[SGW] Voorbereidingen SGW Alphen-Chaam in volle gang

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

joeluna

Re: Voorbereidingen SGW Alphen-Chaam in volle gang

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 12:19

<<) Alphen

Arabia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 12:22

Haha en anders waren we nu allemaal lekker kou aan het lijden in Chaam!

Amber27

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 12:27

mijn dag is in ieder geval alweer goedgemaakt haha.. ik ga strakjes gezellig naar een dressuurwedstrijd voor 4/5 jarige kijken met onder andere edward gal en hans-peter minderhoud :):) kan ik daar lekker fototjes maken

LiekeW

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 12:28

Amber27 schreef:
mijn dag is in ieder geval alweer goedgemaakt haha.. ik ga strakjes gezellig naar een dressuurwedstrijd voor 4/5 jarige kijken met onder andere edward gal en hans-peter minderhoud :):) kan ik daar lekker fototjes maken

Haha & dat is vast een stuk warmer! Veel plezier :)

Amber27

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 12:31

dankje! ik zag trouwens dat jij supernetjes had gereden in het andere topic

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 12:31

Arabia schreef:
Haha en anders waren we nu allemaal lekker kou aan het lijden in Chaam!

Alphen!! XD

Snorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 12:37

Hahahahaa :P

Fritsfrats

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 12:45

Het is ook wel heel erg koud.
Weet iemand hoe het met startgeld gedaan wordt?

LiekeW

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 12:58

Amber27 schreef:
dankje! ik zag trouwens dat jij supernetjes had gereden in het andere topic

Ja ging heel fijn! :D

haikelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 13:08

Aan alle ruiters die 17 & 23 Maart hebben gereden:
Ik heb 17 Maart tot deelnemer 160 foto's gemaakt en 23 Maart van alle deelnemers!
Voor de foto's kun je een mailtje sturen naar valeriefotografie@live.nl.
Wel graag even je dag, deelnemersnummer en klasse vermelden;), dit scheelt mij weer een hoop zoekwerk.
Groetjes
Valerie Fotografie

LiekeW

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 13:12

Mailtje gestuurd :D

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 23:01

Wij wonen zo ongeveer 20 km. van Alphen af en bij ons lag er een behoorlijk pak sneeuw vanmorgen. Als het wel was doorgegaan hadden we er waarschijnlijk niet eens kunnen geraken door de gladheid. Denk dat de organisatie een verstandige keuze gemaakt heeft, wel heel erg balen dat het nu net hier zo moest sneeuwen, mijn dochter had zich er enorm op verheugd om haar eerste sgw te rijden.
Hier lag er ook laat in de middag nog sneeuw in de wei, geloof dat we de kerstboom maar weer binnenhalen i.p.v. de paastak :D

christel82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-13 13:15

Helaas was het terrein gewoon te hard met hier en daar ook nog eens sneeuw waaronder ook in het bos. Ik heb de dressuurringen opgeruimd en later ben ik in de springtuin bezig geweest en het was echt onverantwoord om daar paarden te laten lopen. Wij als organisatie vinden deze beslissing zeer moeilijk om te nemen, maar het was ook de enige mogelijke beslissing.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 13:20

Christel zeer begrijpelijk dat jullie die keuze moesten maken. Jammer maar helaas

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 13:22

Zeer begrijpelijk. Erg vervelend voor de deelnemers maar ik vind het ook erg vervelend voor jullie. :j

christel82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-13 20:43

Volgend jaar gaan we er gewoon weer voor! Het is en blijft gaaf om hiermee bezig te zijn :D Ook koning vorst houd ons niet tegen om weer een SGW te gaan organiseren. Maar nu eerst even bijkomen... Kon wel heerlijk slapen na een dagje opruimen buiten :z

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 21:37

Hebben de (niet)deelnemers van afgelopen zondag allemaal een mail gehad van de organisatie? Ik vind het nogal wat om te vragen om het inschrijfgeld niet terug te storten, en geen voorrang/tegemoetkoming voor te stellen voor volgend jaar. Nog even laten bezinken en overdenken voordat ik een mail terugstuur.

