Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

:
, dus het zou wel erg fijn zijn als hij weer gewoon aan het werk kan en we kunnen gaan voorbereiden op het crossseizoen
!
, het neigde al gauw meer naar een verstuiking omdat zijn been binnen 2/3 dagen alweer mooi dun werd, maar als het alleen maar een hoefzweer is is het helemaal mooi, dan hoef je niet zo voorzichtig en rustig op te bouwen met rijden als bij een verstuiking.
. Die had ik er nog niet weer opgedaan na de zadelmaker. Balen! Paard even gelongeerd en daarna losgelaten. Hij heeft ook voor het eerst in 6 jaar losgesprongen en een lol dat hij had. Heerlijk
morgen met de merrie naar de manege. Helaas moet zij tot maart wachten tot zij naar de fysio kan. Er was geen plek voor paard nr 2 dus had degene meegenomen die het langst niet was geweest en waarvan ik dacht dat hij last van zijn lijf had.
. Ik zit nog steeds op mijn contract te wachten van het bedrijf waar ik werk
I-phone is idd alleen touch. Maar ben nu al helemaal om
Moet nog even wachten tot april wanneer mijn nieuwe abo ingaat voor onbeperkt internet, maar binnen huis pakt hij ons wireless signaal op.
Ben je niet bang voor het hoge collegegeld als je straks alsnog naar de uni gaat?
). Ze vind de (stallings)kosten die ze vragen echt te belachelijk.
Ik was verre van een ideale leerling op de havo en ben dan ook een keer gezakt, verder vind ik het heel erg moeilijk om te leren, heb de neiging dingen voor me uit te schuiven, zeker als ik iets niet snap. Nu gaat het heel goed, ook omdat HBO voor mij echt goed te doen is, heb nog nooit een onvoldoende gehaald. Ben alleen bang om weer in mijn oude gedrag te vallen als ik naar de uni ga
Al moet ik wel zeggen dat ik echt knettergek word van al dat groepswerk op het HBO
Dus zit nog steeds af te wegen of ik toch niet eerder naar de uni overstap

Ik ben in het eerste jaar ook flink op mijn snuit gegaan op de uni. Was ook geen vlijtige VWO-scholiere 
waardoor ze wel eens door de stal vliegen en touch is dan toch wat gevoeliger

en een leuk vooruitzicht
TeeGee schreef:Laura, Rem wil/kan niet in juni op vakantie en eind mei is ie jarig dus daarom maar de vakantie op half mei geboekt. Renswoude zou leuk zijn maar eerst kijken hoe Ttje het doet. Hoorde al dat Renswoude zo duur was afgelopen jaar.
Billy, vroegboekkortingen een leuk vooruitzicht
Als ik bedacht heb dat ik iets wil doen dan moet het ook zsm gebeuren.....
billy1 schreef:Caro de CO caps zijn in verhouding niet duur! Voor 150 euro heb je er eentje. Dat is wel heel ander geld dan ze voor een pikeur of Antares vragen. En dan schijnen de CO ook nog een stuk veiliger te zijn......

TeeGee schreef:Sann, ja moet je daar stallen. Ik hoorde iets van 275 euro???
Duimen dat je tentamen toch voldoende ging!
Billy, eerst Renswoude.