Ik heb vandaag met Kino een wat langere buitenrit gemaakt, veel stapwerk, ging goed. Ben naar mijn opa en oma gereden, 10 KM verderop ofzo. Ik werd door mijn ouders opgehaald. Wij zouden gourmetten, en toen waren we er, meteen werd er taart uit de kelder gehaald, kreeg gelijk 2 stukken, toen moesten we zeggen wat we van de patatboer wilden. Werd dat opgehaald. Gegeten, bedankt en weer naar huis. Kreeg trouwens ook nog een hengstenbon aangeboden, die had iemand die daar was een keer gewonnen met een prijsvraag, maar was een arabier ponyhengst, en zij heeft een paard (dan doe je daar niet aan mee zou ik zeggen, maar ik denk nogal nuchter

Toen we thuis waren Yoeri nog gedaan, had er een springzadel opgelegd en toen een dubbel gesprongen. Hij zat zo te klot.en, maar na paar keer werd hij braaf, ben bij ongeveer een meter maar gestopt, hij deed het verder braaf.
We gaan zo toch nog gourmetten, ben moe. Morgen wedstrijd in Sleen, Kino gaat zo lekker laatste tijd, we rijden binnenkort iets minder springwedstrijden omdat we met Yoer de dressuurwedstrijden af gaan (hij wordt eind zomerseizoen waarsch. verkocht, en wil nog een keertje M2 proberen).
Was gisteravond ook nog naar hengstenshow van Wim Kazemier geweest, leuke paarden gezien.
Was een nakomeling van weetikveel