. Goldy vond het in ieder geval geen geslaagd voorwerp, tja wat wil je met een niet verkeersmakke pony en zo'n enorm ding
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Goldy vond het in ieder geval geen geslaagd voorwerp, tja wat wil je met een niet verkeersmakke pony en zo'n enorm ding
. Maaaaaaaar, Babbilou van Ellen dacht er anders over. Die ging gewoon door, parkeerde tegen die van mij aan en FLOEP! Ik en Illusion werden als het ware over de lage versie van de vesting gekopt. Haha! Gelukkig konden de meeste lage sprongen uit stap, dus dat ging helemaal prima... wakiekie schreef:jaa, nou het is maar een oefencross (''OEFEN'') vooral bij zo'n hindernis als de vesting, is het zinvol om gewoon even om de hindernis heen te rijden zodat het paard ook achter de hindernis even goed geeft kunnen inspecteren!
Dat is ook de reden dat ik wat makkelijker was met wat te hard of te zacht of als we net niet helemaal lekker erover kwamen. Gewoon duidelijk zijn en veel belonen. Hier en daar een tikje bij als bevestiging en dus 1 keer als afstraffing. Het is ook allemaal niet niets. Het laten kijken deed ik bij 1 dan weer wel maar bij 8 lijkt me dat ze ook even heeft kunnen kijken toen ik de grond heb geinspecteerd
haha 
Christy__94 schreef:kwam deze foto's nog tegen van gisteren!
http://web4.oypo.nl/pixxer.asp?id=CC9F1531A9F1C79E
sta er zelf ook nog tussen!
wakiekie schreef:hij trok op de zwaardere plekken er fijn door heen.. heb alleen op de mooiere stukken gegallopeerd, voor de rest bijna alleen maar gedraafd.. ik moest aan het einde starten met startnr 210.
heb alles hoog gesprongen, nou maar ik zeg; OP NA VOLGEND JAAR!
? Apart haha, hoe dat zo ?

Je moest wel vlak na mij dacht ik.
op de foto's dan... Echt hulde voor de mensen die wel zijn gestart en met de omstandigheden rekening hebben gehouden
Amber_ schreef:Zondag beter dan zaterdag ja? Apart haha, hoe dat zo ?
Weet iemand de site, waar je de foto's kan zien. Krijg het namelijk niet voor elkaar

Amber_ schreef:wakiekie schreef:hij trok op de zwaardere plekken er fijn door heen.. heb alleen op de mooiere stukken gegallopeerd, voor de rest bijna alleen maar gedraafd.. ik moest aan het einde starten met startnr 210.
heb alles hoog gesprongen, nou maar ik zeg; OP NA VOLGEND JAAR!
Nu ga ik graven hoor, want ik was nummer 214. Op de Fjord !
Wat had jij voor kleren aan ?