[SGW] [HK]SGW freaks starten een nieuw seizoen!(deel 6)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jollyjoker

Re: [HK]SGW freaks starten een nieuw seizoen!(deel 6)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 23:14

Sjaan: Kan me voorstellen dat je ervan baalt maar zo iemand is het niet waard om je druk te maken.

Andre heeft vanmorgen Uniek maar even gereden want nu Kripton al zo lang kreupel is komt er weinig van rijden.
Het ging eigenlijk heel goed, leuk om te zien.
Daarna hebben we Waula gelongeerd en er de 1ste keer opgezeten. Ze was erg braaf!! Go jij! Go jij! Dus dit gaan we even doorzetten en dan ga ik haar lekker rijden. Het is zo'n gaaf paard, ik heb er helemaal zin in Haha!

Morgenmiddag gaat Alice Salme voor het eerst starten, M hc in Wezep. Ben benieuwd hoe salme zich gedraagt als het druk om haar heen is. Het is echt een stresskip. Ze moet nog 1 puntje in het Z voor haar sportpredikaat.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 23:41

Nog mensen 'sterren dansen op het ijs gekeken'... Vind zo grappig om Chiel op tv te zien. Hij heeft bij mij op de basisschool gezeten en woont nog steeds in Haaksbergen. Hij kon echt vet goed schaatsen en staat boven aan qua punten.

edit: Chiel = Thomas Berge Lachen

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 23:45

Vief: Gave jurk~

JJ: Dat is wel spannend, succes alvast Lachen

We gaan waarschijnlijk naar Zuid-Frankrijk toe. Met Gogo-tours, er zijn veel discotheken, maar er is in de buurt ook nog wel het 1 en ander te zien. (niet geheel onbelangrijk)
Begin volgende week gaan we boeken *LOL*

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 23:51

Frankrijk is toch vrij duur ofniet? Ik ben ook 2x met een jongeren organisatie op vakantie geweest (Blanes, Siofok) en waren echt top vakanties! Maar nu worden we een beetje te oud.. De meesten zijn 18 en dat is wel bijna 3 jaar jonger.

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 23:54

Ja misschien vrij duur, maar wij hebben niet zin in een typische drank-vakantie. Natuurlijk wel veel uitgaan, maar ook nog dingen zien en ondernemen...

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 01:29

Mijn lange drukke dag is voorbij Clown
Tentamen ging niet goed maarja, dat wist ik ook wel van tevoren haha. Maar er waren wel wat dingen waar ik antwoord op wist! Vork

Eenmaal thuis gelijk door naar de kringkampioenschappen. Er stond een mooi parcours, wel wat lastige lijntjes maar verder erg uitnodigend. Losspringen ging erg lekker.
In het 1e parcours was ze echt heel erg kijkerig, ze had de aandacht niet bij de hindernissen, of wel bij de hindernissen, maar dan bij de verkeerde. Na 3 hindernissen hadden we 1 balkje en voor de eerste dubbel zat ze weer niet op te letten en heb ik haar er maar voor weg gehaald. Had ook geen zin om met een rotafstand die dubbel door te werken.
Heb haar even goed de sporen gegeven en toen ging madame lopen! Nog wel heel erg kijkerig maar nu lette ze in ieder geval stukken beter op! Nog wel 1 balkje dus helaas 12 strafpunten.
2e parcours ging echt stukken beter!
Het werd een erg fijn foutloos rondje, alles paste lekker en ze sprong lekker giga Haha! Na de L hebben ze ditzelfde parcours niet eens verhoogd voor de M dus dat geeft ook wel een fijn gevoel Lachen
Erg jammer van het 1e parcours, nu ben ik net niet door naar de Regio. Maar goed, ik heb in ieder geval een heel fijn 2e parcours gereden!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 01:29

Spannend JJ morgen met Salme!
Deed Waula helemaal niks? Braaf hoor!

Renske, lekker zeg naar zuid-frankrijk! Ik moet nog is even bespreken waar we heen gaan komende zomer, kheb wel zin in een zon, maar het moet niet te heet zijn. Tong uitsteken En ook ik wil geen typische drank-vakantie.. Knipoog

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 01:31

Andrea, iig goed van je 2e parcours! Waar moest je rijden?

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 01:32

Sjaan schreef:
Andrea, iig goed van je 2e parcours! Waar moest je rijden?

