[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MJ_

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 10:33

heel soms (vooral als de wedstrijd echt k u t ging) vraag ik me zelf ook wel eens of of ik wel spoor Ziek

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 10:34

Scum schreef:
Ja, dat je om half 12 nog moet gaan koken, dan verklaren ze je echt voor gek.

daar doe ik ook niet aan hoor, jij wel??

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 10:40

ik ook niet. Gebakken eitje is dan wel het maximum Ja

MJ, ik vraag me dat vooral 's ochtends om half vijf af, als ik half slapend op weg ben naar stal Haha!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 10:45

Lielle schreef:
MJ, ik vraag me dat vooral 's ochtends om half vijf af, als ik half slapend op weg ben naar stal Haha!

vooral als het ook nog eens slecht weer is, dan heb ik het namelijk ook nog eens hartstikke koud.....

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 10:48

Klinkt leuk lielle!
Ik ga hopelijk binnenkort ook weer eens wat het strand op, zeker met dit weer is dat heerlijk 's avonds Ja

MJ: ik denk dat we ons dat allemaal wel eens afvragen Clown
ik word ook compleet voor gek verklaard altijd. Alleen al het feit dat ik vrijwillig alle jaren op en neer gereden ben van en naar de universiteit(en nu naar stage). En dan kost het ook nog heel veel tijd en geld en je moet er in je weekenden vroeg voor opstaan en je kan soms zelfs niet te stappen enzo Clown

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 10:54

Gebakken eitje is ook koken. En idd, veel meer dan dat doe ik dan ook niet meer.

Half 5 valt nog mee? Als wij ons niet hadden afgemeld voor EL dit jaar hadden we om 2 uur richting stal gemoeten Boos!
Dan kijken zelfs de paarden je aan alsof je niet goed wijs bent.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 10:59

scum, eitje breken in een galzen schaaltje, Wat kruiden en kaas erbij, 30 seconden in de magnetron op 600 watt en je hebt een halfzacht eitje Ja Dat valt voor mij niet meer onder koken *LOL*

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 11:02

Net even schrikken:
Staat ineens een huilende hoog-zwangere buurvrouw op de stoep. Ze zijn druk aan het verhuizen en haar 2-jarig dochtertje had zichzelf opgesloten in de zitkamer waar nog geen deurklink in de deur zit. En de zitkamer loopt uit naar het balkon, waarvan de deuren open waren en ze was als de dood dat kind over het balkon zou gaan...
Goed, gsm gegeven, man gebeld, en ondertussen heb ik met mijn bouwkunig inzicht de scharnieren van de deur los getikt en de deur vanaf de scharnieren open geklapt.
Kind gered, buurvrouw heeft me uitgeroepen tot held en ik heb nu een lekkere kop koffie...

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 11:17

Ik herinner me toch opeens dat ik eens aardappelen heb staan te braden om 12 uur Bloos
*verklaart zichzelf bij deze voor gek*

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-07 11:20

Aardappels bráden????

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 11:32

Bij ons heet dat zo ja. Gebakken aardappels, maar de handeling zelf heet bij ons aardappels braden Ja

Edit; we noemen het ook gebraden aardappelen. Cool

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 11:34

Verward

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 11:37

Gekke limburgers!

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 11:37

Nickeltje, held! Toch weer even een lekker gevoel.

Lielle, dat is bij mij ook al koken, hoor! Zo 'kook' ik ook regelmatig om half elf nog een magnetronmaaltijd... Haha!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 11:42

Go jij! Go jij! Jeuh Nickeltje, wat goed van je!!!!

* Ziet een slaperige Scum staan draaien aan een spit met een aardappel er aan ..... Huilen van het lachen

Wij gaan op dat tijdstip meestal iets halen bij de Mac. Handig als je vlak bij Hazeldonk woont en allen binnendoorweggetjes (legaal en illegaal) kent Clown

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 12:23

hahahaha, Mac vind ik echt niet lekker, maar mn vriendje vindt het echt een traktatie.
Dus als hij de moeite heeft genomen een hele dag op een SGW of training achter mij aan te hobbelen en mn paard vast te houden enzo, gaan we daarna voor hem naar de Mac.
Wij wonen in Leiden heel dicht bij het station en daar is ook een Mac, dus we fietsen er met een kleine omweg toch wel langs...

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 12:23

Citaat:
Gekke limburgers!

We hebben het hier wel over Limburg waar de friettenten al om 21u30 sluiten Boos! dus als je laat thuis komt, zul je toch echt zelf iets moeten klaar maken, of dit nou gebrôien piepers zijn of een gebakken ei.

Zelf hou ik er wel van om laat te eten, op vrijdag en zaterdag eten we praktisch nooit voor 21u00. Kan je wel gewoon lekker blijven banken na het eten ipv nog voeren etc.

