Ik wilde mijn coupon net ook op de post gooien, maar alle brievenbussen zaten al dicht en de Primera was ook gesloten. Morgen maar weer een nieuwe poging doen dan
Ik doe hem ook morgen op de bus, er wordt op 1 januari toch niks bezorgd dus alles komt zoiezo pas maandag aan ben benieuwd hoe hard het gaat, hoop iig dat ik erbij zit :p
xxitsmexx
Geplaatst: 31-12-10 22:55
bij mij zat ook alles al dicht.. maandag worden de brievenbussen geleegd dus dinsdag pas daar..nouja op hoop van zegen lijkt me niet dat het in 1 dag vol zit..
Iedereen alvast een goed uiteinde en op naar een gezond en sportief 2011!!!
Omdat ik als het goed is slaag en ga studeren en ik dan niet elke dag kan rijden, dan wil mijn zusje wel eens voor mij rijden, maar daar is dit paard niet geschikt voor omdat ze wat banger is aangelegd als mij. En ik ben het telkens vervoer zoeken helemaal zat (mijn moeder wil niet met dit paard op concours).
eigenlijk wel een ramp ja dat het zo erg moet voor inschrijven..
mijne komt dinsdag pas binnen
Sannnn
Geplaatst: 01-01-11 20:38
Ik heb hem de 31e op de bus gedaan, dan komt hij denk ik maandag binnen. Maar je weet het met de post ook maar nooit. Afwachten dus..
Hou ook de site van Markelo maar in de gaten, als Chaam niets wordt dan wil ik Markelo wel graag kunnen starten!
Eef_Bam
Geplaatst: 01-01-11 20:45
Mijn coupon is gisteren op de post gegaan, heb er wel vertrouwen in dat we er bij zitten, de L is gelukkig minders snel vol dan de B, die is helemaal erg .