Ik ben ingedeeld om 12.00 uur. Ik denk met Max maar dat weet ik nog niet helemaal zeker.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heleenxx schreef:Ik zou ook gaan, maar ik heb moeten afzeggen.
Oliviers hoeven zijn weer dramatisch slecht, daar durf ik geen kalkoenen onder te doen.
Hij loopt op het gras zowiezo niet lekker momenteel. Drama weer...

Misschien zelfs wat eerder
Gaat het weer helemaal goed met Kevin? Na de vorige training ook nergens last meer van gehad? 
.
.
)
Wisselen heeft ze wel helemaal begrepen, die kan ik gewoon tijdens mijn lijnen gewoon springen! Daar ben ik superblij mee! In de waterbak ging ze volgens mij ook wel hard, ik kreeg water in mijn mond en aan het einde zat er kroost onder haar kin
, er werden wat paarden losgelaten naast hem, en er galopeerden paarden langs, (meneer is een beetje claustrofobisch en dus bang voor paarden die op hem afkomen, en in het bijzonder voor het geluid van die galoperende paarden
) , dus hij probeerde nog even te steigeren, daarna lekker naar voren gereden en toen was het weer over
.
, toen dat goed lukte ging hij echt nog veel beter springen, echt een lekker gevoel
.
, maar hij sprong daar wel super
, terwijl de rest van de les er in een zenuwachtig drafje doorheen ging, en lekker droog bleven
:
(grote schuine bezembak, maar dan zonder bak
, bezems zeker iets van 1.20 hoog), nou de eerste keer weigerde die echt op het laatste moment, vervolgens kwam ze nog een keer heel hard aangereden, wilde paard weigeren, sprong tovh omdat ze al zo'n vaart hadden, leek eroverheen te gaan, en
vloog over de kop en het paard landde bovenop haar.
actie, omdat ze er zelf om vroeg, maar ik vondt het niet erg verantwoordelijk van Rom om het haar te laten proberen
zal zij morgen dus veel
voor haar.
Zat jij in het groepje met die hele kleine pony of niet?
)

). Volgens mij heeft haar aanhang foto's gemaakt. Er was iig een oudere man foto's aan het maken. 
heleenxx schreef:Snoekiej, volgens mij is dat Sas1965 hier op bokt.