Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
miss_jumpy schreef:hyppolyte schreef:Ja dat zit er wel in (hijgen en puffen deden ze allemaal), maar dat zal ook wel te maken hebben gehad met die beugels, je kunt natuurlijk voor geen meter meekomen op een sprong zo.
Vond in ieder geval wel dat ze normaal reageerde en niet haar paard helemaal lens sloeg bij elke weigering (zoals dat verwende nest met die haf).
nee volgens mij wilde ze het gewoon een keer proberen en ze is altijd heel lief voor haar fjord!
. miss_jumpy schreef:Nielsie schreef:Hoi, Ben er weer
heb je nr. 185 van de zondag?
whaha en we hebben het best vaak geprobeerd maar ag misschien dat hij wel een keer over te halen is! stompwijk weer proberen! Nielsie schreef:miss_jumpy schreef:heb je nr. 185 van de zondag?
Ehm, ik heb 184 wel (Leo), ben daarna naar de start gelopen om even te helpen
185 heb ik niet
, Ik had het idee dat ik het niet mocht zeggen zeg maar. miss_jumpy schreef:oke jammer want ik ken haar maar het is inderdaad wel logisch dat je naar Leo ging. Die foto's van Leo wil ik trouwens ook wel zien, met zijn oranje helm
Amber_ schreef:Haha nee okeh dan is het goed, Ik had het idee dat ik het niet mocht zeggen zeg maar.
Nielsie schreef:miss_jumpy schreef:oke jammer want ik ken haar maar het is inderdaad wel logisch dat je naar Leo ging. Die foto's van Leo wil ik trouwens ook wel zien, met zijn oranje helm
Die PM ik je zo
miss_jumpy schreef:top ik ben erg benieuwd

Mabon schreef:miisshOrse schreef:Heb je toevallig ook die van mij, 31?
Ik weet weer niet wie dit is nummer 30 of 31?????
dacht ik dat ik daar iemand een foto zag maken. Ik dacht die zullen dan wel bij www.leukop defoto staan, maar ook niet. Heeft iemand hier misschien foto's van, startnr 161 op zondag?
), kon ik die zo snel niet vinden, en heb me dus maar vermaakt bij hindernissen 2, 7, 8 en 14
_Chantie_ schreef:Ik was ervan overtuigd dat iemand een foto gemaakt had bij het heksenoog. Tijdens het crossendacht ik dat ik daar iemand een foto zag maken. Ik dacht die zullen dan wel bij http://www.leukop defoto staan, maar ook niet. Heeft iemand hier misschien foto's van, startnr 161 op zondag?
!Dat viel niet mee. Hij was pas 1 keer het water doorgeweest en dat was in Ede tijdens de oefencross. Hij vond het eng erin te springen, hij deed het bijna maar krabbelde weer terug. Uiteindelijk ben ik maar over het alternatief gegaan, daar ging hij het kleine stukje water maar zo door. Dus ach, nog even oefenen en dan komt het wel goed.

Nielsie schreef:Deze foto heb ik trouwens nog van Mander gemaakt (mijn verzorgpaard, deed ook mee)
toevallig nog foto's van startnummer 216? Zamero schreef:Nielsie schreef:Deze foto heb ik trouwens nog van Mander gemaakt (mijn verzorgpaard, deed ook mee)
Heb jetoevallig nog foto's van startnummer 216?