Joki schreef:Zei je toevallig hooo, San
Daar lijkt het idd wel op. Geeft een grappig plaatje zo.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
2 heats van 12 minuten gereden, had daarna echt spaghettibenen!
Leuke foto ook!
Hij is een stuk minder ril en veel meer ontspannen dan voor zijn vakantie. Hij heeft echt geen stap verkeerd gezet! Heel fijn om een makkelijke te hebben naast Capri 

caro29 schreef:Boerderij van mijn ouders staat al sinds mei 2008 te koop. Al zo'n 30 kijkers gehad waarvan 3 echt serieuze. Dit jaar helaas maar 1 kijker. \

Ik hoop dat het snel opknapt, want hij is gewoon niet helemaal fit. Heb daarom ook besloten zondag niet naar Lelystad te gaan. Eerst even kijken wat dit is. Van een blaassteen hebben ze met rijden veel last van namelijk.
Hij is gewoon de eerste met bijwerkingen

Dinsdag zijn ze bij ons gespoten. Vorig jaar was Avi er echt heel ziek van, kon een week amper lopen en alles deed haar zeer. Dit jaar is dat gelukkig goed gegaan.Nu heeft alleen Zetje er last van. Woensdag was ze al erg stijf... wel gereden, maar ze kwam er niet echt door. Gister was ik haar aan het poetsen voor springles, maar bij de hals week ze wel een meter van me af
Toch maar ff naar les gegaan en laten zien aan de instructeur. Maar na een kwartier beetje draven en klein beetje galopperen uitgestapt en haar weggezet. *zucht*