Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Canter schreef:Renskek, misschien kan je een jaar in het buitenland op een stal werken? Dan heb je er gelijk ook wat aan voor je talen. Als je verder echt geen vervolgstudie weet denk ik dat je dat best een jaartje kunt doen om daarna weer verder te kijken.
reeskees schreef:Ben ik ook weer es...
wel eenbeetje meegelezen
... lastige paarden van Scum die niet in of uit de wei willen![]()
enne heb net bericht van Pleun gehad, dat ik ook mee mag crossen(trainen) in Renswoude zondag om 10.45![]()
en om 14.00 vallen...
Hiephoi!!! En zo te horen wordt het ook lekker zwemweer
Lielle schreef:toch niets vervelends met GvdT?
renskek schreef:Ik weet dus absoluut niet wat ik wil gaan doen na mijn VWO. ik wil graag iets met paarden, maar mijn ouders zijn het er niet helemaal mee eens. Nu dacht ik: Na mijn VWO 1 jaar volledig werken op een stal, en dan kijken of ik het nog steeds super vind, en dan een keuze maken. Is dit slim, of juist niet? Ik heb het er ook nog niet met mijn ouders over gehad.
miss_jumpy schreef:Lielle schreef:toch niets vervelends met GvdT?
ik begreep dat d'r paard net niet helemaal rad was, dus het kan meevallen. Maar dat is even afwachten denk ik.
Ik hoop niet dat ze het vervelend vindt dat ik dat hier plaats... maar ik denk het niet.
Biertabje schreef:mijn vader is vanmiddag opgenomen in het ziekenhuis
GvdT schreef:Nee hoor, alleen heb ik pleun nog niet gebeld, zat zo te balen in de auto terug van wat les had moeten wezendat ik jullie eerst ge-smst heb.
Had ook meteen geen zin meer om Gomie te rijden![]()