Voor Renswoude heb ik mij weer opgegeven als vrijwilliger hindernisjury

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mereltjuhxxx schreef:Iemand had hier toch dalmar eventer crossbeschermers? Heb je dan rondom of alleen voor en waarom? Ik twijfel een beetje of ik alleen voor voldoende vindt of ook achter beschermers wil.. oh en hoe vallen die qua maat? Twijfel of ik M of L moet hebben. Bij agradi zijn ze nu in de aanbieding dus vandaar haha
AmberB_ schreef:Ik ga denk ik foto's maken in Maarsbergen aangezien ik zelf nog niet ga starten. Misschien lukt het om van jullie dan ook foto's te maken.Tegen die tijd maar ff startnummers doorgeven.
Voor Renswoude heb ik mij weer opgegeven als vrijwilliger hindernisjuryen de zondag rij ik de oefencross met tinkerlief.
mereltjuhxxx schreef:Iemand had hier toch dalmar eventer crossbeschermers? Heb je dan rondom of alleen voor en waarom? Ik twijfel een beetje of ik alleen voor voldoende vindt of ook achter beschermers wil.. oh en hoe vallen die qua maat? Twijfel of ik M of L moet hebben. Bij agradi zijn ze nu in de aanbieding dus vandaar haha
dropje_90 schreef:mereltjuhxxx schreef:Iemand had hier toch dalmar eventer crossbeschermers? Heb je dan rondom of alleen voor en waarom? Ik twijfel een beetje of ik alleen voor voldoende vindt of ook achter beschermers wil.. oh en hoe vallen die qua maat? Twijfel of ik M of L moet hebben. Bij agradi zijn ze nu in de aanbieding dus vandaar haha
Ik heb ze ook rondom, gewoon omdat ik het een heel fijn gevoel vind dat alle benen beschermd zijn en je toch een hoger risico loopt dat ze aantikken en zich eventueel bezeren met de vaste hindernissen.
Mijn paard heeft juist niet heel grove benen en past de large ook goed
Leuk AmberB dat je komt fotograveren!
Kim_Peters schreef:Bij mij in de shop zijn de Premier Equine beschermers erg populair!
http://www.all-eventing.com/product/1405763/Premier_Equine_Aircooled_Original_Eventing_Boots.aspx
Hebben een goede pasvorm, zijn slijtvast en leuk geprijsd
Kim_Peters schreef:Bij mij in de shop zijn de Premier Equine beschermers erg populair!
http://www.all-eventing.com/product/1405763/Premier_Equine_Aircooled_Original_Eventing_Boots.aspx
Hebben een goede pasvorm, zijn slijtvast en leuk geprijsd
Bar schreef:@splash, van waar de overstap naar peesbeschermers voor?