Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
rowo schreef:Wie weet kun jij het wel niet oplossen... Hij kan onder dat andere meisje nog zo goed lopen, maar ja als het bij jou niet wil houd het nog op.

Ingridje16 schreef:rowo schreef:Wie weet kun jij het wel niet oplossen... Hij kan onder dat andere meisje nog zo goed lopen, maar ja als het bij jou niet wil houd het nog op.
dan weet ik ieder geval wel wat ik fout doe.

TeeGee schreef:Ik denk dat Rowo bedoelt dat als het niet klikt dat het dan ophoudt.
Ruudjw schreef:Paarden zijn wat dat betreft duidelijker dan mensen.
Voor sommige doen ze alles en andere heel weinig

Ruudjw schreef:Kan inderdaad een verandering van houding zijn, heel minimaal is voldoende om een paard pijn te doen (spreek helaas uit ervaring).
Dit kan evt worden veroorzaakt door bijv een wervel die niet goed staat. En dat kan weer worden veroorzaakt door een slecht passend zadel, als wel door een verkeerde beweging.
Ik zou dan ook zeker z'n rug eens goed laten nakijken. Ikzelf ben een paar keer bij Rodinde Hoogenraad geweest. Zij heeft een praktijk in Drenthe en 1 keer per week bij Bokhorst in Kootwijkerbroek.

we mochten eerder weg (zo'n 5 minuten..) dus dat had weinig nut. 

En ik zou ook even goed naar zijn rug laten kijken, veel dierenartsen letten daar niet op of ze missen de ervaring. En het kan een hoop ellende veroorzaken...
balen dat je te laat kwam trouwens, dat komt de rust ook niet ten goede 
Ik heb het iig altijd wel gezellig en heb zelden het idee dat mensen fouten zitten te kijken of niet willen helpen 

Precies op mijn knie geland deed echt zo'n zeer
Afwachten dus, zoals gewoonlijk!

Hier trouwens hetzelfde wat betreft vereniging 

Wat onwijs balen van het vallen. Hoe is het nu met je knie?
Ik ga in de vakanties altijd oefenen op springen dan, heb dan de sleutel van de binnenbak
.
.