[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 20:27

Eef_Bam schreef:
Die zit als ik het goed heb toch in Nieuw-Zeeland nu?
Daarom heeft ze Chaam afgezegd, meen ik mij te herrineren.

Ik wilde hetzelfde zeggen maar je bent me al voor, volgens mij is zij idd nu weg naar NZ.

_Noor

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-11 20:32

Zo, ik ga weer een spannende avond tegemoet: heb die opdracht natuurlijk weer uitgesteld en uitgesteld :+ Moet het maandag inleveren en heb morgen nog wat dingetjes op het program staan, dus het moet er maar van komen.

Morgen bij goed weer een rondje WW, dan "installeer" ik meteen de AJ even. Weet ik weer even hoe het werkt!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 20:35

Billy is dus weer terecht!! Ik dacht dat ze pas later zou vertrekken. Gelukkig maar, niets aan de hand dus. Hopelijk heeft ze het leuk en kan ze er straks weer tegen als ze terug is, en de hele verhuizing etc. af moet handelen.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 20:35

Ze is inderdaad woensdag vertrokken. Mijn zusje heeft les van Dorien op de rijvereniging.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 20:40

Gaaf zeg Nieuw Zeeland.

Pff Noor... succes met je opdracht!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 20:43

Toch raar dat Billy niet even gedag heeft gezegd, maar ze zal het wel druk hebben gehad met alle voorbereidingen voor de reis.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 20:45

_Sim_ schreef:
Toch raar dat Billy niet even gedag heeft gezegd, maar ze zal het wel druk hebben gehad met alle voorbereidingen voor de reis.

tja.....dat dacht ik inderdaad ook, meestal doet ze dat wel, maar misschien idd te druk..??? we horen tzt wel hoe ze het heeft gehad.. :D daarna heeft ze nog een flinke klus voor de boeg voor haar zelf.. :(:)

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 20:59

Sann jammer dat je het moet herkansen. Fijn trouwens dat What wel gewoon over het bruggetje ging en verder braaf was. Waarschijnlijk gaat het de volgende keer nog makkelijker.
Evony fijn dat je pa alweer beter gaat zeg! Opluchting zeker!
Texelse, wat voor gekke dingen heb je in Putten gezien?
Sim, die mensen heb ik volgens mij niet gezien, of niet opgemerkt. Ik heb wel gezien dat er een paar waren die wel heel dicht op elkaar kwamen, zelfs een keer gezien dat iemand de middelste sprong nam en ondertussen ingehaald werd door iemand die de linkersprong nam :oo
Vief charmante foto zeg!
Snoekiej, ik zal een keer een foto maken van het jasje in actie ;)

Ik heb me goed vermaakt tijdens de oefencross in Putten vanmiddag. :) Ik heb wel op safe gespeeld en in een (waarschijnlijk te) rustig tempo gereden.
Dit waren de hindernissen [SGW-ITP] Hindernissen oefencross Putten Paard vond de fotograaf op hindernis 1 erg eng, dus die werd in stap genomen. Hindernis 2 dacht ik dat die niet zomaar zou lukken, maar ik kreeg hem daar gewoon overheen, hindernis 3 ook. Tussen 3 en 4 wilde ik even wat gassen, maar zodra Vies de punt zag stonden we even stil :+ Ik ben er maar eerst in stap heengegaan en heb daarna gewoon de punt gesprongen, zonder al teveel moeite ook eigenlijk.
Bij de tonnen wilde ik het boompje omdat ik dacht dat de tonnen wel eng zouden zijn, jammer genoeg werd dat een langsloper en moesten we een achterop komer in laten halen. Bij de tweede poging heb ik dus maar gewoon de tonnetjes genomen :D Daarna veilig de lage ipv de oxer, hekje werd half hekje, half boompje, oxertje van de berken ging prima en achterin heb ik de hoge boom genomen. Daarna weer de tonnetjes en toen wel de oxer (middelste, die hoge was echt huge!)
Voor het water rustig terug naar een langzame draf en toen ging hij zo het water in. Jammer genoeg ging het daarna fout en heb ik 8 minuten staan klooien bij de op- en afsprongen. Ik kreeg het gewoon niet voor elkaar. Sim nog bedankt voor je hulp! Was top +:)+
Daarna was het watertje twijfelachtig en de twee boompjes ook. Op het veld ging hij enkel langzamer op mijn been, dus maar eerst de lage gesprongen (soort bakje) en daarna nog een keer aangereden op de lage picknick.

Veel hindernissen gingen dus niet heel erg soepel, maar het is me toch reuze meegevallen. Volgende keer ben ik zelf wat zekerder, kan het tempo omhoog en kan ik het paard ook beter begeleiden. Ik ga weer flink aan het werk in het bos en proberen de galop wat beter schakelbaar te maken, paard moet ook nóg beter aan de hulpen zodat ik hem sneller kan overtuigen bij een spannende hindernis.

