Mag het na 11.40? Dan heb ik een uurtje pauze..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(toch selina
) nog niet tegen gekomen op fotos.
dus het hield op. mijn paardje heeft wel leuk laten zien dat crossen ook in stap kan
ja die haflinger in het AFSCHUWELIJKE roze
andere niet 

moyra schreef:heyhey ik heb de kans om te reageren.. ik vanmorgen om 6 uur me bed uit geen moment de kans gehad voor de pc. uit de cross gelijk naar werk en ben nu eindelijk klaar.
wat onwijs leuk ben mijn darmpje(toch selina
manon ik zou jouw nog pben maar helaas had ik het heel druk waardoor ik het vergeten was vandaag nog naar je gevraagt maarja je zat op het paard.dus het hield op. mijn paardje heeft wel leuk laten zien dat crossen ook in stap kan

? xMnOn schreef:moyra schreef:heyhey ik heb de kans om te reageren.. ik vanmorgen om 6 uur me bed uit geen moment de kans gehad voor de pc. uit de cross gelijk naar werk en ben nu eindelijk klaar.
wat onwijs leuk ben mijn darmpje(toch selina
manon ik zou jouw nog pben maar helaas had ik het heel druk waardoor ik het vergeten was vandaag nog naar je gevraagt maarja je zat op het paard.dus het hield op. mijn paardje heeft wel leuk laten zien dat crossen ook in stap kan

ik zat er niet op en schaamde me dood dat mijn paardje in roze moest we hadden blauw afgesproken ik heb een hekel aan roze maarja wel een roze telefoon (moest snel een ander kopen omdat me vorige door een tuuuut is overreden) 
Amber_ schreef:Fotos van mij?

paxine schreef:startnr??@xMnOn: Heb je heel toevallig ook foto's van mij gemaakt? M,n vriend heeft het een beetje verkl***t
*kijkt heel zielig*![]()
Was in het oranje en reed met een "race-draver"
?
JAZZ4ff schreef:paxine schreef:startnr??@xMnOn: Heb je heel toevallig ook foto's van mij gemaakt? M,n vriend heeft het een beetje verkl***t
*kijkt heel zielig*![]()
Was in het oranje en reed met een "race-draver"
Gr.Frans
dankjewel!!

. Goed blijven zitten trouwens
. pardy schreef:Tijdens de indoorcross durfde ik nog niet zo goed, maar ik ga morgen ook voor de waterhindernis!!
Heeft iemand nog tips hoe je die het beste kunt nemen?
zowiezo iemand nog tips? Ik ga toch niet winnen hoor! dus ben geen concurent

Meetje22 schreef:Jemig zeg wat ging dat slecht vandaag![]()
Ze wilde en niet springen en niet galoperen.
Ben van ellende maar halverwege eruit gegaan en heb ook niet de tweede ronde gereden.
Ja, kan dit oprecht een zwarte dag noemen![]()
Had gewoon nog een tijdje moeten wachten met Danka maar ja wilde zo graag.
M'n eigen domme schuld , kan mezelf wel voor mn kop slaan![]()
Heb jij nog wel foto's van danka manon?

morgen weer???