heb je hem gemeten dan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heb je hem gemeten dan
dus dat snap ik wel.
.. ik dacht eerst bij hindernis 11 dacht ik dat het was (met al die boomstammetjes) van woh
dat is wel een flinke.. maar daar sprong die het fijnst over van allemaal
,,
simmie
Behalve Margriet dan, maar die zie ik wel vaker
)
En de cross ook foutloos
maar wel wat te langzaam. (misschien wel teveel genoten onderweg
) Sommige stukjes waren door de regen best wel slecht geworden (vooral het stukje na de piano)

best knap weer voor de eerste keer (heeft jaar op rust moeten staan)
...hahaha maargoed was leuk jullie weer te zien, alhoewel ik alleen Vief en Kim heb gezien...Een fjord is dan ook makkelijker te herkennen....
tjiddevw schreef:Even een vraagje.....Hoe vonden jullie het algemeen?? De organisatie...cross....dressuurterrein enz. Gewoon nieuwsgierig en tips zijn altijd welkom!!
Wat een gedoe zeg 
Citaat:- Prijsuitreiking voor de B-pony's hadden wel wat eerder gekund. Vond het een beetje banketstaaf om om 5.15 uur je bed uit te gaan en dan pas om 21.30 uur weer thuis te zijn terwijl je al veel eerder klaar was. Misschien een idee om voor de vroege klasses een eerdere prijsuitreiking te doen
tjiddevw schreef:Citaat:- Prijsuitreiking voor de B-pony's hadden wel wat eerder gekund. Vond het een beetje banketstaaf om om 5.15 uur je bed uit te gaan en dan pas om 21.30 uur weer thuis te zijn terwijl je al veel eerder klaar was. Misschien een idee om voor de vroege klasses een eerdere prijsuitreiking te doen
Dit is express zo gebeurd zodat gewoon alle prijswinnaars evenveel aandacht kregen. Meestal is het zo dat bij de laatste uitreiking bijna niemand meer is. Dit zal jij ook niet leuk vinden. Bij samengestelde wedstrijden bij mennen gebeurd ook alles in een keer aan het eind van de dag. Dit is gewoon veel socialer naar elkaar toe. Dus reken er maar op dat het volgend jaar gewoon zo blijft!

) voor de cross en even op het dressuurterrein losgereden. De inspringbak was behoorlijk modderig dus ik heb maar een paar sprongetjes gemaakt. Ze trok behoorlijk op de sprong aan maar sprong verder wel goed. 
Ik miste wel even de afslag naar hindernis 2 en 3 maar dat was snel hersteld. Combinatie ging super!

En ik heb dr nog wel zien losrijden met dressuur, zien springen en nog wel meer. Alleen ik heb er niet meer aan gedacht om ff een praatje te maken
Rosalie123 schreef:Ik heb jammer genoeg alleen dressuur foto's, en die vind ik niet de moeite waard om op bokt te zetten
Ik heb trouwens Men_Sven wel gezien, ze stond geparkeerd zo ongeveer voor onsEn ik heb dr nog wel zien losrijden met dressuur, zien springen en nog wel meer. Alleen ik heb er niet meer aan gedacht om ff een praatje te maken
hahaha had je gewoon even moeten zeggen joh;)...
? Onide schreef:Ik heb helemaal geen foto's ik baal echt!
Die fotograven van tegenwoordig zijn ook niet meer de bikkels die ze waren!