[SGW] 9 oktober 2011 Jumpcross wedstrijd in Breda

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

RM_

Re: 9 oktober 2011 Jumpcross wedstrijd in Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 23:58

Heb wel eerst de 90/100 cm gedaan en toen bij het begin begonnen geloof ik, en ook wat tussendoor gedaan. Niet echt op volgorde dus :)

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 00:17

Van m'n dochter staat er al een leuke tussen RM_, en weer met dat haar in d'r gezicht :D
Mezelf nog niet kunnen ontdekken (ik reed direct na haar, een zwart paard met rood dekje en ik had een lichte broek en helderblauw shirt met zwarte BP).

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 00:33

Ik moet er nog iets van 300 uitzoeken dus zou best kunnen dat hij nog komt hoor :)
Is er al een nieuwe data?? Als ik kan kom ik dan weer :D

Ik zag dat er soms gereden wordt met een halstertouw om de hals, kan iemand mij vertellen waarvoor dat is??

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 00:35

Oh ik heb je gespot :D
Maar de rest komt morgen want ben best wel een beetje moe :o

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 07:43

RM_ schreef:
Ik moet er nog iets van 300 uitzoeken dus zou best kunnen dat hij nog komt hoor :)

Ik zag dat er soms gereden wordt met een halstertouw om de hals, kan iemand mij vertellen waarvoor dat is??

ik heb het vaker gezien, mocht je je evenwicht verliezen, kan je je halstertouw pakken ipv aan de teugels te gaan hangen.

heb ik tijdens het inrijden etc ook gedaan, maar het werkt in principe hetzelfde als een bokriempje :)

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 07:50

RM_ schreef:

ik reed met halstertouw om de hals, dit was voor mijn paard de eerste keer op vreemd terrein, en soms heeft hij het idee dat een hindernis 3 meter ipv 30 cm, dus dan kan ik het halstertouw vastpakken als ik uit evenwicht raak. en mocht er iets raar gebeuren, heb ik altijd een halstertouw bij de hand :D

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 07:55

RM_ schreef:
Oh ik heb je gespot :D
Maar de rest komt morgen want ben best wel een beetje moe :o

Ik wacht geduldig af! *D

YvvvWedg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 08:53

@ RM_
ik sta er jammer genoeg ook niet op, degene voor mij en na mij wel allemaal, en mn moeder ook niet, jammer.. :(

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 08:53

Zoals ze al zei is ze er mee bezig, een beetje doorelkaar heen.

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 10:12

lieveislief schreef:
RM_ schreef:
Ik zal het hier zetten als ze erop staan!
Welke paard reed jij?

Afbeelding

Haha ik wist niet dat ik zo serieus kon kijken!
Ik vond het echt super vet om te doen, me pony was het er af en toe minder mee eens (zoals iedereen aan de kant wel heeft gemerkt) hij heeft flink wat gebokt enz, de mensen die achter mij aan liepen (met parcours verkennen) waren nog sneller dan mij en mijn arabiertje maar toch vond ikhet een super ervaring en heb ik nog spierpijn! :')

ik was 5de van de 5 maar wat maakt het ook uit. Ik heb lol gehad en kom volgende keer zeker weer:D

Gaaf paard vond ik. Ik was diegene die toen succes zei, en toen je aankwam vroeg hoe het gegaan was :P
Echt een heel mooi paard <3

RustyK, Had jij toevallig donkerder haar en kwam jij af en toe naar traject 3 gelopen? ik zag foto's bij traject 3 en er zijn daar eigenlijk maar 2/3 fotograven geweest, dus dat vroeg ik me even af. :P

RustyK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 10:31

Ik heb wel donker haar, maar heb zelf niet de fotos gemaakt dat was mijn man (dus alle lof voor hem). Ik had een blauwe jas en en sta zelf op de foto met een kindje op mijn arm met een roze jas aan.
Welk startnummer had jij Jin159 en welke hoogte?

