Fotograferen doe ik zoiezo wel, maar zo is het toch een stuk makkelijker

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Myukii schreef:Maar vind het tóch handiger om zelf gemaild te worden, zodat ik zeker weet dat ik bij de mensen kan fotograferen die het echt graag willen. Is toch makkelijker dan dat ik straks met 300 foto's waar niemand naar wil kijken![]()
Fotograferen doe ik zoiezo wel, maar zo is het toch een stuk makkelijker
Snoekiej schreef:Ik moet toegeven dat ik morgen ook nog een buitenrit ga maken in de Vlietlanden hoorGaan we ook nog even het water in, alleen dan op het andere illegale strand (de lange)
Edit: @ MJ, je mag daar toch nergens het water in?
GvdT schreef:Ik kan wel mailen, maar ik ben er op zaterdag![]()
Je kan ook even in het starttijden topic kijken.
miss_jumpy schreef:Snoekiej schreef:Ik moet toegeven dat ik morgen ook nog een buitenrit ga maken in de Vlietlanden hoorGaan we ook nog even het water in, alleen dan op het andere illegale strand (de lange)
Edit: @ MJ, je mag daar toch nergens het water in?
Nee klopt! In het begin kon je helemaal aan de andere kant van de grote ruiterroute het water in, waar ie nieuwe brug over de vliet zit maar daar gaat het nu niet meer.
Dus ik denk dat er veel mensen af en toe naar het strandje sluipen....
sasika schreef:hahaha heeft hij vorig jaar ook gefietst? op zondag ?
Scum schreef:Knap gevonden Ingrid. Maareh, die roze glitterzweep moest een paarse zijn was afgesproken. En ik denk niet dat het gaat lukken om voor morgenvroeg nog een paarse spring-glitterzweep te vinden. Dus Bitwise ontspringt de dans!
Scum schreef:Knap gevonden Ingrid. Maareh, die roze glitterzweep moest een paarse zijn was afgesproken. En ik denk niet dat het gaat lukken om voor morgenvroeg nog een paarse spring-glitterzweep te vinden. Dus Bitwise ontspringt de dans!
GvdT schreef:Of in Vlietland, weet alleen niet of Canter er dan is met haar glitterhoes.