Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

die donkergroene winterdeken dus. en die blauwe wedstrijd deken. En voor les hebben we een zwarte ..
Hij is best wel verwend
Hilde_ schreef:Dat ze als 3e int topic was

Anne_ schreef:Godver, post weg!

!
.. Maar lekker nutteloos.. 1e uur dus informatica: zat ik hier mee te kletsen
! 2e uur engels: VGT, waar ik gistere heel de avond op geleerd had.. ene deel ging redelijk andere deel slecht.. toen Tekenen: Kunstgeschiedenis.. Gaap..
en toen 2 hele gezellige tussenuren
! En het laatste uur (6e) geschiedenis waar we ook niks gedaan hebben.. als gekeet en radio aangezet enz. enz.! Of te wel een erg nutteloze dag, zeg maar week..!! Toen nog even bij men scootertje 'gehangen' met een vriendin.. had geen zin om naar huis te gaan
! Maar toch maar gegaan..!! En nu zit ik me achter mijn pc'tje te vervelen en ga ik om 4 uur Joery rijden
!
..!

), 5e uur weer wiskunde gehad, weer geleerd.. 6e uur scheikunde, bijna niets gedaan eigenlijk.. 7e uur natuurkunde, was wel een klein beetje nuttig, we gingen proefwerk bespreken, docent had iets fout gedaan met nakijken, waardoor mijn 5,7 toch een 6,2 werd 
) Ze hadden nu even een probleem, er zijn nu ineens een stuk meer honden, en er stonden wel genoeg mensen ingeroosterd, maar 1 heeft er nu een gekneusde teen en loopt niet erg handig en 1 ligt er ziek op bed.. Dus ik ga morgenochtend maar even een paar uurtjes werken, als ik ze daar mee uit de brand kan helpen
Scum schreef:Aha, dus Yentil is wel het Gothic type?