billy1 schreef:Weten jullie trouwens met hoeveel winstpunten je in zowel dress als springen mag promoveren? (ben ff te lui om het op te zoeken)
Geloof bij 10 voor allebei.. Maar weet het niet zeker en ga het niet opzoeken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

viefdepief schreef:billy1 schreef:Weten jullie trouwens met hoeveel winstpunten je in zowel dress als springen mag promoveren? (ben ff te lui om het op te zoeken)
Geloof bij 10 voor allebei.. Maar weet het niet zeker en ga het niet opzoeken

2 proeven wel uiteraard. Maar dan nog... 5 x foutloos en je zit aan de 10.
Dat versneld promoveren vind ik echt een geweldige uitvinding! Door alle crossen heb ik niet zoveel tijd om aan gewone dress wedstrijden deel te nemen dus dan ga ik gewoon een klasse hoger als ik denk dat ze er klaar voor zijn.
rowo schreef:Met welke paarden (naast Lipso) ben je nog maar M1 geweest dan? Pony's tellen namelijk toch niet mee?

B en L zijn er meestal een stuk of 20, M een stuk of 10 en Z+ZZ wordt meestal in handicap verreden met een stuk of 8 starts

)
rowo schreef:Met welke paarden (naast Lipso) ben je nog maar M1 geweest dan? Pony's tellen namelijk toch niet mee?
Ben met alle 3 de pony's sowieso M1 geweest met winstpunten.Mootje schreef:Noor, bij -10 moet je verplicht terug, hè? Of is het nog niet zo erg
Heb ik nog nooit meegemaakt dat er minnetjes voorstonden
, maar ja rijd ook maar weer 1 paard, dus tis allemaal voor de hobby en plezier.

billy1 schreef:rowo schreef:Met welke paarden (naast Lipso) ben je nog maar M1 geweest dan? Pony's tellen namelijk toch niet mee?
D en E pony's tellen wel gewoon mee
viefdepief schreef:ThanksScheelt weer wat speurwerk.
Kunnen we elkaar zo mooi een beetje helpen!

) _Noor schreef:@ Bianca: in B bij vanaf 4 punten en de rest vanaf 10 punten.
, dan is de L al opgeschroefd toch ?? dat vind ik wel beter. Mag je nu in de SGW ook onbeperkt blijven rijden in 1 klasse met 1 startkaart zoals springen ?? flexibel eventing...
........