In Den Ham, ik ben niet zo goed in het uitleggen waar dat ligt Clown Misschien ken je het ook wel, is wel een paardenwereld daar.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 01:40

Leuke nieuwe foto's trouwens in je profiel! En wise is echt een lekker ding geworden zeg, vind em echt super lopen! Pling

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 08:23

1e... Goedemorgen allemaal!! Ik ga zo weer lekker aan het werk.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 08:48

2e

ik heb ook een volle dag vandaag, oa Pablo scheren, Trammelant naar de tandarts en Raimaer rijden.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 09:30

3e Gaaaap

MarloesV89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 09:37

Nou ik weet wel dat ik vandaag niet meer kan rijden Boos! Ik heb gister zo'n 2,5 uur geschaatst met de KPJ en ik heb echt zo'n spierpijn overal, dus het rijden sla ik vandaag een dagje over. Ik ga zo even een uurtje kijken bij de Imperial Ridingcup, die wordt vandaag in ons dorp gehouden bij hippisch centrum harmelen dus dat is lekker dichtbij Lachen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 09:40

5e Lachen

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 09:49

Goeiesmorgens Doei!

Nog ff de tanden poetsen, paard de beschermers om doen en dan gaan we zo richting Saasveld. Ik ben echt super benieuwd..

@ andrea: jammer van je eerste rondje, maar natuurlijk wel erg fijn dat je tweede rondje foutloos was !!! Ik ben nog nooit in Den Ham gweest, hoe is daar de manege?

@.. ? ( Bloos ) : spierpijn is nooit leuk..... had je al zo'lang niet meer geschaatst dan?

edit: vraagteken moet Marloesjuh zijn Lachen

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 10:29

Hebben jullie trouwens al gelezen dat de data van Ede weer veranderd zijn? De basisklassen zijn nu van 6 t/m 8 juli, internationaal van 21 t/m 24 juni. Wel balen want nu is Ede voor ons één week na Maarsbergen (29 en 30 juni) en valt de CIC samen met Hooge Mierde.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 10:31

Simmie schreef:
Hebben jullie trouwens al gelezen dat de data van Ede weer veranderd zijn? De basisklassen zijn nu van 6 t/m 8 juli, internationaal van 21 t/m 24 juni. Wel balen want nu is Ede voor ons één week na Maarsbergen (29 en 30 juni) en valt de CIC samen met Hooge Mierde.

De basisklassen zijn toch niet veranderd?
Of zouden die eerst een week later zijn?
Wij wilden sgw vlietland eerst 9 en 10 juli doen maar dat bleek te dicht op ede...

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 10:46

Goedemorgen!

balen van je spierpijn Marloesjuh Ach gut

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 10:48

Ehm, MJ, tis nog vroeg deze morgen...........Ben net wakker en heb nog niet voldoende koffie gehad. Knipoog
Je hebt helemaal gelijk. Volgens mij heb ik de data van vorig jaar nog in mijn hoofd. Bloos!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 10:59

Jeuj, net het huis gepoetst, nu ga ik even boodschappen doen en daarna maar es naar de paardjes, springwedstrijd vanavond met Wuppie!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 11:01

succes vanavond Marieke!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 11:41

Ik heb ook al mijn huis gepoetst en ik heb vanmiddag weer privespringles!

Succes vanavond Marieke!

Ik heb me net opgegeven voor de crosstrainingen 2007, heb er nu al zin in! De eerste training is over 6 weken al Party!!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 12:28

Mijn dagindeling:
paarden buiten doen +stallen uitmesten
Bitwise meehelpen; we gaan een stuk van onze tuin bij de wei van de paarden trekken
Kaatje+Oro rijden
Boodschappen doen
Vanavond moeten we ergens op bezoek

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 12:41

Ja daar ben ik dan ook eidenlijk!
Ben er al wel een tijdje uit hoor... Tong uitsteken
Andrea, ik weet waar Den Ham ligt, heb daar alleen nog nooit gereden. Mooie accomodatie daar?

Ik heb net al een buitenrit gemaakt met Valdi! Ze liep weer lekker, we kwamen grote plassen tegen onderweg en daar gallopeerde ze zo doorheen. Wat mij betreft wordt het een echt cross paard! Haha!
Verder vandaag nog even stallen mesten en misschien nog even Wise rijden, maar die heeft gister ook al gelopen.

Wedstrijdrijders succes dit weekend! Ik moet volgend weekend weer op wedstrijd! Haha!