Heel jammer! Wij hebben hier vanaf dinsdag al stralend mooi weer en geen bui meer gehad.
Laatst bijgewerkt door Margriet_ op 21-07-11 20:41, in het totaal 1 keer bewerkt
MelanieB
Geplaatst: 21-07-11 20:40
Hmm ben benieuwd hoe ze het nu doen met de dressuurders vrijdagavond die dus zaterdag moeten crossen..?
Nou zal me benieuwen of zaterdag wel door gaat, gaat echt niet ineens opdrogen..
cobrst55
Geplaatst: 21-07-11 20:41
Ben net gebeld door de KNHS, ze gaan dus iedereen afbellen ik heb maar gelijk gemeld dat we het al wisten en hij Yvet niet meer hoefde te bellen, dus hij adviseerde alleen de site GOED in de gaten te houden.
edit: ow meld ik ook eens wat zie ik dat je me al voor bent ben hier ook veel te traag voor
Als het de vrijdag is kan ik nog net meedoen misschien.. maargoed, hoop wel dat her verplaatst word, zou m graag nog rijden alst terrein beter is.
broertje
Geplaatst: 21-07-11 20:52
Hoop dat het mogelijk is te verplaatsen, ook voor hunzelf zodat ze niet alles voor niks gedaan hebben. Trouwens Corien, je laatste punt? In je onderschrift staat toch dat je er al 11 hebt, genoeg voor het M?
Rosalie123
Geplaatst: 21-07-11 20:52
Ik ben ook net gebeld. Kleine kans dat ik nog mee kan doen als de wedstrijd verplaatst wordt.. we zien het wel. Baal er flink van. Was echt net klaar met alles voorbereiden en inpakken, zat 5 min in huis.
Ik was net aan het inpakken toen mn ma het zei dat de hele vrijdag was afgelast. Balen.
Sim
Geplaatst: 21-07-11 20:55
Ik ben ook gebeld. Liep toen nog op het terrein. Het is echt, zeik- en zeiknat. Ze hadden ivm de eerdere regenval al vanalles gedaan om de bodem goed te houden (zand gestort, geultjes gegraven voor de afvoer, puin gestort) maar het mocht niet baten.
De cross is wel super de super gaaf! Technisch en dik! Een huge trakhener met water er onder. En dat water zien ze heel, heel goed. Sannnn heeft foto's gemaakt die ze wel in "mijn" album gaat zetten.
bianca1980
Geplaatst: 21-07-11 20:56
Ik ook net gebeld... , wat ontzettend erg...heb Rob ook gelijk gebeld om te kijken of ik dan kan lessen morgen. Hij is in Ermelo en zei al : het is echt onverantwoord nat. Zo raar dat ik daar in de omgeving om 15 uur weg ging met stralend weer en tot nu net in de tuin bezig ben met een shirtje ...stralend weer. Zo balen....heb hem helaas niet gelopen vanmiddag dus weet ook niet wat ik mis..
Lielle
Geplaatst: 21-07-11 20:56
Mijn auto is ook al gepakt, zat net weer op de bank toen ik het las
Sannnn
Geplaatst: 21-07-11 20:58
Ben ook thuis inmiddels, echt heel zonde dat hij afgelast wordt. Maar wel heel terecht, was vragen om blessures. Hoop heel erg dat hij verplaatst wordt naar volgende week. Hij was zoo gaaf, zei nog tegen Sim als je hier foutloos rond crosst kan je naar het M. Zei ook al als hij volgende week verreden wordt wil ik nog een les want dan moet ik echt ff paar dingen oefenen. Zal foto's uploaden. Zijn maar van paar hindernissen en de bodem.
http://www.mijnalbum.nl/Album=JWCUKQ4R Hier staan ze in, kan je ook goed zien hoe nat het is en welke hindernissen wij ontzettend gaaf en een erge uitdaging vonden. Vooral die trakhener met het water erin. Die was huge..