Vies was op de terugweg wat onrustig op de wagen. Heel sneu, blijkbaar moest hij plassen en dat wil hij eigenlijk niet op de wagen en had het nu dus toch gedaan. Hij was ook best bezweet toen we thuis waren.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 21:02

Druk weekendje !!!!
Vrijdag testdag gehad voor het CIOS. Ging voor me gevoel wel goed en moet binnen 2 weken via een brief te horen krijgen of ik door de test ben gekomen, dus nog wel even spannend. Was wel helemaal dood na die dag en nu best wel spierpijn.

Toen had 's avonds me broertje bixie dressuur B1. Urban was weer super kijkerig en liep dus niet echt fijn. Toch nog 4e van de 8. Was eerste keer B1 dus ik vond wel goed. Toen moest hij vandaag bixie springen, in de klasse A. Stond niet bepaald laag, me pa expres gedaan, die stond namelijk in het parcour(was op eigen club). En dat ging ook goed, Urban was natuurlijk niet meer te stoppen want die kent het spelletje. Hij was foutloos en 1ste :D En was ook eerste keer A springen.
Toen tot 6 uur op de club geweest om te helpen.

En morgen zelf rijden in Houten, klasse L.

Heb dus nog niet bij kunnen lezen, het zijn ook weer 16 pagina's :wow:

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-11 21:12

Een leerzame dag dus, Annetje!! Goed ritme rijden tussen de hindernissen komt ook met de ervaring, heb ik zelf ondervonden. Ik stond in het begin ook om de haverklap stil/omgekeerd/recht omhoog ;)

Hoewel de opdracht deze keer best interessant is (Europees aanbesteden), ben ik stiekem een beetje aan het kijken naar een leuk cross-shirt :o

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 21:21

Noor: zelf uitzoeken en zelf betalen. :Y)
Dat wilde ik even zeggen, nu gaat de kompjoeter uit.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 21:21

Heftige sprongen Annet. Klinkt als een leerzaam dagje.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 21:22

MargreetW schreef:
Noor: zelf uitzoeken en zelf betalen. :Y)
Dat wilde ik even zeggen, nu gaat de kompjoeter uit.

:D

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 21:22

Annetje, leerzaam dagje voor jullie allebei. Heb je 1 of 2 rondjes gereden?

Noor, kssst aan het werk :D

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 21:29

Roos: Ik heb maar 1 rondje gedaan. Ik wilde zelf graag nog een rondje, maar ik denk dat dat teveel zou zijn geweest voor Vies. Hij was al wat moe en al die indrukken waren best veel voor hem om te verwerken. Ik heb afgesloten met twee super sprongen (over picknick en lage sprong ernaast) en dus vond ik dat wel goed zo voor de eerste oefencross. Liever met een fris paard terug naar huis, dan toch per ongeluk teveel doen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-11 21:35

^)

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 21:47

Hallo
Sannn wat irri met je school zeg!
Fijn mirthe dat beau lekker nagefelijk liep.
|Evony wel fijn dat je vader al weer bijna naar huis mag.
Noor fijn dat het springen lekker ging.
Shanouk ja heerlijk in het zonnetje hé! Was best warm vandaag.
Sannnn fijn dat whatever zo braaf daarna alles deed.
SF schattige foto's :D
Vief :D :D
Jetske mooie foto's van Parijs, en je paardjes natuurlijk.
gr_roos super dat ze het zomaar weer deed.
Annetje fijn dat het is meegevallen. En fijn dat je het goed hebt afgesloten.

Hier eindelijk ook weer op cc geweest. Hij sprong echt super. Bij het inrijden zat ik nog iets te prutsen, maar in het pc niet meer. Dus 1e rondje foutloos en 3e. 2e rondje helaas een weigering, maar hij sprong voor de rest toen wel mooier en beter. Ook een mooier tempo. Verder zit ik nu met een dilemma want mijn vader wil W eigenlijk wel verkopen. Snap ik aan de ene kant ook wel want hij is nu 8. Maar ja het gaat nu net goed...... :\ Wel moeilijk.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 21:57

Margreet, wat groeit dat mannetje hard! Zo te zien in je avater, tenminste.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 22:03