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 10:34

euhm 17 en hoogte 10/20 haha :P
Ow oke, achja, dan was dat iemand anders :P kan me ook geen man herinneren :? maarja :P

RustyK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 10:35

Oh nee, toen waren wij er nog niet. Wij waren rond de tijd van MarChak (11 uur of zo), ze was een van de eerste vandaar dat ze er vaak op staat :-)

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 10:37

haha, achja :P
Ik vond het echt leuk. volgende x doe ik weer mee als ik kan :P

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 10:40

lieveislief schreef:
RM_ schreef:
Ik zal het hier zetten als ze erop staan!
Welke paard reed jij?

Afbeelding

Ik vond het echt super vet om te doen, me pony was het er af en toe minder mee eens (zoals iedereen aan de kant wel heeft gemerkt) hij heeft flink wat gebokt enz, de mensen die achter mij aan liepen (met parcours verkennen) waren nog sneller dan mij en mijn arabiertje maar toch vond ikhet een super ervaring en heb ik nog spierpijn! :')

ik was 5de van de 5 maar wat maakt het ook uit. Ik heb lol gehad en kom volgende keer zeker weer:D

Leuk paardje!! Ik zei gelijk al tegen mn vader kijk nog een arabiertje!

@ RM_ , mooie foto's heb je gemaakt, ben benieuwd of er later ook een paar van mij op komen!

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 10:55

Thanks Linda, heb in het begin indd door elkaar gedaan. Ben nu op volgorde aan het werken. Ik moet nu gaan werken tot 4 en dan ga ik weer verder :)

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 10:58

Ilse_123; Ohh dat wist ik niet, maar wel een goede oplossing indd, dat je dan niet in zijn mond hoeft te hangen!

mayoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 11:29

ik sta er jammer genoeg ook niet bij hopen dat ik in het 2 de gedeelte zit waneer staan ze allemaal op de site

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 11:33

Als ik ze af heb haha.. Het is veel werk. Ik moet ze 1 voor 1 bewerken namelijk..

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 11:34

je tijd nemen Roos....

je niet gek laten maken
iedereen (ik ook) wil graag de foto's zien...maar gaat niet vlugger dan het gaat ;)

Lieve_Duc

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 11:36

Citaat:

Citaat:
Leuk paardje!! Ik zei gelijk al tegen mn vader kijk nog een arabiertje!

@ RM_ , mooie foto's heb je gemaakt, ben benieuwd of er later ook een paar van mij op komen!

Ja het is een franse arabier, dus niet zn Arabisch hoofd maar wel van die streken! :j
normaal is hij wel heel lief maar zoals Jin159 wel gezien heeft, bij de hindernissen niet zo (ligt ook voor een groot deel aan mezelf)
Hij kom van de renbaan, dus is gewent om heel hard te gaan alleen niet om te springen tussendoor! :p
maar wanneer word er weer zn parcours georganiseerd? ik heb er wel zin in om nog een keer mee te doen:D

Ik had er in totaal 1000 seconden over gedaan ofzo maar had zo ongeveer 1200 strafseconde!
Als het per parcours was gegaan, had ik zelfs nog 3de geworden in het 3de parcours! joepieeee

Hopelijk word de inrij bak volgende keer opgesplitst --> losrijden en dan in het kleintje 10 min voor start losspringen (dus max 3 in de losspringbak). Want mijn pony wordt super heet bij 1 keer afsnijden of te kort erachter rijden dus dat is best moeilijk voor mij!

Tot de volgende Jumpcross :D

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 11:37

Enne RM, iedereen heeft zo zitten pushen dat iedereen wel MOET gaan bestellen, dus je doet 't vast niet voor niks ;-)

(ik ben al helemaal blij met de foto's van RustyK dus ik heb alle geduld :P )

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 12:06

bicci schreef:
je tijd nemen Roos....

je niet gek laten maken
iedereen (ik ook) wil graag de foto's zien...maar gaat niet vlugger dan het gaat ;)

Zo is het maar net hoor!! Lekker op de gemakje aan doen RM_ , geen haast!!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 12:24

nog een uurtje, dan staan de data online!

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 12:27

Oei! Gaaf! *hoopt stiekum dat er vóór de intocht van de Sint nog eentje is, want vanaf 12 november ben ik met mijn schimmeltje alle weekeinden volgeboekt om overal en nergens Amerigo-met-Stalpiet te spelen...*