Heb hubbie nu al voorbereid dat we voor Hooge Mierde wrs erg vroeg op moeten staan, hoop dat hij er tegen die tijd op ingesteld is Extreme duivel

Gisteren mezelf gedwongen om naar een oefenspringwedstrijd in Uden te gaan, had al allerlei uitvluchten verzonnen maar wist mezelf toch te overtuigen Bloos Van de zenuwen mijn dekje en peesbeschermers vergeten, wat een doos Frusty
1e rondje over 90 cm weer teveel aan het mutsen en moest hem uit de dubbel trekken omdat ik veel te kort onder de 1e kwam en totaal geen voorwaartse beweging meer had na de landing Stoom uit je oren Daarna goed verder.
2e rondje was B, mezelf voorgenomen niet meer zo te prutsen maar bij voorlaatste losspringpoging een enorme misafstand en een flinke stop dus weer met bibbers de ring in. Wonder boven wonder liep dit rondje wel lekker en kwam ik in een lekker tempo rond. Foutloos en dus toen de barrage, deze werd niet verhoogd maar vond dit nu effe geen probleem. Ritme en gevoel weer terug krijgen is nu effe belangrijker. Conclusie: ik vind springen toch leuk maar moet gewoon nog heel veel blijven oefenen Clown

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 12:41

Goed bezig Ibonn!

Ik heb gisteravond ook 2 pruts springlessen gehad Stoom uit je oren ik moet er in die les vd instructeur zoveel aan rijden dat t vanaf n bepaald moment gewoon fout begint te gaan.... Terwijl ik er op wedstrijd eigenlijk nooit problemen mee heb Sigaar Op wedstrijd heb ik veel minder moeite met tempo houden, terwijl dat tempo thuis en met trainen vaak te laag ligt. Begin toch erover te denken om met die les te stoppen.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 13:09

Als het niet klikt en je hebt er geen goed gevoel bij, dan moet je er gewoon mee stoppen Suus.
Ik had dat op een gegeven moment op de club ook met dressuurles. Moest ik meteen mijn paard kort pakken en de nek erop rijden Boos! Of mijn paard constant blijven tikken met een zweep terwijl ik vond dat hij echt wel liep.
Dan ga ik dus niet meer naar die les toe.

Ibonn; super. Barrage niet verhoogd? Hmm, dat was iets voor mij geweest!

Ga jij ook naar Helden Suus?

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 13:16

Nickeltje is de held van de dag OK dan!

Koken doe ik niet aan, ik rijd altijd langs mijn moeder als ik naar huis ga, dus dan haal ik het daar op zodat het alleen nog in de magnetron moet Bloos

Ibonn,goed dat je toch bent gaan springen.

Mijn collega's verklaren me ook voor gek, scheelt wel dat ik altijd om 6.00 begin, dus dat vroege opstaan is wel een beetje gewoon.

Ibonn schreef:
Heb hubbie nu al voorbereid dat we voor Hooge Mierde wrs erg vroeg op moeten staan, hoop dat hij er tegen die tijd op ingesteld is Extreme duivel

Ik ga maar eens mailen voor een slaapplaats en box. Ik zal wel vroeg moeten starten en er zit volgens de voorlopige planning heel weinig ruimte tussen dressuur en springen.

EG, ik zou op zoek gaan naar een andere instructeur. De klik is imo wel het belangrijkste. Als ie je vertrouwen helemaal weg neemt ben je verder van huis.

psst

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 13:18

Goed gedaan Nickeltje OK dan!

Ik eet niet meer hoor als ik echt laat thuis kom dan duik ik meten m'n bedje in.

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 13:20

Citaat:
Op wedstrijd heb ik veel minder moeite met tempo houden, terwijl dat tempo thuis en met trainen vaak te laag ligt

Dat ken ik ook uit de springles, twijfel soms ook of ik dat moet blijven doen. Ik moet altijd erg verzameld rijden en dan de laatste paar sprongen aanrijden, alleen zie ik vaker geen afstand dan wel een afstand en dan wordt het een gok wanneer moet ik doorduwen Nors opkijken
Als ik het dan in een voor mij lekker tempo wil doen dan mag dat niet want dan spingt Plato te vlak en zou hij de oxers niet halen Scheve mond Zelf kan die intructrice erg goed afstanden rijden maar het dringt nog niet goed door dat niet iedereen dat kan en dat haar manier van lesgeven niet werkt voor mij, ik verlies er alleen maar meer vertrouwen door.

Volgende week zaterdag ga ik naar Velden, misschien ook iets voor Scum?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 13:26

Daar mogen wij niet starten IBonn. Velden heeft altijd alleen maar opengesteld voor de eigen kring (noord) en wij horen bij kring midden.
Wij gaan volgende week 2 dagen naar Helden. Zaterdag gaat Bitwise B en M2 dressuur doen. Zondagmorgen moet ik springen met Online en daarna moet Bitwise weer B en M2 rijden.

Enige jammere is dat je 2 dagen moet komen en elke dag maar 1 proef moet inrijden. Dan moet ik dus 2x 2 paarden invlechten. Maar het is wel lekker dichtbij.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 13:27

ik heb les van iemand die alleen maar hamert op ritme, en wachten als je niets ziet. Dus een constant rustig tempo, en niet gaan lopen prutsen of gaan jagen. In feite precies hetzelfde als bij Rob, ook daar moeten we rustig en in 1 ritme rijden, en niets doen als je het niet ziet.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 13:28

Lielle schreef:
ik heb les van iemand die alleen maar hamert op ritme, en wachten als je niets ziet. Dus een constant rustig tempo, en niet gaan lopen prutsen of gaan jagen. In feite precies hetzelfde als bij Rob, ook daar moeten we rustig en in 1 ritme rijden, en niets doen als je het niet ziet.

Ik zou bijna zeggen dat we van dezelfde persoon les hebben Vork