Top van je rit de dag erna!
Florence, als je gevoel niet meer goed zit lijkt verkopen me idd geen foute keuze. Jij en je paard hebben er niks aan als je elkaar alleen maar teleur stelt en het vertrouwen niet meer 100% zit.
PP oei? Hoe is Winston juist stout? Had wel het idee dat het klikte tussen jullie. Hoe doet Canch het trouwens intussen?
Antonius: er worden geen minpunten meer gegeven voor zover ik weet. En dan nog, als de boodschap is aangekomen pak ik het er graag bij.
Ik heb nog nooit reden gehad om hem zo aan te pakken in de ring, vandaar dat ik het ook nooit gedaan heb.
Tijdens de winter en de voorbije wedstrijden was hij eigelijk goed te rijden. Hier en daar ging het wat minder door ruiterfouten en beetje pech onderweg maar hij was wel aan het been.
Deze proef was echter weer "modus kameel" en heel summier reageren op been, stevig tegen de hand in en zelfs nauwelijks reactie op bijtikken. Dus ja, de frustratie zat wel redelijk hoog

Nu, had ik dat niet gedaan was ik ook uitgesloten geraakt hoor. Ofwel door stokstijf stilstaan, ofwel door achterwaarts of bokkend de ring te verlaten

't Is echt niet altijd zo'n lieverdje en makkelijke als hij eruit ziet.