Hellow

Super Jetske dat je het zo leuk hebt gehad.
Balen Caro dat je paard een dik been heeft. 1 paard bij ons had ook altijd als hij maar een klein wondje had direct ontstekingen. Moesten dezelfde dag altijd nog spuiten anders was het altijd raak.
Wat onzettend lu-llig Sannn voor je! Kan me voorstellen dat je er goed zat van bent. Wel fijn dat deze persoon wel met je mee dacht.
Goed bezig Mirthe! Straks wordt je nog een dressuur muts. }> :)
Fijn dat het met je vader beter gaat Evony. En die praatjes is toch een goed teken.
Lekker Jantine dat je hem zo weer over kan nemen. Je zusje kan ook fijn sturen!
He bah Sim dat jij het buisje ook kent. Lijkt mij ook heel naar. Heb jij ook zoiets gehad als Evony der vader? Zulke kamikaza piloten zie je altijd. Denk altijd maar arm arm paard.
Klikt netjes Noor. Fijn dat je zelf tevreden bent!!
Fijn Mendy dat Oliver ook weer goed aan voelt. Zie ik je nog wel in Chaam *D
Lekker Sannn dat Whatever toch fijn ging lopen. En veel plezier vanavond.
Wauw Vief wat ziet Oscar er goed uit!
Lekker gr_Roos dat je wat hindernisjes hebt gesprongen.
hahahaha Corien.. leg hem dat maar eens uit... kun je het dan mijn hondje (teefje) hier uit komen leggen?
Eigenlijk best lekker geoefend dan Annetje? Fijn dat je hulp hebt gehad toen het even niet wou.
Lekker gereden dus Margriet! Gefeliciteerd met je winstpuntjes! Balen dat je vader hem wil verkopen.

Zeus liep vandaag echt geweldig fijn! De eerste keer weer dat hij er helemaal was. Vanmidag nog even bij een paardje gekeken wat ik door moet rijden omdat de eigenaresse 2 weken naar stage gaat... ze heeft hem donderdag gekregen en lag er vandaag al naast... Hou ik nooit zo van maar heb beloofd haar uit de brand te helpen dus ga het gewoon proberen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-11 22:04

texelse schreef:
Margreet, wat groeit dat mannetje hard! Zo te zien in je avater, tenminste.

Als kool ;)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 22:31

Fijn dat W zo goed ging Margriet. Lastige keuze trouwens.. Aan de ene kant hebben jullie nog wel een aantal opvolgelingen toch? Maar nu het juist zo fijn gaat is het lastig.
Ik heb een beetje hetzelfde met Bobo. Heb hem zo fijn aan het lopen op moment.

Noor: Succes met je opdracht. Al een leuk shirt gevonden ;) ?

Vief: Geniaal moment weer :D haha.

Mirthe: Ziet er goed uit :). Hoe ging het met de mensen voor Ul?

Ik heb vanmorgen heerlijk met beide paarden in het zonnetje dressuur gereden. Ze gingen echt super fijn.
Jammer dat ik net alle wedstrijden met Bobo afgezegd heb :=.
Met Sofie heb ik me ook afgemeld voor Chaam en Ettenleur. We zouden in Chaam ons L debuut hebben. Maar ik heb de laatste tijd niet eens meer L parcoursen gesprongen en cross trainen is er ook nog niet van gekomen. Te druk met school, weekje Dusseldorf met school, stage zoeken etc etc. Morgen wel met beide paarden even naar het club terrein in Oosterwolde waar ook wat cross hindernissen staan. Maar om dan volgende week een beetje onvoorbereid een L cross in te gaan zie ik niet zitten ;). Ik wacht wel tot Westerbork.

Ben nu nog even aan het werk in het Hotel. Het is erg rustig. Er zou een grote groep verblijven het hele weekend maar dat ging niet door. Dus het is rustig. Ik ben op dit moment alleen. Ik zal zo eens naar m'n baas bellen of ik naar huis mag of dat ik moet niks doen tot 11 uur :=.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 22:34

Jetske; leuke foto's! Ik zie jullie morgen wel voorbij komen. :D
Snoek: ik ben er ongeveer vanaf 13.00, dan zoek ik je wel even op.
Margriet: fijn dat W zo goed liep!
Corien, voed je paard eens op. :P

Verder niet veel onthouden, ben moe en ga zo maar eens richting bed. Puppy beest heeft last van haar oortjes en is heeeel zielig.
Caap was stout vandaag, hij had weer energie voor 10. Uiteindelijk wel fijn gereden.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 22:34

Vervelende maar zeer verstandige beslissing Kim.

Margriet, lastig hoor, maar ik kan nu eenmaal niet zo makkelijk verkopen, dus ik snap het maar al te goed.

Zo gauw onder de douche en dan nog even de proeven voor morgen uit mijn hoofd leren. Scheelt dat ze 3 maanden hetzelfde zijn en er een eventing proef tussen zit.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 22:36

Jammer, maar wel verstandig Kim!
Goed van je parcoursen Margriet!
Capri weer helemaal in orde dus Evelien? Gelukkig viel het mee dan met z'n kogel. Wat zei je DA uiteindelijk wat het was? Verstapping of zo?

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 22:38

Ja, waarschijnlijk verstapt in de wei. Slijmbeurs was een beetje geirriteerd, gelukkig is het deze week niet meer warm geweest. Volgende week nog een keer springles en dan op naar Chaam. :)