Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
RM_ schreef:Ik moet er nog iets van 300 uitzoeken dus zou best kunnen dat hij nog komt hoor
Is er al een nieuwe data?? Als ik kan kom ik dan weer
Ik zag dat er soms gereden wordt met een halstertouw om de hals, kan iemand mij vertellen waarvoor dat is??
RM_ schreef:Ik moet er nog iets van 300 uitzoeken dus zou best kunnen dat hij nog komt hoor
Is er al een nieuwe data?? Als ik kan kom ik dan weer
Ik zag dat er soms gereden wordt met een halstertouw om de hals, kan iemand mij vertellen waarvoor dat is??
lieveislief schreef:RM_ schreef:Ik zal het hier zetten als ze erop staan!
Welke paard reed jij?
Haha ik wist niet dat ik zo serieus kon kijken!
Ik vond het echt super vet om te doen, me pony was het er af en toe minder mee eens (zoals iedereen aan de kant wel heeft gemerkt) hij heeft flink wat gebokt enz, de mensen die achter mij aan liepen (met parcours verkennen) waren nog sneller dan mij en mijn arabiertje maar toch vond ikhet een super ervaring en heb ik nog spierpijn!![]()
ik was 5de van de 5 maar wat maakt het ook uit. Ik heb lol gehad en kom volgende keer zeker weer:D
lieveislief schreef:RM_ schreef:Ik zal het hier zetten als ze erop staan!
Welke paard reed jij?
Haha ik wist niet dat ik zo serieus kon kijken!
Ik vond het echt super vet om te doen, me pony was het er af en toe minder mee eens (zoals iedereen aan de kant wel heeft gemerkt) hij heeft flink wat gebokt enz, de mensen die achter mij aan liepen (met parcours verkennen) waren nog sneller dan mij en mijn arabiertje maar toch vond ikhet een super ervaring en heb ik nog spierpijn!![]()
ik was 5de van de 5 maar wat maakt het ook uit. Ik heb lol gehad en kom volgende keer zeker weer:D
Citaat:Haha ik wist niet dat ik zo serieus kon kijken!
Citaat:Leuk paardje!! Ik zei gelijk al tegen mn vader kijk nog een arabiertje!
@ RM_ , mooie foto's heb je gemaakt, ben benieuwd of er later ook een paar van mij op komen!