Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
voor Caressa
en Lisse Madelein, maar zie jou volgende week.
Kunnen wij elkaar daar zien.
madelein schreef:Vraagje, hoe zorgen jullie ervoor dat jullie lichamelijk fit zijn? Doen jullie daar nog specifieke oefeningen voor?
Ik heb inmiddels weer 2 springlessen gehad sinds mijn zwangerschap en alle complicaties. Ik merk dat ik een probleem heb met mijn balans. Beenspieren zijn nog niet op kracht, en volgens mijn instructeur zijn mijn buikspieren nog niet genoeg op kracht, waardoor ik ook een deel balans mis.
Ik ben nu eigenlijk pas sinds een week weer echt aan het trainen, daarvoor kon ik niet langer dan 20 min rijden.
Tips?
Je doet daar zoveel oefeningen om je romp sterker/meer in balans te krijgen en kunt hier zelf ook thuis mee aan de slag. 

) geen kindje dus dat scheelt wel qua tijd. Neesa schreef:Ik werk wel 28 uur in 3 dagen. Heb geluk dat mijn moeder iedere maandag middag wil oppassen en de vrijdag ochtend gaat mijn zoontje naar de peuterspeelzaal, dat zijn ook mijn tijden dat ik kan gaan rijden.
Kun je het allemaal een plek geven? Wel pittig hoor wat je hebt mee gemaakt! Kan me voorstellen dat weer werken wel een fijne afleiding kan zijn.
Citaat:Zo das pittig dan! Knap hoor dat je het allemaal kan combineren. Staat je paard aan huis?
Een plek geven nog niet. Ik vind het nog moeilijk te accepteren dat we onze zoon zijn kwijt geraakt. Helemaal omdat het door een medische fout is. Het is moeilijk dat te accepteren. Aan de andere kant gaat het leven door. Hoe hard ook, we moeten verder. Het voelt alleen zo zuur dat we papa en mama zijn van een kindje wat niet meer bij ons is.
Ik werk op de intensive care als verpleegkundige, dus moet wel echt m'n hoofd erbij hebben voor ik die ellende weer aan kan. Maar zo begin maart ga ik denk ik weer beginnen met opbouwen.