaagd, en op weg naar huis even tanken. Gooi ik er benzine in ipv diesel. Sta nu dus op de ANWB te wachten straks maar stil op de bank gaan zitten denk ik.
EvelienH
Geplaatst: 02-12-11 16:45
_lautje_ schreef:
Nee, maar heb wel gemaild voor een springfilmpje Als hij nou echt apart springt wil ik hem wel zien.
En ik ook! Wij hebben nog wel een stal over maar denk dat moeders niet blij wordt als ik met een hengst aan kom zetten die recht uit de opfok komt.
Hè bah, Lielle. Wat een butdag. Straks lekker op de bank met een wijntje, voetjes omhoog Mootje, veel plezier! Vroeg bij Vaticaan is wel goed idee
Net even wezen kijken of ze al met de vloer bezig waren, ligt het grootste deel er al in! Héél mooi, kreeg nog een complimentje hoe ik alles bij elkaar had gezocht Rowo, ik maak morgen een foto voor je!!
Lielle wat heb jij een baaldag Rowo lekker je laatste dag gehad Lau en Evelien zijn allebei gevallen voor de schimmel
Mijn scooter had een lekke band, door een spijker gereden
viefdepief
Geplaatst: 02-12-11 17:45
Lielle: Wat een pechdag zeg.. Noor: Wat leuk dat het zo mooi wordt! Joki: Dat is ook wel echt balen zeg Rowo: Gaat snel je laatste dagje alweer! Lau en Eef vechten straks om de schimmel
Ik ga maar eens even wat cadeautjes inpakken en dan wat gedichtjes maken..
Lau heeft mij getipt dus dat zal meevallen. Leuk dagje weg haha! Lielle,
Evony
Geplaatst: 02-12-11 18:20
die schimmel is heel leuk
http://crosscountryapp.com/ handig, jammer dat hij zo duur is! Ik vertrek zo richting hippisch hengelo, voor een weekendje springsport en mee helpen samen met oa jitske
caro29
Geplaatst: 02-12-11 19:35
@ Lau die staat hier op nog geen 10 minuten van mij vandaan. Had hem ook al gezien. Hij reageert zelden op mail. Moet je echt bellen.
Ik heb een halsstuk gekocht voor maar 5 euries voor aan de deken van mijn schimmel. Winterhalsstuk. Krijg ik hem vandaag binnen en hij ziet er gewoon als nieuw uit. Helemaal blij