Ik had stiekem ook wel een hapje nasi gehad

wel lekker gegeten net, zit echt vol
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

wel een moi schilderrij
wel braaf.

Daarom begin ik er ook niet aan!
net even beide paardjes gereden
. Loempia zag wat spookjes buiten
. Sofietje was lief
.
. En grapefruit neem ik een appel ofzo voor in de plaats
.
. Heb ze ook maar een half uur gereden hoor
.
en een witte met blauwe koordbies.....
lekker helemaal fout...Ik zat zelfs nog te twijfelen of ik de roze balk zou nemen..
maar ja, dat voor een hengst ?? ook nog een dikke teddyfleece met hals en wat andere dingetjes en beenbeschermers van die drie in 1 maar die moet ik nog even ruilen, de maat was niet goed.
raar dier. Daarna mocht ik nog weer lekker op en over hem heen kruipen, is wel goed voor het vertrouwen voor hem. Al dat gepas en gefrummel met die dekens was ie daarna wel zat...
gek beest haha mooie deken idd zag ze ook laatst hangen hier
haha nee is wel grappig toch.. haha 

)
hou niet zo van vos maar die is echt
Maar ik zou het ook niet vol kunnen houden, ik zondig het liefst de hele dag
Ik ben echt totaal niet van de kleurtjes en glittertjes
Doe mij maar gewoon donkerblauw of bruin oid.
Hoe lang is hij kreupel geweest?
Ze gaat voor een weekje of 2-3. Een ander jong paard wil ik graag verkopen en Zaps ga ik alleen even op voor de leuk. Straks in het buitenseizoen wil ik weer starten
... Ik ben wel weg van dit soort kunst, ik heb zelf een aantal portretten van paarden gemaakt voor mensen en ben 's gevraagd om een paardenvrachtwagen te beschilderen, en heb ooit een boxmuur beschildert vanaf een foto van het paard dat er in stond. Ik hou ervan dat je het ziet, zoals het is, dat er echt emotie of een sfeer in het beeld zit... kan dus ook echt verliefd zijn op beelden of schilderen
.
..schaamteloos weer, hahahaha

Was wel zeer spannend natuurlijk