Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rowo schreef:Wie weet kun jij het wel niet oplossen... Hij kan onder dat andere meisje nog zo goed lopen, maar ja als het bij jou niet wil houd het nog op.
Ingridje16 schreef:rowo schreef:Wie weet kun jij het wel niet oplossen... Hij kan onder dat andere meisje nog zo goed lopen, maar ja als het bij jou niet wil houd het nog op.
dan weet ik ieder geval wel wat ik fout doe.
TeeGee schreef:Ik denk dat Rowo bedoelt dat als het niet klikt dat het dan ophoudt.
Ruudjw schreef:Paarden zijn wat dat betreft duidelijker dan mensen.
Voor sommige doen ze alles en andere heel weinig
Ruudjw schreef:Kan inderdaad een verandering van houding zijn, heel minimaal is voldoende om een paard pijn te doen (spreek helaas uit ervaring).
Dit kan evt worden veroorzaakt door bijv een wervel die niet goed staat. En dat kan weer worden veroorzaakt door een slecht passend zadel, als wel door een verkeerde beweging.
Ik zou dan ook zeker z'n rug eens goed laten nakijken. Ikzelf ben een paar keer bij Rodinde Hoogenraad geweest. Zij heeft een praktijk in Drenthe en 1 keer per week bij Bokhorst in Kootwijkerbroek.