Godver, post weg! Nou, je hebt ook geen travestietenpaard Pina.. Dat is een hengst of ruin die alleen maar in roze loopt, en maanextensions wil. Een merrie die alleen maar blauw wil is een soort manwijf, een hengstmerrie dus
Emiel heeft nu bij de nieuwe eigenaar een roze Halster haha
Ik heb voor loempia meerdere dekens die donkergroene winterdeken dus. en die blauwe wedstrijd deken. En voor les hebben we een zwarte .. Hij is best wel verwend
Goeie middag ! Ook weer terug van school...! Heb het overleefd .. Maar lekker nutteloos.. 1e uur dus informatica: zat ik hier mee te kletsen ! 2e uur engels: VGT, waar ik gistere heel de avond op geleerd had.. ene deel ging redelijk andere deel slecht.. toen Tekenen: Kunstgeschiedenis.. Gaap.. en toen 2 hele gezellige tussenuren ! En het laatste uur (6e) geschiedenis waar we ook niks gedaan hebben.. als gekeet en radio aangezet enz. enz.! Of te wel een erg nutteloze dag, zeg maar week..!! Toen nog even bij men scootertje 'gehangen' met een vriendin.. had geen zin om naar huis te gaan ! Maar toch maar gegaan..!! En nu zit ik me achter mijn pc'tje te vervelen en ga ik om 4 uur Joery rijden !
Mijn paardjes krijgen gewoon stevige dekens op. Niks geen gezeur met kleur
Ben ook weer thuis van school, voor mij waren het gelukkig nog wel een paar nuttige uurtjes. Ik ga zo even paardje rijden, het is hier namelijk ook heerlijk weer
Zoowww, kom net terug van een dag hard werken en moet gewoon heel veel bijlezen... Jullie babbelen wat door hier hoor... Heb vandaag te veel straling gehad, dus mag een week niet komen werken... Wel jammer want het verdient heel erg goed
Verder ga ik dit weekend hard aan mn miniatuur Lord of the Rings figuurtjes schilderen, want er is een wedstrijd hier voor de mooist beschilderde miniatuur. En die wil ik wel even winnin!!!
Fijn weekend alsvast iedereen en babbel rustig verder denk ik...
Nickeltje: maak je een foto van je miniatuur als ie af is?
Mijn dag op school was vandaag ook erg nutteloos 1e uur vrij, 2e uur wiskunde (hoofdstukken hebben we al af, dus werd les waarin je mocht leren), 3e uur wel nuttig, Duitse leestoets.. 4e uur nederlands, literatuur, echt niets uitgevoerd, wel érg gelachen (mens kan echt géén orde houden, de jongens gooiden vanalles uit de ramen etc ), 5e uur weer wiskunde gehad, weer geleerd.. 6e uur scheikunde, bijna niets gedaan eigenlijk.. 7e uur natuurkunde, was wel een klein beetje nuttig, we gingen proefwerk bespreken, docent had iets fout gedaan met nakijken, waardoor mijn 5,7 toch een 6,2 werd
Ik ben maar weer even sociaal voor m'n werk.. Morgenochtend zou ik eigenlijk ponyclubles hebben, maar nou belde mijn werk vanmiddag, of ik dit weekend niet toevallig een paar uurtjes vrij had om te werken.. (ik had vrijgevraagd, vanwege VLV feest ) Ze hadden nu even een probleem, er zijn nu ineens een stuk meer honden, en er stonden wel genoeg mensen ingeroosterd, maar 1 heeft er nu een gekneusde teen en loopt niet erg handig en 1 ligt er ziek op bed.. Dus ik ga morgenochtend maar even een paar uurtjes werken, als ik ze daar mee uit de brand kan helpen
Er zijn er al zo'n 75 af... Maar er zit minstens een dag werk in eentje, dus ben nog even bezig want weet niet welke ik in ga dienen voor de wedstrijd... Zal wel proberen een paar foto's te maken...
Ja dat denk ik, ze maakt haar ogen ook altijd heel mooi op, alleen heeft ze nog geen zwarte oogpotlood, alleen bruin
Ga zometeen eten en dan naar Vries, heb springwedstrijd voor het eerst weer sinds juni. Dindsdag sprong hij heel goed, maar dat zegt niet dat ie dat vandaag weer doet. Kim: alvast succes vanavond
Heb jij al 75 poppetjes geschilderd?? Zoo..dat is een hoop werk!!
Ik heb net gereden en ging erg lekker!! Ze gaat nu steeds wat beter lopen vind ik..linkergalop is nog moeilijk maar verder loopt ze linksom stukken beter als voorheen. Soms wat teveel spanning en zo wat, maar tis nu een stuk leuker om erop te stappen!
Toen ik hem uit de wei haalde eerst even aan zijn voetjes gevoeld. Rechtsvoor was wel een stukje warmer als linksvoor. Maar linksvoor was ook wel echt koud. Zijn hoeven achter waren niet zo koud in ieder geval. Ga ook maar even aan de DA vragen of het normaal is als ze iets warm zijn of dat ze echt koud aan moeten voelen. Daarna even lekker geborsteld. Achter bij zijn peesschede zit ook nog steeds een verdikking. Heb zelfs ook het idee dat het weer ietsjes dikker is geworden in vergelijking met een week terug. Terwijl we nog steeds niks hebben gedaan, misschien wat stoms gedaan in de wei? Daarna nog even op het harde laten draven. Linksom zag ik er niks aan, maar rechtsom liep ie misschien voor 95% goed. Maar hij was erg druk en het harde loopt ook iets schuin, dus heel goed kon ik het ook niet zien. Maar iig niet echt meer kreupel
Ben erg benieuwd wat de DA van de week gaat zeggen. Hoop zo dat het goed is zodat ik iig weer iets kan stappen ofzo. Inmiddels zijn we ook al een poos aan de kwakkel. 7 Weken geleden heeft hij die trap tegen zijn achterbeen gekregen en 4 weken geleden werd hij kreupel aan zijn hoef voor.
ik meld me ook weer even... was een paar dagen in dronten en heb daar geen internet! lekker weer wat aan school gedaan en wat biertjes gedronken (gister nogal veel...) nu een beetje duf!