Bouwpakket

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 21:46

Ik vraag gewoon een deel terug als iedereen dat zijn steentje bijdraagt moet dat goedkomen toch

Fritsfrats

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 23:10

Ook ik heb een mailtje ontvangen.
Mijn vader snapte het wel. Hebben natuurlijk veel kosten moeten maken.
Wij gaan ook nog even nadenken wat we er mee doen.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 01:08

venga schreef:
Hebben de (niet)deelnemers van afgelopen zondag allemaal een mail gehad van de organisatie? Ik vind het nogal wat om te vragen om het inschrijfgeld niet terug te storten, en geen voorrang/tegemoetkoming voor te stellen voor volgend jaar. Nog even laten bezinken en overdenken voordat ik een mail terugstuur.

Ook ik heb de mail ontvangen en er vanavond over nagedacht. Alphen Chaam is altijd twee dagen en twee dagen hebben doorgang kunnen vinden. Ik zie dus niet helemaal in waarom bijna 200 deelnemers 20 euro inschrijfgeld (wat toch flink is, Etten Leur is bv. 15 euro) bij de organisatie moeten laten hoezeer ik die organisatie ook een warm hart toedraag.

Het maakt een beetje bang dat de voorrang volgend jaar misschien wel te maken krijgt met de beslissing van nu. Ik ken een aantal mensen van de organisatie persoonlijk en van hen verwacht ik dit laatste absoluut niet maar als ik hen niet zou kennen zou ik dat gevoel vele malen sterker hebben.

Bij ons in België is ook de eventing wedstrijd afgelast afgelopen zondag. Deze wordt nu a.s. zondag verreden. Die organisatie heeft daardoor tevens veel meer kosten die niet verrekend worden aan de deelnemers. Alphen Chaam heeft geen alternatief.
Het volledige bedrag laat ik er zeker niet bij zitten, of ik een deel laat zitten weet ik nog niet maar ik denk het niet.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 06:58

Ik denk niet dat je het helemaal zo moet zien als : 2 dagen hebben door kunnen gaan en chaam heeft altijd maar 2 dagen. Ik denk dat hun "dingen" hebben moeten reserveren wat hun extra geld heeft gekost voor de 3e dag. Simpel gezegd de toiletten wat je huurt de friet kraam die je bespreekt en waarschijnlijk de jury's. Zo zijn er kosten voor 3 dagen waarvan er maar 2 dagen wat terug binnen komt.
Ik heb het nog nergens meegemaakt dat ze vroegen of ik mn inschrijfgeld wilde laten en zou waarschijnlijk vreemd staan te kijken na zo'n mail maar snap het zeker wel. Hun hebben natuurlijk wel een boel kosten gehad. En voor een vereniging/stichting zijn dat toch reële kosten. Andere kant Is Dat ze natuurlijk 2 goede dagen hebben gehad.waarop ze ook vast wat verdiend hebben. Maar Vaak verkijken mensen zich erop wat een wedstrijd organiseren kost. Lastig en dubbel.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 07:09

Ik ga ook nog bedenken hoeveel ik terug wil van mijn startgeld

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 08:04

Goh wel een aparte gang van zaken... Nog nooit meegemaakt...
Maar ik heb me toch af moeten melden, dus ben hoe dan ook mijn startgeld kwijt, dat hebben ze dus al...

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 11:03

Vind het ook een vreemde gang van zaken. Toen bij ons het afgelopen jaar de tripalon werd afgelast/verzet, werd er ook inschrijfgeld terug over gemaakt, ondanks dat je zit met alle kosten. Vind het heel raar om het inschrijfgeld te houden, dat is nu eenmaal het risico als organisatie die je neemt. Ik had het er niet bij laten zitten in ieder geval.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 11:05

Wat staat er in het reglement over dit soort situaties? Volgens mij mogen ze wel een deel houden namelijk. Vanwege overmacht.